Darkshop

Ferry

Geen problemen gehad zijn duidelijk met informatie via mail

Rob Immeker

Bestelling precies zoals gehoopt en snelle levering.

Kees

Al meerdere keren bestelling geplaatst naar volle tevredenheid. Snelle levering en bezorging, fijne spullen, draagt comfortabel, erg blij mee.

Huisman ;Ger

Hallo , ik heb hier 2 houthakkers hemden besteld . Na 2 dagen kreeg ik bericht dat er 1 niet op voorraad was en of ik een andere bestelling wilden doen . Heb gevraagd of ze mij mijn geld wilden... Hallo , ik heb hier 2 houthakkers hemden besteld . Na 2 dagen kreeg ik bericht dat er 1 niet op voorraad was en of ik een andere bestelling wilden doen . Heb gevraagd of ze mij mijn geld wilden terug sturen. Binnen 2 dagen mijn geld terug gestort gehad en dag later mijn hemd die ze wel op voorraad had . 👍🤙🏼✊

nio nelissen

Tot mijn grote spijt moet ik u mededelen dat ik er niet zo tevreden over ben ik heb drie doosjes open gemaakt en er waren er tamelijk iets gebroken nou kan ik mij best voorstellen dat dit niet de... Tot mijn grote spijt moet ik u mededelen dat ik er niet zo tevreden over ben ik heb drie doosjes open gemaakt en er waren er tamelijk iets gebroken nou kan ik mij best voorstellen dat dit niet de bedoeling is ook niet van u kant het is hoogswaarschijnlijk gebeurt met het vervoer