Deskundigheid
Communicatie
8.5/10

Prima! Snelle levering.

Geen opmerkingen

Een track en trace nummer mailen zodra iets onderweg is.

De ene dag bestelt en de volgende dag heb je het product al in huis.

Dat ze klant vriendelijk en erg behulpzaam zijn.

Vooral zo doorgaan

Zeer goede ervaring. Correcte behandeling.

Werd op een correcte manier geïnformeerd over mijn bestelling. Was niet voorradig , maar mocht voor dezelfde prijs een groter formaat sprei kiezen en anders 2 weken wachten. Precies 2 weken later, werd gemaild, dat het juiste formaat naar mij onderweg was.

Goede service en snelle levering.
Mijn gekozen kleur was tijdelijk niet op voorraad, ik ben daar netjes over ingelicht, toch was mijn bestelling snel binnen.

Goede communicatie.

De Kroon

Vlotte levering

V er pakking was kapot en open! Das was erg slordig

Reactie Damminga.nl:

Beste Arja,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te horen dat de verpakking beschadigd is. Wij zullen uw feedback meenemen, om dit in de toekomst te voorkomen. Is het product wel in goede staat aangekomen? Mocht het product ook beschadigd zijn, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen via arnhem@morgana.nl

Nathanael Damminga

De twee dekens die ik heb besteld zijn goed aangekomen. Hele fijne dunne dekens voor in de zomer.

Ik ben ontevreden over de service.
Ik heb meerdere malen gebeld (geen gehoor) en gemaild met de vraag hoe ik een product kan ruilen of retourneren. Er zat geen retourinstructie bij de...

Zie hierboven.

Reactie Damminga.nl:

Beste klant,

Bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Standaard hoort er een retoursformulier bij de bestelling te zitten. Vervelend om te horen dat deze er niet bij zat. Inmiddels hebben wij uw retour in goede orde ontvangen en is het aankoopbedrag gecrediteerd.

Nathanael Damminga

Eric

Via google de website gevonden. De zoekfunctie werkt prima en de gewenste wafeldeken was snel gevonden. Makkelijke bestel en betaalprocedure en snelle levering

Bestelprocedure en communicatie (track&trace)

Sandra Melgers

Goede service en de Katoenen wafeldeken is echt een aanwinst!!

M. Schmitz

Door omstandigheden (verkeerde bezorging) heeft de uiteindelijke levering enige vertraging opgeleverd. Bedrijf heeft door goede communicatie alles keurig opgelost.

Mij heeft met name de vriendelijke en begripvolle benadering bekoord.