Ronald

Onvolledige levering. Geen reactie op mijn klacht. Laatste keer daar besteld

nick bos

De justfog1453

de keus is erg goed behalve bepaalde producten zoals de esigaret justfog 1453
deze probeer ik al 2maaanden te bestellen is steeds niet op voorrad

G. Groenewegen

Verpakking reeds geopend!

Had NI coils besteld maar na het openen van de postverpakking bleek dat de orginele verpakking reeds open was geweest en dat er 1 coil los bijzat. Zonder enige verpakking dus. Wie kan mij nu garanderen dat deze coil niet eerder gebruikt is?
Jammer dat dit zo geleverd wordt. Had van een collega gehoord dat alles wat ik bij jullie zou bestellen in orde was.
Zeer slordig. Je controleerd toch wel eerst voordat je iets bezorgd?
Hoop dat u hier een passend en bevredigend antwoord op hebt.

Dorine

Super goede producten

Goede ervaring ik bestel er al anderhalf jaar ongeveer nooit geen problemen en zijn die er wel lossen ze die door de telefoon perfect voor je op

R. vd Peppel

Prima!

Goede producten en supersnelle service!

Top

Top winkel!!! Ik bestel hier altijd mijn spullen. Zeer snelle levering.

Martin

Goede webshop

Goede webshop,maar 1 puntje van kritiek....als je aangeeft dat alles wat voor 17.00 uur besteld en betaald is de volgende dag in huis is dan moet je dit ook nakomen,ik bestel en betaal op een vrijdag om 16.49 uur maar krijg het pas de dinsdag erop,op mijn email naar jullie totaal geen reactie..dit kan beter,maar verder top webshop en goede spullen.

Reactie DamperShop.nl:

Beste MJ,

Veel bestellingen bij ons gaan per brievenbus post. In sommige gevallen gaat de brievenbus post niet altijd binnen 24 uur. Dus als uw pakketje niet op zaterdag geleverd wordt, dan wordt dit pas dinsdag. Helaas heben wij hier geen invloed op.

Excuses voor het ongemak.

benny

Mijn bestelling

goede producten en een heel goede service mooie site heel tevreden van deze site

Marcel

Weinig op voorraad

Jammer dat er zo weinig te bestellen was, bijna alle betaalbare batterijen waren niet op voorraad :(

Rudy

Een zeer snelle levering dat de damp er nog vanaf kwam...groetjes Rudy H

Zeer netjes en gewoon goed