Verloop van dienst

We werden getipt om met dakrenovatie expert in zee te gaan en ze hadden meteen tijd dus dat was super. We hebben een nieuwe nok, goede daken op onze dakkapellen en lood vervangen. Het ziet er weer... We werden getipt om met dakrenovatie expert in zee te gaan en ze hadden meteen tijd dus dat was super. We hebben een nieuwe nok, goede daken op onze dakkapellen en lood vervangen. Het ziet er weer top uit. Vanaf nu geen regeninslag meer want de nok is inslagvrij gemaakt. En erg leuk en gezellig team!
Bedankt!

20 jaar garantie, goed team, goede communicatie, efficient.

M. Platteel

Na de schrik over een lekkage gebeld met dakrenovatie.expert. Volgende dag bezoek gehad en er werd op het dak een filmpje gemaakt over de situatie. Fijn voor als je zelf het dak niet op durft! De... Na de schrik over een lekkage gebeld met dakrenovatie.expert. Volgende dag bezoek gehad en er werd op het dak een filmpje gemaakt over de situatie. Fijn voor als je zelf het dak niet op durft! De mogelijkheden van de reparatie besproken en er werd een offerte gedaan. We hadden het huis al verkocht en de oplevering was nabij. Zo blij met deze meedenkende firma. In 2 dagen (doorgewerkt tijdens Hemelvaartsdag) was het gemaakt. Veel foto's tijdens het proces op het dak ontvangen. Heel prettige mensen die het dak maakte en gelijk her en der nog een en ander op het dak en schoorsteen verbeterde. Dank! Jullie werden ons aangeraden door een vriendin uit Zeist en ze had niets te veel gezegd. O ja de koper krijgt ook nog eens 20!!!jaar garantie.

Snelle service, prima kwaliteit!

Wim Schraverus

Goede duidelijke afspraken gemaakt. Uitvoering was netjes en snel tegen een goede prijs.

Persoonlijk contact, snel en goede prijs

Gideon Werner

Zojuist binnen 3 uur aan huis een deskundig advies ontvangen.
Wat een service ! Kunnen we verder mee.

Kundig en snel

Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak en naar volle tevredenheid.

Bereikbaarheid (telefonisch) en snelheid voor wat betreft het maken van een afspraak.

Dini Bosken

Prima service ! Snelle ,duidelijke, nette werkzaamheden.

Goed telefonisch contact, daarna zeer snelle afspraak.

Matthijs

Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken... Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken waren die aangepakt zouden moeten worden. Met foto's hebben ze laten zien om welke delen het ging. Alles is in goed overleg afgestemd en twee dagen later konden ze al beginnen. Na afloop hebben ze foto's doorgestuurd van alle delen die zijn aangepakt. Kortom een goede ervaring, zeker een aanrader!

Duidelijke communicatie. Transparant in wat er gedaan moet worden en gedaan is.

Geen verbeterpunten.

Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd... Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd en je krijgt garantie op het werk.

Snelheid, deskundigheid en service

Per ongeluk iets laten staan, waardoor ze nog een keer langs moeten komen om het op te halen.

Snel terplekke, binnen een week het dak gerepareerd. professionele houding. top

A.S. de Graaf

Zeer vriendelijk en professionele dakdekkers. Zij werken snel en vakkundig en gaven ons goed advies.

De vriendelijkheid en professionaliteit!