Verloop van dienst

N.J. Willems

Snelle reactie. Houdt zich goed aan afspraken. Filmpjes over de verrichte werkzaamheden. Ondanks de slechte weersomstandigheden is de lekkage snel aangepakt en voor zover ik nu kan beoordelen ook... Snelle reactie. Houdt zich goed aan afspraken. Filmpjes over de verrichte werkzaamheden. Ondanks de slechte weersomstandigheden is de lekkage snel aangepakt en voor zover ik nu kan beoordelen ook verholpen.

Goede afspraken. De jongens op het dak werkten hard, waren vriendelijk en konden ook goed zingen.

Geen. Afspraken werden goed nagekomen.

N.kudun

Dakrenovatie heeft mij goed geholpen. Waren op tijd en namen ook de tijd voor me. Kan ze zeker aanraden.

Kennis was hoog en legde alles goed uit.

Kim Van putten

Schoorsteen opnieuw gevoegd en lood. Ziet er keurig uit

Elleke

's Ochtends gebeld en 's middags kwam Evert, ondanks de grote drukte, al langs om een offerte te maken.
De uiterst vriendelijke en vakkundige medewerkers hebben de daklekkage snel en zorgvuldig verholpen.

Vriendelijk
Deskundig
Snelle service

Fam. Schulte

Evert kwam binnen 24 uur al langs ondanks dat we geen urgent probleem hadden. Heeft eerlijk advies uitgebracht over het inschakelen van lekdetectie omdat we een complexe dakconstructie hebben. Zeer... Evert kwam binnen 24 uur al langs ondanks dat we geen urgent probleem hadden. Heeft eerlijk advies uitgebracht over het inschakelen van lekdetectie omdat we een complexe dakconstructie hebben. Zeer gericht op de klant.
Fam. Schulte uit Lelystad

Eerlijk en gedegen

Sander

De lood en zinkwerken rond de dakkapel van mijn nieuwe huis waren en vervanging toe. Evert en zijn mannen hebben dit op korte termijn vakkundig uitgevoerd en ook nog pro-actief de pannen nagelopen... De lood en zinkwerken rond de dakkapel van mijn nieuwe huis waren en vervanging toe. Evert en zijn mannen hebben dit op korte termijn vakkundig uitgevoerd en ook nog pro-actief de pannen nagelopen en vervangen waar nodig. De dakdekkers hebben voor- en na filmpjes gemaakt, zodat precies duidelijk was wat ze gedaan hadden.

Goede communicatie, betrouwbaar en vakkundig

Meer transparantie over de prijsstelling op de website

De dakbedekking van de platte daken was dringend aan vervanging toe. Na een offerte kon men dezelfde week nog aan de slag en was alles binnen een korte tijd vervangen.

Vriendelijke mensen, persoonlijke benadering, snelle reacties. Controlle bij oplevering.

B. van den Berg

Ik heb al een aantal jaren contact met Dakrenovatie expert en ben super blij met ze. Ik heb een vraag en ze komen zo snel mogelijk. Ook het maken of herstellen van problemen gaat zo snel mogelijk.... Ik heb al een aantal jaren contact met Dakrenovatie expert en ben super blij met ze. Ik heb een vraag en ze komen zo snel mogelijk. Ook het maken of herstellen van problemen gaat zo snel mogelijk. Ik heb mijn dakexpert echt gevonden.

Goede uitleg bij wat er aan de hand is door middel van filmpjes. Doornemen wat de mogelijkheden zijn en zeer goede service.

Janine

Dakrenovatie heeft een lekkage in onze vakantie verholpen. Ze waren in de bouwvakvakantie zelfs bereikbaar en hebben onze klus snel in kunnen plannen. Door uitval van een andere klus kon onze... Dakrenovatie heeft een lekkage in onze vakantie verholpen. Ze waren in de bouwvakvakantie zelfs bereikbaar en hebben onze klus snel in kunnen plannen. Door uitval van een andere klus kon onze reparatie zelfs in onze vakantie verholpen worden. We werden in onze vakantie telefonisch goed op de hoogte gehouden en er werden zelfs video's van de situatie gestuurd als zaken nog wat verduidelijkt moesten worden. De dakdekkers moesten in zeer warme omstandigheden werken en hebben uitstekend werk verricht. Na terugkomst van onze vakantie moest een lekkage op het dakterras nog verholpen worden. We waren toen gewoon thuis en hebben geen enkele hinder ondervonden van het team van dakrenovatie. Voor een volgende klus zal ik dit bedrijf zeker weer in gaan huren!

- Goede prijs/kwaliteit verhouding
- Erg goed bereikbaar (in de bouwvakvakantie zelfs langsgekomen voor een offerte)
- Goede planning (binnen een week werd onze klus ingepland en de...
- Goede prijs/kwaliteit verhouding
- Goede planning (binnen een week werd onze klus ingepland en de werkzaamheden waren ook binnen de planning afgerond)
- Zeer vriendelijke vakmensen die netjes werken

Niet van toepassing

Sufyan Hashim

Heel fijne ervaring. Ik word heel snel geholpen en heel scherpe prijzen! En ook heel eerlijk advies! Zeker aanrader