Snelle levering tot nu toe niks te klagen super

Leon

Keurige service en scherpe prijzen.

Ik had darts gekocht met een klein verschil in het freeswerk van de grip. Na het aantonen van het verschil, werd mijn setje netjes geruild. Erg blij met de snelle en goede service.

ronny van den borre

Heb al enkele bestellingen gedaan en altijd prima ontvangen, maar nu mijn laatste bestelling nog niet toegekomen
heb al 5 mails gekregen met altijd ,u bestelling is 1 dag met vertraging, tot...

Is goed. Wat ik besteld had is de dag erop al geleverd. TOP

Wouter

In het weekend een dartbord plus surround besteld voor een scherpe prijs. Maandag verzend bevestiging en dinsdag geleverd. Top!

Zeer goed

Snel

Zeer goed.

snelle en correcte bezorging.

parmentier jean-marie

Prachtige ervaring goede dienstverlening geen enkel minpuntje proficiat

word direct geholpen

Staats

Waardeloos qua mail en aanbiedingen. Daarnaast is dit absoluut niet de goedkoopste aanbieder.

Levering

Reactie Dartdiscounter.nl:

Beste darter,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze aanbiedingen. Helaas voldeed u niet aan de actievoorwaarden en kwam u niet aanmerking voor de actie waar u naar vroeg. Om andere klanten niet zoals u te moeten teleurstellen hebben we vanaf nu in onze actiemail opgenomen wat we de volgende keer in de actie doen. Acties zijn extra korting bovenop onze lage prijzen. Wij zitten op vrijwel alle producten op het laagste niveau in de markt en wij houden onze prijzen nauw in de gaten! Mochten er concrete voorbeelden zijn dat dit niet het geval, dan horen we dat graag van u. Wij wensen u veel dartplezier toe.