Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Collectie
Communicatie

Een zeer slechte ervaring met Damminga, bij levering was 1 van de bedlampjes stuk, het achterbord was lelijk en niet als verwacht en er werd een verkeerd kussen geleverd het hoeslaken die we erbij... Een zeer slechte ervaring met Damminga, bij levering was 1 van de bedlampjes stuk, het achterbord was lelijk en niet als verwacht en er werd een verkeerd kussen geleverd het hoeslaken die we erbij kochten zat er niet bij
De zaak zelf reageerde laks, we zijn zelf ernaar toe gegaan om spullen op te halen en om te ruilen
Er was geen tijd voor ons en ook geen enkel na een gesprek een mager excuus

Jammer genoeg geen

Tijd en zorg voor de klant ingaan op de klacht en service bieden!

Prima! Snelle levering.

Geen opmerkingen

Een track en trace nummer mailen zodra iets onderweg is.

De ene dag bestelt en de volgende dag heb je het product al in huis.

Dat ze klant vriendelijk en erg behulpzaam zijn.

Vooral zo doorgaan

Zeer goede ervaring. Correcte behandeling.

Werd op een correcte manier geïnformeerd over mijn bestelling. Was niet voorradig , maar mocht voor dezelfde prijs een groter formaat sprei kiezen en anders 2 weken wachten. Precies 2 weken later,... Werd op een correcte manier geïnformeerd over mijn bestelling. Was niet voorradig , maar mocht voor dezelfde prijs een groter formaat sprei kiezen en anders 2 weken wachten. Precies 2 weken later, werd gemaild, dat het juiste formaat naar mij onderweg was.

Goede service en snelle levering.
Mijn gekozen kleur was tijdelijk niet op voorraad, ik ben daar netjes over ingelicht, toch was mijn bestelling snel binnen.

Goede communicatie.

De Kroon

Vlotte levering

V er pakking was kapot en open! Das was erg slordig

Reactie Damminga.nl:

Beste Arja,
Beste Arja,
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te horen dat de verpakking beschadigd is. Wij zullen uw feedback meenemen, om dit in de toekomst te voorkomen. Is het product wel in goede staat aangekomen? Mocht het product ook beschadigd zijn, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen via arnhem@morgana.nl
Nathanael Damminga

De twee dekens die ik heb besteld zijn goed aangekomen. Hele fijne dunne dekens voor in de zomer.

Ik ben ontevreden over de service.
Ik ben ontevreden over de service.
Ik heb meerdere malen gebeld (geen gehoor) en gemaild met de vraag hoe ik een product kan ruilen of retourneren. Er zat geen retourinstructie bij de zending. Dit alles vind ik niet door de beugel kunnen. Ik zal niet meer bestellen.

Zie hierboven.

Reactie Damminga.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Standaard hoort er een retoursformulier bij de bestelling te zitten. Vervelend om te horen dat deze er niet bij zat. Inmiddels hebben wij uw retour in goede orde ontvangen en is het aankoopbedrag gecrediteerd.
Nathanael Damminga

Eric

Via google de website gevonden. De zoekfunctie werkt prima en de gewenste wafeldeken was snel gevonden. Makkelijke bestel en betaalprocedure en snelle levering

Bestelprocedure en communicatie (track&trace)

Sandra Melgers

Goede service en de Katoenen wafeldeken is echt een aanwinst!!