Piet

Goede site

Betere comunicatie na bestelling

Bas

Snelle afhandeling

Groot assortiment met ruime voorraad.

Check-out flow zou wel wat gebruiksvriendelijker kunnen.

Reactie Dakconcept:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Helaas bent u niet geheel tevreden over het bestelgemak op de website van ons bedrijf. Wij streven naar tevredenheid bij onze klanten en geven u hieronder een toelichting op de situatie.

Wij hebben net onze nieuwe website gelanceerd, we gaan over van www.dakconcept.com naar www.dakconcept.nl. Op www.dakconcept.nl kunnen wij onze klanten nog meer bestelgemak bieden, kunt u rechtstreeks met ons chatten, zijn productbeoordelingen mogelijk en is de checkout ook aangepast. Hopende u in de toekomst te mogen begroeten in ons geheel vernieuwde webshop.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.

Dakconcept

Dakwerk

Prima, duidelijk overzicht van de producten en snelle levering

Heldere website

Levertijd was een week eerder dan aangegeven op het bestelformulier, in dit geval geen probleem.

Klussie

Prima materiaal, bezorging was na overleg dagje later, maar daarna keurig geleverd.

Ruim assortiment

Tevreden

Inmiddels al een aantal bestellingen geplaatst bij Dakconcept. Ik ben als klant zeer tevreden over Dakconcept. Ze zijn een voorbeeld voor de rest in hun branche!

Als voorbeeld neem ik...

Bedrijf levert relatief snel. Dat ook bij maatwerk leveringen. Dakconcept voorziet in een uitstekende service. Er wordt goed gereageerd op vragen en opmerkingen.

Jan

Snelle goede llecering

Na helaas een fout artikel te hebben ontvangen is dit snel gecorrigeerd en hebben alsnog het goede product mogen ontvangen. prima zo.

goede service en snelle levering

niet via telefoon bereikbaar maar via whatsapp

Robert

Zeer goed

Snelle levering, scherpe prijs

Gerrie van Asten

Snelle en correcte levering, goede informatie over het product/

Goede informatie op de website en leveringsschema.

John

Snelle levering voor goede prijs

Duidelijke site