Verloop van dienst

Bart

Snel en goed geregeld, eerlijk en realistische offerte (goedkoper dan gedacht, omdat een renovatie niet nodig was, enkel repareren), 2 vrolijke gasten op 't dak een week na de offerte. Mooi werk!

Flexibiliteit, persoonlijke benadering

Álle werkzaamheden op de offerte zetten zodat er op de dag zelf soepeler loopt

pien de visser

Topervaring! Ons probleem werd kosteloos opgelost, omdat het om iets heel kleins bleek te gaan. Ik ga dit bedrijf zeker vaker bellen!

servicegericht, vriendelijk

Hannah Wellens

Ik ben enorm geholpen door Evert en zijn team, ze kwamen snel kijken naar ons probleem en konden ons op korte termijn helpen

Evert legt alles duidelijk uit, maakt filmpjes en fotos van de werkzaamheden, stuurt zijn mensen goed aan en is goed bereikbaar

Lee

In 2018 nokpannen laten vastzetten, helaas 1 dakpan losgekomen.
Gelukkig is er garantie op. Gisteren gebeld, vandaag snel langs om alles te fixen.

Snelle reactie

nvt

Sandra

Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste... Wij hebben contact opgenomen ivm een vermeende lekkage aan onze schoorsteen. Evert kwam snel langs en was heel helder over wat er wel, maar ook wat er niet hoefde te gebeuren. Een prettige eerste ervaring!

Snelle reactie, klantvriendelijke houding, heldere uitleg

Nvt

Tom G

Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch... Zeer vriendelijk en vakkundige dakdekkers. Kwamen op tijd, lieten zien wat ze gedaan hadden en ruimde de zooi netjes op na hun werk. Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden te zijn. Het telefonisch contact van tevoren was ook handig en prettig.

Goed bereikbaar via mail & telefoon, snelle handeling en snelle dienstverlening. Vriendelijk en goeie expertise.

Het allereerste mail contact was vrij kortaf, had iets uitgebreider gemogen.

W. Adam

Goed werk geleverd. Komen afspraken na en zijn correct.

Betrouwbaar, netjes en vakkundig.

Joke van Zijl

Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Mijn oude regenpijpen vanaf mijn eerder aangebrachte grote dak waren niet aangebracht. Geen enkel probleem. Er werden alsnog nieuwe pijpen geplaatst. Ook werd gekeken hoe mijn grote dak er bij stond, nadat de buren een etage bovenop hun woning gezet hadden. Het zag er prima uit en de garantie van 20 jaar kon gewoon door blijven lopen. Geen gezeur.
Ik kan Dakrenovatie Expert zeker aanbevelen. Betrouwbaar bedrijf met fijne werknemers.

Betrouwbaar

alles te bespreken.

Patrick

Uitstekend

Deskundig, duidelijke prijs en profferssioneel

NVT.

Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs.... Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs. Bij goede check Kom snel de conclusie getrokken worden dat het niet aan de dakpannen lag en kreeg ik het advies daar geen geld aan moet verspellen. Het lag aan de zonnepanelen waarin veel spelling zat. Deze analyse vervolgens gedeeld met het bedrijf van de zonnepanelen en deze komen nu de fout herstellen.

Deskundig en eerlijk