Verloop van dienst

Erik

Eerlijk advies

Eerlijk, professioneel

Prima service. Evert was aan het werk bij buren. Op mijn vraag of hij de stormschade bij mij wilde bekijken om een offerte te maken, klom hij meteen mijn dak op en constateerde dat alles nog ok was.... Prima service. Evert was aan het werk bij buren. Op mijn vraag of hij de stormschade bij mij wilde bekijken om een offerte te maken, klom hij meteen mijn dak op en constateerde dat alles nog ok was. Hij rekende helemaal niets! Wilde ook niet. Het was een mooie menselijke geste.

snel en aardig

nee

Snel en kundig!

Vlotte en eerlijke oplossingen, waardoor je snel geholpen bent

M.Gelder

Schoorsteen moest gerepareerd worden , nadat wij gebeld hadden voor een offerte is alles zeer snel en goed gemaakt .

Vakkenis ,snelheid en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,
Evert en zijn team top.

Zou niet weten wat

Maurice

Nadat ik had geconstateerd dat het sak van onze dakkapel lekte contact opgenomen met Dakrenovatie Expert. Evert had al snel tijd om de klus op re nemen en kon op korte termijn inplannen. Helaas ivm... Nadat ik had geconstateerd dat het sak van onze dakkapel lekte contact opgenomen met Dakrenovatie Expert. Evert had al snel tijd om de klus op re nemen en kon op korte termijn inplannen. Helaas ivm erg slecht weer moest het werk worden uitgesteld, maar uiteindelijk zijn de werkzaamheden snel en vakkundig uitgevoerd. Aanrader!

Goede en snelle service

Tamara

Super, snel en betrouwbaar

Snel, vriendelijk, goed geregeld

Alles was helemaal prima

Age Smilde

Op maandag 11 november heeft Dakrenovatie Nederland ons dakterras gecontroleerd. Dit ging deskundig, professioneel en vriendelijk. Top!

Snelle reactie en deskundig advies.

Goed advies. Snel aan de slag en prima werk afgeleverd.

Vriendelijk
Meedenkend
Goed bereikbaar

Evert en zijn mannen hebben goed werk geleverd. Helder advies obv foto's en filmpjes en goede uitleg van de werkzaamheden. We zijn heel tevreden over het resultaat en de service

Goed bereikbaar
Vriendelijk
Helder advies
Werkzaamheden snel gerealiseerd

Harry van der Putten

Dak renovatie expert heeft bij ons ons dak 100m2 van nieuwe bedekking voorzien en waren heeel tevreden over de prijs,de kwaliteit maar ook zeker van de service en het nakomen van afspraken

Nakomen van afspraken en de telefonische bereikbaarheid.