Sandra vd Berg

Super snelle service.
Waren er binnen een half uur. Ondanks de drukte nu.
Heeft bij ons de stormschade gelijk kunnen repareren.

Ad Rutters

Goed geholpen ondanks slecht weer.

Verhagen

Snelle en goede service!

fam meijer

Bedrijf gebeld en waren er binnen een half uur , super netjes en snel alles weer gemaakt ,. top bedrijf !

Familie .Schelvis

Goeie communicatie met Niels snel gerageerd op onze daklekkage, kwam kijken, gaf half uurtje van te voren aan hoe laat hij er zou zijn, binnen 1 dag 'n offerte, factuur klopte en reparatie kon al... Goeie communicatie met Niels snel gerageerd op onze daklekkage, kwam kijken, gaf half uurtje van te voren aan hoe laat hij er zou zijn, binnen 1 dag 'n offerte, factuur klopte en reparatie kon al in de week erop.

Steinmetz

Snelle en professionele reactie. Zeer vriendelijk en goede hulp.

Familie Grollo

Nadat ik een daklekkage aantrof op mijn platte bitumen dak, Heb ik gekeken naar een goed bedrijf, na telefonisch contact te hebben gehad met Dakbeheer Kieskeurig had ik er gelijk een goed gevoel... Nadat ik een daklekkage aantrof op mijn platte bitumen dak, Heb ik gekeken naar een goed bedrijf, na telefonisch contact te hebben gehad met Dakbeheer Kieskeurig had ik er gelijk een goed gevoel over. Dakbeheer Kieskeurig heeft snel op de daklekkage geanticipeerd door eerst een noodreparatie te verrichten en een paar weken later mijn dak weer keurig netjes gerenoveerd op te leveren.
Erg tevreden. Vriendelijk personeel en duidelijk in communicatie .

Bouman

Zeer prettige klantgerichte afhandeling van mijn goot probleem. Zeer tevreden over dit bedrijf. Prettige communicatie!!!

Particulier

Snelle afspraak en offerte, gevolgd door correcte dakreparatie

Peter Alphen aan den Rijn

Van 1e contact via de website tot aan de daadwerkelijke reparatie prima prettig en professioneel contact gehad met Niels.
Ervaring is heel goed !