Verloop van dienst

W. Adam

Goed werk geleverd. Komen afspraken na en zijn correct.

Betrouwbaar, netjes en vakkundig.

Joke van Zijl

Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Half maart 2020 mijn laatste dak (nu op de badkamer) laten vervangen.
Mijn oude regenpijpen vanaf mijn eerder aangebrachte grote dak waren niet aangebracht. Geen enkel probleem. Er werden alsnog nieuwe pijpen geplaatst. Ook werd gekeken hoe mijn grote dak er bij stond, nadat de buren een etage bovenop hun woning gezet hadden. Het zag er prima uit en de garantie van 20 jaar kon gewoon door blijven lopen. Geen gezeur.
Ik kan Dakrenovatie Expert zeker aanbevelen. Betrouwbaar bedrijf met fijne werknemers.

Betrouwbaar

alles te bespreken.

Patrick

Uitstekend

Deskundig, duidelijke prijs en profferssioneel

NVT.

Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs.... Zeer professioneel en deskundig. Ik had klapperende zonnepanelen en volgens het bedrijf van de zonnepanelen zou het aan de dakpannen liggen en stuurden daarom iemand van dakreparatie expert langs. Bij goede check Kom snel de conclusie getrokken worden dat het niet aan de dakpannen lag en kreeg ik het advies daar geen geld aan moet verspellen. Het lag aan de zonnepanelen waarin veel spelling zat. Deze analyse vervolgens gedeeld met het bedrijf van de zonnepanelen en deze komen nu de fout herstellen.

Deskundig en eerlijk

Rene

Snelle en vakkundige vervanging van ons dak.

Snelheid, duidelijke prijs en vriendelijke mensen.

Gen.

Hoop

Heel tevreden. Evert en z'n mannen hebben ons platte dak in 2 dagen snel en kundig voorzien van een nieuwe bedekking.

heldere offerte en afspraken, 20 jaar garantie!

Chris

Erg snelle service, respons en reparatie binnen twee dagen.

Snelle respons en ernst van de situatie wordt serieus genomen. Binnen twee dagen had ik al twee vriendelijke dakdekkers aan de slag op mijn dak.

Susanne

Snelle reactie, goede prijsafspraken vooraf, zeer vriendelijk personeel, goed werk geleverd (foto’s gemaakt ter controle).

Geen verbeterpunten.

Evert heeft bij ons het dak geïnspecteerd Ivm lekkage. Het euvel was snel gevonden. Evert wees ons op de garantievoorwaarden van de dakkapel, iets waar wij zelf niet aan hadden gedacht, maar waar... Evert heeft bij ons het dak geïnspecteerd Ivm lekkage. Het euvel was snel gevonden. Evert wees ons op de garantievoorwaarden van de dakkapel, iets waar wij zelf niet aan hadden gedacht, maar waar wij hem uiteraard erg dankbaar voor zijn! Evert is een op en top en eerlijk vakman, en zeer klantgericht.

Eerlijk en klantgericht

Anoniem Bilthoven

Vorig jaar heeft Evert een algehele inspectie van ons dak uitgevoerd en het dak gereviseerd. Vakkundig, en duidelijke afspraken. Hij is erg betrouwbaar en redelijk. We zijn zeer tevreden met het... Vorig jaar heeft Evert een algehele inspectie van ons dak uitgevoerd en het dak gereviseerd. Vakkundig, en duidelijke afspraken. Hij is erg betrouwbaar en redelijk. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Toen er onlangs een paar dakpannen af waren gewaaid door een storm kwam hij snel langs om de pannen terug te leggen.

Vakkundig. Betrouwbaar en redelijk.