de Vries

Snel een afspraak kunnen maken en snel opgelost (was ook maar 1 dakpan er weer op leggen). Vriendelijk en prettig contact, belden vooraf even, erg netjes!

Ostermann

Goed advies, snelle en goede service.

Snelle en vakkundige reparatie van dak na stormschade. Ook de administratieve afdeling een compliment voor snelle reacties.

J.J. van der Werf

Buitengewone goede technische behandeling en goede communicatie.
De opdracht is met volle tevredenheid afgewerkt, ondanks dat deze opdracht onverwachts was geplaatst.

Bakker

Snelle service. Vakkungid de schoorsteen van nieuw lood voorzien.

Snelle service, erg correcte en vriendelijke manier van werken. Duidelijkheid over de kosten vooraf dn professionele reparatie. Goeie vakmensen met dienstverlenende instelling!! Ze bestaan dus!

Den Hollander

Prima firma snel en leveren goed en proffesioneel werk.

Heleen van Marwijk

Zeer tevreden over dit bedrijf. We hadden last van lekkage aan het dak. Geen pretje als t veel regent. Gelukkig was er snel iemand om de situatie in kaart te brengen en werd er ook snel een offerte... Zeer tevreden over dit bedrijf. We hadden last van lekkage aan het dak. Geen pretje als t veel regent. Gelukkig was er snel iemand om de situatie in kaart te brengen en werd er ook snel een offerte afgegeven. De klantvriendelijkheid en duidelijke uitleg van wat er precies moest gaan gebeuren geven een betrouwbaar gevoel.
Ook de uitvoering kon op vrij korte termijn!
De medewerkers waren netjes en vriendelijk. Het eindresultaat ziet er prima uit. Heel fijn dat er foto’s gemaakt worden zowel aan het begin als aan het einde van de werkzaamheden! Wij zijn uitermate tevreden!

Ellen Richter

Prima en snelle service, ivm daklekkage eerst diagnose en offerte opgesteld. Vanwege de betrouwbare indruk (ik werd netjes te woord gestaan, kreeg antwoord op al mijn vragen) besloten met hen in zee... Prima en snelle service, ivm daklekkage eerst diagnose en offerte opgesteld. Vanwege de betrouwbare indruk (ik werd netjes te woord gestaan, kreeg antwoord op al mijn vragen) besloten met hen in zee gegaan. Hielden zich aan afspraken. Netjes gewerkt. Ik ga ervan uit dat de lekkage nu verholpen is (ze zijn vandaag geweest), maar dat is natuurlijk afwachten haha!

Jacqueline Voorschot

Hele goede ervaringen met het bedrijf Dakbeheer Kieskeurig.
Goede communicatie:

-Zowel voor de reparatie als na de reparatie keurig foto’s gemaakt.
- Goede uitleg over keuze...
Hele goede ervaringen met het bedrijf Dakbeheer Kieskeurig.
Goede communicatie:

-Zowel voor de reparatie als na de reparatie keurig foto’s gemaakt.
- Goede uitleg over keuze materiaal en prijzen.
- Heel vriendelijk personeel.

Bij deze mijn bedankje nog voor de goede service van jullie bedrijf.