Verloop van dienst

Snelle, klantvriendelijke service en eerlijke communicatie over het probleem (in ons voordeel).
Ons probleem is snel opgelost. Wij zijn tevreden!

Wat

We zijn door Evert heel erg snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden met de snelle opvolging en communicatie.

Fenne Mahieu

Gezellige, betrouwbare groep mannen! Binnen een dag is mijn hele dak vernieuwd!

Snelheid

n/a

Wat een snelle service! Na telefonisch contact die zelfde ochtend nog mijn dakpan hersteld. En vlak daarna ook rest van ons dak waar onderhoud zeker nodig was.. Er wordt vriendelijk, snel, netjes en... Wat een snelle service! Na telefonisch contact die zelfde ochtend nog mijn dakpan hersteld. En vlak daarna ook rest van ons dak waar onderhoud zeker nodig was.. Er wordt vriendelijk, snel, netjes en bekwaam gewerkt.

Snelle service, binnen 2 uur na bellen werd onze lekkage al gemaakt. Duidelijke communicatie en offerte.
Nette, bekwame en behulpzame medewerkers.

Nee hoor, eigenlijk niet

R. Nemmers

Van de week een hele vervelende lekkage aan ons dak gehad. Vind dan maar eens een vakman die snel ons probleem kon verhelpen. En dat vonden we bij dit bedrijf. Ondanks de drukte hebben ze ervoor... Van de week een hele vervelende lekkage aan ons dak gehad. Vind dan maar eens een vakman die snel ons probleem kon verhelpen. En dat vonden we bij dit bedrijf. Ondanks de drukte hebben ze ervoor gezorgd dat de volgende dag al onze problemen werden opgelost!

De kennis van dit bedrijf en de snelle hulp maakte ons heel blij; we konden weer rustig slapen!

J.N. campagne

Netjes en snel

Klantvriendelijk

Nvt

S. Saenger

Nadat maandenlang niemand bereid was om ons dak op te gaan: geen tijd, te hoog, geen steiger, gevaarlijk enz.. klom Evert achteloos door de goot op het dak, inspecteerde de schoorsteen en maakte... Nadat maandenlang niemand bereid was om ons dak op te gaan: geen tijd, te hoog, geen steiger, gevaarlijk enz.. klom Evert achteloos door de goot op het dak, inspecteerde de schoorsteen en maakte een offerte. De volgende week gemaakt en ook de daken van de dakkapellen geïnspecteerd en vernieuwd.

Snel en efficient. Hartelijke en aardige mensen die ook tips geven en mythes ontzenuwen.

Ze maken ook schoon, maar zorg ZELF BIJTIJDS voor genoeg oude doeken!

A.Manten

Zeer vakkundig en vlot geholpen. Men zegt wat men doet en doet wat men zegt. Nette prijs, goede kwaliteit.
Absolute aanrader

Rosita

Het team van Dakrenovatie Expert heeft ons snel en vakkundig geholpen. Ze geven goed advies en bieden fijne service!

D. Manders

Keurig geholpen en snelle service.

Zeer snelle reparatie en duidelijke uitleg.