Avis

Dalleled

8.8 / 10
23340 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

23340 Avis

Miranda Verstappen

8/10

Mooie lampen

Réaction de la Dalleled:

Beste Miranda,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!


Karin

6/10

Mooie lampen, duidelijke omschrijving. Netjes geleverd. Slechte klantenservice; reacties op mails duren veel te lang.

Réaction de la Dalleled:

Beste Karin,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de vertraagde antwoorden op uw email's, de reden hiervoor zijn de hoge e-mail aanvragen die wij momenteel ontvangen.
Onze...
Beste Karin,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Onze excuses voor de vertraagde antwoorden op uw email's, de reden hiervoor zijn de hoge e-mail aanvragen die wij momenteel ontvangen.
Onze klantenservice heeft u hierover gecontacteerd
om een oplossing aan te bieden.


Brink

1/10

Pakket is niet bezorgd en volgens de berichten wel

Réaction de la Dalleled:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend dat de pakketdienst uw levering als bezorgd aangeeft -
en u niets heeft ontvangen.
Onze Sales & Support afdeling...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend dat de pakketdienst uw levering als bezorgd aangeeft -
en u niets heeft ontvangen.
Onze Sales & Support afdeling heeft u hierover gecontacteerd
om een oplossing aan te bieden.


Jean-Sébastien

2/10

Service client compliqué

Réaction de la Dalleled:

Cher client,
Merci beaucoup pour vos commentaires !
Nous sommes désolés que vous ayez vécu une telle expérience.
Notre équipe du service clientèle vous a contacté pour vous proposer une...
Cher client,
Merci beaucoup pour vos commentaires !
Nous sommes désolés que vous ayez vécu une telle expérience.
Notre équipe du service clientèle vous a contacté pour vous proposer une solution.
Merci.


pascal

2/10

Promesse de livraison rapide, led livrée un mois après la commande, de plus attache non fournie, manque d'information

Réaction de la Dalleled:

Cher client,
Merci pour vos commentaires.
Lorsque vous commandez des plafonds lumineux imprimés, nous ne pouvons les commander que si vous êtes d'accord avec l'image envoyée.
Vous n'avez...
Cher client,
Merci pour vos commentaires.
Lorsque vous commandez des plafonds lumineux imprimés, nous ne pouvons les commander que si vous êtes d'accord avec l'image envoyée.
Vous n'avez soumis une confirmation que 2 semaines après l'achat, la commande n'a donc pas pu être envoyée avant.
Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter.
Merci.


Mark

8/10

Was duidelijk en komen afspraken na heel goed

Réaction de la Dalleled:

Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!


Hans-Reinhard Kohl

10/10

Sehr schnelle Lieferung. Hatte Fragen zur Fernbedienung, die kompetent geklärt wurden. Bin sehr zufriedenf

Réaction de la Dalleled:

Sehr geehrter Herr Kohl,
vielen Dank für das tolle Feedback!
Schön zu lesen, dass unsere Sales & Support Abteilung Ihnen so gut
und schnell weiter geholfen hat.


Udo Prante

8/10

Gute Erfahrung, doch die Versandkosten sind definitiv zu hoch.


Privé

10/10

Alles prima verlopen !

Réaction de la Dalleled:

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback!