Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prettige ervaring met de inlichtingen omtrent uit te voeren werkzaamheden. Uitvoering verliep zorgvuldig en in goed samenwerking met ons.

De werkzaamheden moesten in 2 bezoeken (dagen) worden uitgevoerd omdat de anti-mos en anti-alg vloeistof niet aanwezig was op de dag van uitvoering. Hierdoor moest een 2e bezoek plaatsvinden. Voor... De werkzaamheden moesten in 2 bezoeken (dagen) worden uitgevoerd omdat de anti-mos en anti-alg vloeistof niet aanwezig was op de dag van uitvoering. Hierdoor moest een 2e bezoek plaatsvinden. Voor ons was dit geen overlast en vanuit bedrijfoogpunt had dit wellicht voorkomen kunnen worden

Erik Luten

Voor onze uitbouw hebben ze mooie geglazuurde pannen geleverd. Bij onze eigen werkzaamheden achteraf sneuvelde er een pan, na een telefoontje werd deze spontaan nog dezelfde dag afgegeven, dikke... Voor onze uitbouw hebben ze mooie geglazuurde pannen geleverd. Bij onze eigen werkzaamheden achteraf sneuvelde er een pan, na een telefoontje werd deze spontaan nog dezelfde dag afgegeven, dikke prima service!

Snel, prettig geregeld, degelijk advies en keurig werk

J. Klein

Dakpannen geleverd gekregen via Rick. Alles was prima in orde (levertijd, prijs, etc.)

Alleen maar.........

Nvt

Tevreden klant

Ons dak is zeer mooi geworden. De heren die het uitgevoerd hebben zijn netjes te werk gegaan.

Zeer snelle communicatie, offerte en uitvoering, precies zoals omschreven.