Verloop van dienst

E.L.Jansen

In nov. 2018 heeft Dakrenovatie Expert (Evert) mijn schuurdak lekdicht gemaakt door o.a het aanbrengen van nieuw dakleer en het daarna afwerken met laten, dit tot mijn volle tevredenheid. Onlangs... In nov. 2018 heeft Dakrenovatie Expert (Evert) mijn schuurdak lekdicht gemaakt door o.a het aanbrengen van nieuw dakleer en het daarna afwerken met laten, dit tot mijn volle tevredenheid. Onlangs constateerde ik dat de afdichtingskit op een aantal plaatsen begon open te knappen. Ik vreesde dat er wer lekkage zou ontstaan. Evert gebeld! Direct na zijn vakantie stons hij voor de deur en heeft een nieuwe nu een flexibeler kit aangebracht. De snelheid waarmee hij reageerde ook direct kwam, geeft mij een groot gevoel van tevredenheid. Chapeau!!

Zie beschrijving

Nauwelijks te vinden

Boudewijn Koops

Zeer snelle actie na akkoord offerte (zondag akkoord, dinsdagochtend 9u start). Vriendelijk, vakkundig en eerlijk contact over de werkzaamheden en planning.
20 jaar garantie en een prachtig dak!

Zeer tevreden. Vriendelijk, kundig, snelle afhandeling. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Leontine Van Lochem

Positieve ervaringen. Beetje pech gehad met de loodslabben, maar komt steeds na een telefoontje om te herstellen.

Vriendelijke harde werkers.

Robbert van de Poel

Langere tijd had geen enkel ander bedrijf in de regio tijd om ons dak te herstellen; gelukkig kregen wij de tip aan te kloppen bij dakrenovatie-expert.nl; er werd zeer efficient een inspectie gedaan... Langere tijd had geen enkel ander bedrijf in de regio tijd om ons dak te herstellen; gelukkig kregen wij de tip aan te kloppen bij dakrenovatie-expert.nl; er werd zeer efficient een inspectie gedaan van de nodige werkzaamheden en er kon gelukkig op zeer korte termijn direct mee aan de slag gegaan worden. Puik werk geleverd, ziet er netjes uit.

- snelle en efficiente werkwijze reeds beginnend bij inspectie, brengen en klaarzetten van materiaal
- zeer open over zaken die gedaan moeten worden en zaken die nog niet hoeven
-...
- zeer open over zaken die gedaan moeten worden en zaken die nog niet hoeven
- meedenkend over wel of niet optionele werkzaamheden ook te doen of te laten wachten
- zeer transparant over werkwijze, tot en met uitgebreide foto- en video rapportage aan toe
- oplettend over tijdens werkzaamheden opgevallen andere zaken

als ik er dan een moet noemen: misschien enige voorzichtigheid in de stelling dat "bestellen van nieuwe dakpannen van een huis uit 1960 geen probleem is" - prima opgelost door prima uitziende... als ik er dan een moet noemen: misschien enige voorzichtigheid in de stelling dat "bestellen van nieuwe dakpannen van een huis uit 1960 geen probleem is" - prima opgelost door prima uitziende gebruikte dakpannen van exact zelfde type te pakken als alternatief - in overleg uiteraard.

We werden getipt om met dakrenovatie expert in zee te gaan en ze hadden meteen tijd dus dat was super. We hebben een nieuwe nok, goede daken op onze dakkapellen en lood vervangen. Het ziet er weer... We werden getipt om met dakrenovatie expert in zee te gaan en ze hadden meteen tijd dus dat was super. We hebben een nieuwe nok, goede daken op onze dakkapellen en lood vervangen. Het ziet er weer top uit. Vanaf nu geen regeninslag meer want de nok is inslagvrij gemaakt. En erg leuk en gezellig team!
Bedankt!

20 jaar garantie, goed team, goede communicatie, efficient.

M. Platteel

Na de schrik over een lekkage gebeld met dakrenovatie.expert. Volgende dag bezoek gehad en er werd op het dak een filmpje gemaakt over de situatie. Fijn voor als je zelf het dak niet op durft! De... Na de schrik over een lekkage gebeld met dakrenovatie.expert. Volgende dag bezoek gehad en er werd op het dak een filmpje gemaakt over de situatie. Fijn voor als je zelf het dak niet op durft! De mogelijkheden van de reparatie besproken en er werd een offerte gedaan. We hadden het huis al verkocht en de oplevering was nabij. Zo blij met deze meedenkende firma. In 2 dagen (doorgewerkt tijdens Hemelvaartsdag) was het gemaakt. Veel foto's tijdens het proces op het dak ontvangen. Heel prettige mensen die het dak maakte en gelijk her en der nog een en ander op het dak en schoorsteen verbeterde. Dank! Jullie werden ons aangeraden door een vriendin uit Zeist en ze had niets te veel gezegd. O ja de koper krijgt ook nog eens 20!!!jaar garantie.

Snelle service, prima kwaliteit!

Wim Schraverus

Goede duidelijke afspraken gemaakt. Uitvoering was netjes en snel tegen een goede prijs.

Persoonlijk contact, snel en goede prijs

Gideon Werner

Zojuist binnen 3 uur aan huis een deskundig advies ontvangen.
Wat een service ! Kunnen we verder mee.

Kundig en snel

Wij hebben twee verschillende reparaties laten uitvoeren aan ons dak en naar volle tevredenheid.

Bereikbaarheid (telefonisch) en snelheid voor wat betreft het maken van een afspraak.