Avis

Dalleled

22260 avis
Evaluer ce site

95% des clients recommandent cette société.

22260 Avis

Alessandra

Servizio ottimo! Azienda seria ed affidabile!

Réaction de la Dalleled:

Caro cliente,
grazie mille per il grande feedback

Vladimir Venglinsky/ Bild@Rahmung Venglinsky

Ich mochte Ihr Unternehmen und Ihre Produkte. Bei guten Preisen werde ich mit Ihnen weiterarbeiten.

Joep van Asten

Er was bij mijn waterdichte ledstrip geen bevestigingsmateriaal geleverd. Ik heb vanochtend met klantenservice gebeld. Kreeg als antwoord dat men de bevestigingsclips vergeten was, maar dat ik die... Er was bij mijn waterdichte ledstrip geen bevestigingsmateriaal geleverd. Ik heb vanochtend met klantenservice gebeld. Kreeg als antwoord dat men de bevestigingsclips vergeten was, maar dat ik die toch niet kon gebruiken, omdat ik de waterdichte tape (in de badkamer) in een driehoekig profiel ga gebruiken. Raar dus.

Temeer daar er in de gebruiksaanwijzing wordt gezegd dat de strip met 3M tape moet worden bevestigd !!!

Bestellen in de site zeer ingewikkeld !!!

Raar dat jullie hieronder wel vragen wat de sterke punten zijn en niet war de zwakke punten zijn. Ik dacht namelijk dat jullie iets willen leren uit deze dubieuze enquête.

Ook raar dat ik hieronder alleen kan kiezen tussen wel en niet aanbevelen. Want gezien mijn ervaringen (zie hierboven) weet ik nog niet zeker of ik dit bedrijf zou aanbevelen.

Daarom krijgt dit bedrijf ook maar 3 sterren van mij.

Bernard Van Maele

Ledstipprofielen besteld en betaald maar na 8 dagen nog geen gezien

Réaction de la Dalleled:

Beste klant,
Dank je wel voor je feedback. Wij hebben je een email verzonden.
Onze excuses dat de verzending van deze bestelling langer heeft geduurd dan verwacht.