Ron

Vandaag contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig i.v.m. een lekkage vh dak. Binnen anderhalf uur stond er een medewerker op het dak. Helaas konden ze me niet helpen omdat ik een pvc dak blijk te... Vandaag contact opgenomen met Dakbeheer Kieskeurig i.v.m. een lekkage vh dak. Binnen anderhalf uur stond er een medewerker op het dak. Helaas konden ze me niet helpen omdat ik een pvc dak blijk te hebben.

Toch bedankt voor de super snelle service.

Monique

Er was sprake van een steeds terugkerende lekkage waar ook andere bedrijven oorzaak niet konden vinden. Gebeld met dakbeheer kieskeurig, die konden snel komen kijken en het dak is deskundig... Er was sprake van een steeds terugkerende lekkage waar ook andere bedrijven oorzaak niet konden vinden. Gebeld met dakbeheer kieskeurig, die konden snel komen kijken en het dak is deskundig geïnspecteerd. De oorzaak van lekkage is gevonden en dit kon snel gerepareerd worden. Vriendelijke en snelle service.

Aad de Ruiter

De ervaring is alleen maar positief te noemen.
Ik stuurde een mail of mijn dakpannen die door een storm er af gewaaid waren.
Weer in orde te maken.
Binnen twee uur keurig een mail...
De ervaring is alleen maar positief te noemen.
Ik stuurde een mail of mijn dakpannen die door een storm er af gewaaid waren.
Weer in orde te maken.
Binnen twee uur keurig een mail terug.
Naar wat foto's van de schade te hebben .
Binnen een uur terug gebeld en een afspraak gemaakt.
Deze is naar alle tevredenheid uitgevoerd.
Bij dit bedrijf staat dek klant centraal.
En Service wordt hier met een hoofdletter geschreven.

Hannes

Prima en snel geholpen na ons telefoontje over een lekkage!

Carla Wijnmaalen

We hadden een lekkage in de dakkapel. Na de vele lovende berichten hier, gekozen voor Kieskeurig Dakbeheer. Dit was een goede keuze. Niels kwam langs om een offerte te maken en we waren akkoord. Het... We hadden een lekkage in de dakkapel. Na de vele lovende berichten hier, gekozen voor Kieskeurig Dakbeheer. Dit was een goede keuze. Niels kwam langs om een offerte te maken en we waren akkoord. Het bleek dat er nogal wat mis was gegaan bij de afwerking van de dakkapel toen die geplaatst is destijds. Niels heeft foto's gemaakt en ons laten zien wat er mis was. Ook was een gedeelte van het hout in het dak inmiddels verrot. Niels en zijn collega Richard hebben alles prima hersteld. Zo mooi heeft het dak van de kapel er nog niet eerder uitgezien. Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en je precies op de hoogte houden van wat ze doen. Na wat teleurstelling met vaklui die dit niet bleken te zijn, een verademing om deze mannen aan het werk te zien. Super aardig ook nog. Niemand anders komt meer aan ons dak.

Walter

Contact gehad met Niels over diverse lekkage aangelegenheden in ons huis in Almere. Almere ligt eigenlijk buiten het werkgebied maar in afwachting van een bedrijf uit de eigen regio advies gegeven... Contact gehad met Niels over diverse lekkage aangelegenheden in ons huis in Almere. Almere ligt eigenlijk buiten het werkgebied maar in afwachting van een bedrijf uit de eigen regio advies gegeven en zo nodig bereid om te helpen als het nodig zou zijn. Ik waardeer de bereidheid en meedenken enorm. Komt zijn afspraken na.

Schepers

Zeer goed en net bedrijf met deskundige mensen en goed advies

Karin van Gelderen

Geweldig geholpen. Snel en vakkundig. Fijne nette eerlijke mannen. Komen alle afspraken na.

Familie Bouwman

Kundige inspectie van het dak en terplekke al meteen nieuwe dakpannen geplaatst die kapot waren. Duidelijke offerte en goede communicatie. Reparaties konden op korte termijn worden uitgevoerd door... Kundige inspectie van het dak en terplekke al meteen nieuwe dakpannen geplaatst die kapot waren. Duidelijke offerte en goede communicatie. Reparaties konden op korte termijn worden uitgevoerd door een zeer kundige en vriendelijke medewerker.

Radha

Supergoed, na telefonisch gesprek kom er meteen iemand langskomen om te kijken. Binnen een week kon de reparatie al plaatsvinden. Er wordt heel goed met je meegedacht. Er worden verschillende opties... Supergoed, na telefonisch gesprek kom er meteen iemand langskomen om te kijken. Binnen een week kon de reparatie al plaatsvinden. Er wordt heel goed met je meegedacht. Er worden verschillende opties aangeboden en er wordt zeer goed en netjes gewerkt. Wij zijn super tevreden over het geleverde werk.