Tevreden

Inmiddels al een aantal bestellingen geplaatst bij Dakconcept. Ik ben als klant zeer tevreden over Dakconcept. Ze zijn een voorbeeld voor de rest in hun branche!

Als voorbeeld neem ik...

Bedrijf levert relatief snel. Dat ook bij maatwerk leveringen. Dakconcept voorziet in een uitstekende service. Er wordt goed gereageerd op vragen en opmerkingen.

Jan

Snelle goede llecering

Na helaas een fout artikel te hebben ontvangen is dit snel gecorrigeerd en hebben alsnog het goede product mogen ontvangen. prima zo.

goede service en snelle levering

niet via telefoon bereikbaar maar via whatsapp

Robert

Zeer goed

Snelle levering, scherpe prijs

Gerrie van Asten

Snelle en correcte levering, goede informatie over het product/

Goede informatie op de website en leveringsschema.

John

Snelle levering voor goede prijs

Duidelijke site

JaDi

Product nog niet ontvangen. ‘Verkeerd adres volgens PostNl. Geen reactie op email met nogmaals bezorgdres. Niet telefonisch te bereiken.

Zie eerder..

Reactie Dakconcept:

Geachte,

Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Helaas bent u niet tevreden over ons bedrijf. Wij streven naar tevredenheid bij onze klanten en geven u hieronder een toelichting op de situatie.

Uw order is geplaatst op 26-11-2018, uw bestelling is op 27-11-2018 .. De verzendbevestiging is verstuurd naar uw emailadres. Wij hebben uw pakket retour gehad i.v.m .onjuiste adresgegevens. Deze gegevens nemen wij rechtstreeks over uit ons administratie, welke door u zijn ingevuld en gecontroleerd dienen te worden bij het plaatsen van uw bestelling. Op vrijdagochtend hebben wij u hierover direct gemaild en op zaterdagochtend hebben wij het juiste adres van u ontvangen. Vanochtend hebben wij u wederom gemaild dat het pakket verzonden is naar het door u opgegeven adres, uw pakket is volgbaar met een nieuw track en trace code. We vinden het zeer spijtig dat u ons bedrijf zo slecht beoordeeld, we hebben hier te maken met onmacht door het verkeerd invoeren van de adresgegevens en hebben alles in werking gezet om het pakket zsm weer te kunnen verzenden. Wellicht zijn onze emails in uw spambox terecht gekomen. Wij hopen met deze toelichting een duidelijk beeld te hebben geschetst van de situatie en kunnen ons niet vinden in de beoordeling die u ons heeft gegeven.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.

Dakconcept

Klik hier om deel te nemen

Benny

Goede site en snelle levering

Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden voor levering

B. Jonker

Snelle levering, scherpe prijs. Wel een hele slechte bereikbaarheid. Jammer genoeg ook een onderdeel verkeerd geleverd, echter wel snel opgelost.

prijs
snelle levering

bereikbaarheid

Hoekstra

TOP BEDRIJF

snelle levering, goed advies!

niks