Monique

Bikini's besteld en na week nog niet binnen. Na zelf mailtje te hebben gestuurd blijkt het toch niet op voorraad te zijn en ze zouden geld terugstorten. Nu weer week verder en geld nog steeds niet... Bikini's besteld en na week nog niet binnen. Na zelf mailtje te hebben gestuurd blijkt het toch niet op voorraad te zijn en ze zouden geld terugstorten. Nu weer week verder en geld nog steeds niet retour. Wat een service zeg

Twee keer een bestelling gedaan én beide keren heb ik de bestelling móeten annuleren. Daarna heeft het lang geduurd voordat ik mijn geld terug kreeg.
Beide keren had het bedrijf een probleem...
Beide keren had het bedrijf een probleem ,waardoor ik mijn geld niét op tijd terug kreeg.
Ik wacht nu ,12 dagen ná annulering, nog steeds op mijn geld. 6 November geannuleerd( tas besteld én betaald maar de kleur was er niet). Vandaag 18 november nog steeds niets van mijn geld gezien.

jo kloprogge

Goede kwaliteit, goed contact en prima service

Damestasen

Gewoon perfect

Eline

Super service en leuke producten. Heb meerdere keren besteld en altijd netjes geholpen en producten snel geleverd!!

Suus

Goed, helaas de bril die ik besteld had was niet meer op voorraad denk ik maar daar is mail contact over geweest en met 3 andere kleuren opties die er nog wel waren. Ik ben tevreden!!

Heel snelle levering

van cuyck fabienne