Verloop van dienst

Anne Haga

Super snelle service, goed werk en zeer vriendelijke bejegening.

Snelle service, deskundigheid, betrouwbaar

Geen verbeterpunten, ga zo door!

Natalie

Lekkage aan ons dak snel en vakkundig hersteld. Evert kon snel langs komen en direct duidelijke offerte. Enkele dagen later is ons dak weer water dicht!

Snel, duidelijke en vakkundig

Peter

Lekkage aan het dak is vakkundig hersteld. Later last van een lekkende dakgoot. Mannen kwamen wederom even langs en hebben dat snel en kosteloos gerepareerd. Top service

frank Versteegh

Het leven is goed op het Brabantse land. Nou de drie jongens uit Brabant waren erg netjes en werkten snel met een glimlach.
Top! Snelle offerte en uitvoering. En ook telefonisch goed...
Top! Snelle offerte en uitvoering. En ook telefonisch goed bereikbaar. Eindelijk een dakspecialist die de afspraken nakomt.
Erg fijn

Duidelijke offerte, snelle uitvoering en een leuk team.

R.Busink

Bij de gedeeltelijke overkapping van ons dakterras kwam een groot gat in een ondersteuningsbalk aan het licht. We dachten eerst aan een boktor maar dat kon het niet zijn. Was het hout dan weggerot... Bij de gedeeltelijke overkapping van ons dakterras kwam een groot gat in een ondersteuningsbalk aan het licht. We dachten eerst aan een boktor maar dat kon het niet zijn. Was het hout dan weggerot misschien en kwam het door een lekkage in het bitumendak? We hebben contact opgenomen met dakrenovatie. Er kwam op dezelfde dag meteen iemand kijken die ons een uitstekend advies heeft gegeven.
Het dak zag er goed uit en wat pur spuiten in het gat en enkele andere openingen zou wel voldoen
Er werden geen voorrijkosten berekend!
Fantastisch, een 10 met een griffel!

Vriendelijk, snel en deskundig advies waarbij de klant niet onnodig op kosten wordt gejaagd.

Uitstekende service!
Vriendelijke medewerkers, snelle hulp (binnen een week een afspraak voor oplossen van alle daklekkages) en keurig opgeruimd nadien.

- voorafgaand (bij de offerte) duidelijke filmpjes van de defecten op het dak en na reparatie ook filmpjes van de restauratie. Dan kun je zelf goed zien wat er gebeurd is.
- die filmpjes...
- die filmpjes worden ook ter beschikking gesteld
- vlotte service aan telefoon en op locatie
- duidelijke uitleg over de noodzakelijke reparaties

Hein

Kwam binnen een dag hier in Utrecht na lekkage . Klus bleek een stuk kleiner dan gedacht (gebroken pan veroorzaakte de lekkage). Een vriendelijke en eerlijke man. Aanrader!!

Heerlijkheid en snelheid

Wim Schraverus

Uitstekend uitgevoerd. Snelle service, meedenken en alles netjes opgeruimd. 20 jaar garantie. Zeer tevreden.

Persoonlijke aandacht, snelle service, persoonlijk contact. Aantal dakpannen recht gelegd en vervangen vanuit service.

Afspraak bevestigen per email, was nu niet gebeurd, ook niet nodig want ze waren er op de afgesproken dag en tijd.

Jan Willem

Erg fijne ervaring met het opknappen van het dak van onze jaren 30 woning - en daarmee een aanrader. Over de telefoon erg vriendelijk, helder over de aanpak en op korte termijn een afspraak om het... Erg fijne ervaring met het opknappen van het dak van onze jaren 30 woning - en daarmee een aanrader. Over de telefoon erg vriendelijk, helder over de aanpak en op korte termijn een afspraak om het dak te bekijken. Bij het bekijken van het werk werd grondig geïnspecteerd, ik als klant betrokken om te komen kijken wat er aan de hand is en wat de mogelijkheden zijn om hier mee om te gaan. Kostenplaatje was ook direct helder en we hebben elkaar gelijk de hand kunnen schudden om na het weekend al de werkzaamheden uit te voeren.

En doordat onze plannen nog iets wijzigden in het weekend, veranderde de werkzaamheden aan het dak ook (werd wat minder). Maar dit was totaal geen probleem, dus daar werd erg flexibel mee om gegaan.

De werkzaamheden zijn zojuist afgerond en ik kan niet anders zeggen dan dat het er erg goed uit ziet en we met een gerust hart de winter in kunnen. Dank voor jullie professionele, vriendelijke en snelle werk en tot volgend jaar (dan komen ze de schoorsteen vegen en tegelijk het dak even controleren).
, vervolgens bij bezoek om het dak te bekijken erg

+ meedenkend
+ flexibel
+ vriendelijk
+ professioneel
+ geen werk aansmeren dat niet nodig is

Het filmpje dat werd gemaakt bij inspectie had ik achteraf gezien wel willen hebben, maar was ik vergeten te vragen en inmiddels van de telefoon verwijderd. Kleinigheidje, maar wellicht goed om deze... Het filmpje dat werd gemaakt bij inspectie had ik achteraf gezien wel willen hebben, maar was ik vergeten te vragen en inmiddels van de telefoon verwijderd. Kleinigheidje, maar wellicht goed om deze te vragen of de klant deze wil hebben.

Zeer vriendelijk en deskundig vaklui
Dakrenovatie prima uitgevoerd.

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden