Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Em.Kuipers

Dit bedrijf is correct met aannemen opdracht en deskundig advies .
De medewerkers komen zeer professioneel over , nette verschijning en geven indien nodig ook goed advies.

De secretaresse is aan de telefoon deskundig , beleefd en doortastend.
Personeel die het werk uitgevoerd hebben zijn beleefd en deskundig.

We hebben geen verbeter punten.
We hopen dat indien wat voorvalt in de gatantie perioden dit ook correct naar tevredenheid afgehandeld wordt.

Alles is naar wens uitgevoerd, door vriendelijk professioneel personeel

geen ervaring met soort gelijk bedrijf

uitleggen wanneer men van plan is te komen of duidelijk op de website vermelden dat alleen met droog weer of boven een bepaalde temperatuur gewerkt kan worden.

Ik heb in oktober 2016 een afspraak/offerte gemaakt en in mei 2017 pas afgewerkt. Dit nadat ik er elf achter aan had gemaild

Prettige ervaring met de inlichtingen omtrent uit te voeren werkzaamheden. Uitvoering verliep zorgvuldig en in goed samenwerking met ons.

De werkzaamheden moesten in 2 bezoeken (dagen) worden uitgevoerd omdat de anti-mos en anti-alg vloeistof niet aanwezig was op de dag van uitvoering. Hierdoor moest een 2e bezoek plaatsvinden. Voor ons was dit geen overlast en vanuit bedrijfoogpunt had dit wellicht voorkomen kunnen worden

Erik Luten

Voor onze uitbouw hebben ze mooie geglazuurde pannen geleverd. Bij onze eigen werkzaamheden achteraf sneuvelde er een pan, na een telefoontje werd deze spontaan nog dezelfde dag afgegeven, dikke...

Snel, prettig geregeld, degelijk advies en keurig werk

J. Klein

Dakpannen geleverd gekregen via Rick. Alles was prima in orde (levertijd, prijs, etc.)

Alleen maar.........

Nvt

Tevreden klant

Ons dak is zeer mooi geworden. De heren die het uitgevoerd hebben zijn netjes te werk gegaan.

Zeer snelle communicatie, offerte en uitvoering, precies zoals omschreven.