Mevr.

Goede service. Zeker een aanrader

Het pakje kun je heel goed volgen en is op de bepaalde tijd geleverd

Jan Willem

Zeer goede ervaring. Snelle reactie op vragen, duidelijke afspraken over de levering en ook nog eens uitmuntende service toen ik niet aanwezig was.

Goede en snelle communicatie

Wellicht advies over beste combinatie van producten. Welke ondergrond het beste met een bepaald bitumen gebruikt kan worden etc.

Bas

Levert wat besteld is.

Nette site waar gerelateerde mee te bestellen producten worden voorgesteld, handig! Je koopt dus echt een totaal dakconcept ;-)

Hoewel we gevraagd hadden om contact vóóraf ten aanzien van afstemmen van de levering is dit niet gebeurd. Telefonisch was men ook niet bereikbaar (was wel herfstvakantie). Een dag vooraf ontvingen we een mail waarin dus werd aangegeven dat de volgende dag geleverd zou worden...Voor de particulier die niet de hele week thuis zit kan dit dus wat beter.

Goed in prijs vergeleken met andere bedrijven

Goedkoop

Hou de klant beter op de hoogte van de levering

JV

TOP!!

goed advies en snel geleverd

nee

Hans Schirmbeck

Heldere bestel procedure, vlotte levering, prima product en duidelijke instructie. Kortom: tevreden klant

Zie hierboven

Reactie Dakconcept:

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over het verloop van de order. Neem gerust contact op als we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Vriendelijke groet,

Dakconcept
Email: info@dakconcept.com

Wouter

Snelle respons en goede service. Heel tevreden

Na bestelling nog zonder probleem een aanpassing kunnen doen. Thanks

Reactie Dakconcept:

Hartelijk dank voor uw review. Neem gerust contact op als we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groet, Dakconcept

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en snel met oplossingen komen.

Duidelijk en juiste informatie.

Voor verzending bestelbon nogmaals vergelijken met afgiftebond.

John Jansen

Goed zeer snel

Levering snel

Hamers

Goede ervaring met het bedrijf, het was alleen voor mij niet duidelijk dat het keraliet en hout door verschillende bedrijven wordt geleverd.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Fijn te horen dat u tevreden bent ! mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op. Fijne dag gewenst.

Vriendelijke groet,

Klantenservice Dakconcept