Verloop van dienst

Dini Bosken

Prima service ! Snelle ,duidelijke, nette werkzaamheden.

Goed telefonisch contact, daarna zeer snelle afspraak.

Matthijs

Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken... Goed bedrijf met echte vakmensen. Na telefonisch contact zijn ze snel langsgekomen om een offerte te maken ivm daklekkage. Bij aankomst zagen ze meteen dat er nog een aantal andere zwakke plekken waren die aangepakt zouden moeten worden. Met foto's hebben ze laten zien om welke delen het ging. Alles is in goed overleg afgestemd en twee dagen later konden ze al beginnen. Na afloop hebben ze foto's doorgestuurd van alle delen die zijn aangepakt. Kortom een goede ervaring, zeker een aanrader!

Duidelijke communicatie. Transparant in wat er gedaan moet worden en gedaan is.

Geen verbeterpunten.

Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd... Zeer positief over Dakrenovatie Expert. Ze kon snel langskomen en hebben deskundig advies gegeven. Voor de reparatie waren ze de volgende dag al beschikbaar en hebben ze het dak netjes gerepareerd en je krijgt garantie op het werk.

Snelheid, deskundigheid en service

Per ongeluk iets laten staan, waardoor ze nog een keer langs moeten komen om het op te halen.

Snel terplekke, binnen een week het dak gerepareerd. professionele houding. top

A.S. de Graaf

Zeer vriendelijk en professionele dakdekkers. Zij werken snel en vakkundig en gaven ons goed advies.

De vriendelijkheid en professionaliteit!

Anouk

Vriendelijk mannen die verstand van zaken hebben. Ze kwamen voor een inspectie, maar konden de voorgestelde werkzaamheden meteen ter plekke uitvoeren.

Vriendelijk, schoon

Hafid Bel-Elkatib

Wij zijn goed geholpen door de heren van dakrenovatie expert. Evert kwam in eerste instantie om onze schoorsteen te inspecteren. Deze is kosteloos door hen gemaakt (pijp zat los). Onze nokvorsten... Wij zijn goed geholpen door de heren van dakrenovatie expert. Evert kwam in eerste instantie om onze schoorsteen te inspecteren. Deze is kosteloos door hen gemaakt (pijp zat los). Onze nokvorsten lagen los (dat werd aangetoond en kundig uitgelegd aan de hand van een video die ze ter plekke hebben gemaakt) en deze zijn tevens gerepareerd.

klantgericht en kundig advies

Goed bedrijf, want je wordt klantvriendelijk behandeld. Alles wordt netjes afgehandeld.
Voorbeeld : wij hadden lekkage aan de nok van het dak en dat is professioneel gemaakt. Daarna hadden we een tweede lekkage bij het dakraam. Na telefonisch contact, kwamen ze direct ook deze schade herstellen.
Wij zijn zeer tevreden dat we dit bedrijf in armen hebben genomen en raden anderen ook aan om met dit bedrijf in zee te gaan.

Wij hebben Dakrenovatie gevraagd om onze dakbedekking en waterafvoer te vernieuwen. De eigenaar heeft dit bij ons opgenomen en met een aantal personeelsleden uitgevoerd. Het advies was professioneel... Wij hebben Dakrenovatie gevraagd om onze dakbedekking en waterafvoer te vernieuwen. De eigenaar heeft dit bij ons opgenomen en met een aantal personeelsleden uitgevoerd. Het advies was professioneel en deskundig. Je voelt je goed geholpen en er wordt ook kritisch gekeken of werkzaamheden echt wel nodig zijn. Dat schept vertrouwen. De werkzaamheden zijn vakkundig en volgens afspraak uitgevoerd. Lof ook voor de medewerkers die vriendelijk, netjes en hardwerkend waren.

Heldere communicatie. Goed advies. Werkzaamheden volgens afspraak en naar volle tevredenheid.

Joost

Ons dak was aan grondig onderhoud toe. Veel pannen lagen los, een aantal nokpannen waren kapot en veel nokpannen zaten los door poreus geworden cement. Evert en zijn team hebben dit snel en kundig... Ons dak was aan grondig onderhoud toe. Veel pannen lagen los, een aantal nokpannen waren kapot en veel nokpannen zaten los door poreus geworden cement. Evert en zijn team hebben dit snel en kundig gerepareerd. De buurvrouw van een paar huizen verderop vond het ook erg gezellig dat ze er waren.

Snel en nemen de tijd. Zelf het dak op geweest om het werk te bekijken.

Geen.