Offerte
Nazorg
Communicatie
8.3/10

Kristel

Prima. Zodra de mannen aan de klus begonnen hebben ze hard gewerkt en prima werk geleverd. De communicatie over de planning van de werkzaamheden verliep wat rommelig, maar de uitvoering was goed.

De uitvoering van de klus. Het dak ziet er weer strak uit.

De communicatie over de planning. Tijdens het verkoopgesprek werd gezegd dat onze klus er wel tussen zou kunnen omdat wij zonnepanelen krijgen. Na het tekenen van de offerte bleek dat de klus pas... De communicatie over de planning. Tijdens het verkoopgesprek werd gezegd dat onze klus er wel tussen zou kunnen omdat wij zonnepanelen krijgen. Na het tekenen van de offerte bleek dat de klus pas eind juli zou kunnen. Toen ik belde om aan te geven dat dat te laat voor ons zou zijn bleek ineens dat we eind mei in de planning stonden. Dat was prima voor ons, maar hadden we graag van jullie gehoord ipv via een telefoontje door onszelf. Het opruimen na de klus had wat ons betreft ook wel wat netter gekund. We vinden nu nog steeds van die plastic wiggen tussen de planten.

G.vVoorn

Goed ,betrouwbaar en komt de afspraken na

Ze werken netjes en nauwkeurig

De dag voor de werkzaamheden bellen dat jullie komen,

Mijn ervaring met het bedrijf is goed. Wel had ik liever gehad dat de tijd tussen schoonmaken en coaten wat kleiner was geweest.Nee

De werkzaamheden waren goed

Ze komen alle afspraken netjes na.
Vriendelijke mensen.

Offerte altijd goed berekend
Ze doen wat ze beloven

Het anonieme bellen is zeer vervelend.

P.Zeldenrust

Prima gewerkt, nette jongens .

Zeer bedreven op dit gebied, ook omdat men altijd daken doet.

Duidelijk aangeven wat je gaat doen, eerst werd gezegd dat er hechtprimer en daarna afwerkcoating gedaan zou worden ,uiteindelijk was dit helemaal geen thema en stond allang vast dat het 1 laag... Duidelijk aangeven wat je gaat doen, eerst werd gezegd dat er hechtprimer en daarna afwerkcoating gedaan zou worden ,uiteindelijk was dit helemaal geen thema en stond allang vast dat het 1 laag werd.
Zo ook met de tijd ,er is gezegd dat het 2 dagen zou kunnen worden ,uiteindelijk moesten de jongens in 1 dag zowel spuiten als ook coaten in 1 dag klaren. (wel begrijpelijk) maar wees duidelijk.

Goede ervaringen. Prettige mensen.

Prijs-kwaliteit

Tussen het reinigen en impregneren van de gevels heeft ruim een half jaar tussen gezeten (o.a. door weersomstandigheden). Het was prettig geweest dat er tussentijds een keer contact was opgenomen.... Tussen het reinigen en impregneren van de gevels heeft ruim een half jaar tussen gezeten (o.a. door weersomstandigheden). Het was prettig geweest dat er tussentijds een keer contact was opgenomen. Het initiatief moest van mij komen.

Reactie Dak en Gevel Noord:

Hartelijk dank voor uw review!

Wij gaan hier zeker ons best voor doen om dit te veranderen.

Elise Hageman
Dak & Gevel Noord

Albert schandelaar

Mijn ervaring met dit bedrijf is lof voor de correktheid van de werkzaamheden

De werkzaamheden zijn zeer snel en correkt uitgevoerd nogmaals dank

Ik zou geen verbeterings punten kunnen bedenken

Cindy Hietland

Erg positief. Eerlijk advies en positieve uitstraling

Kwalitatief vakwerk, bereidwillig

Op locatie is pauze nemen geen enkel bezwaar maar de smartphone en sigaret kunnen wel een x vaker aan de kant toch?

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte mevrouw Hietland, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te mogen vernemen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Wij hebben inmiddels contact gehad met de... Geachte mevrouw Hietland, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te mogen vernemen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Wij hebben inmiddels contact gehad met de medewerkers die bij u zijn geweest voor de werkzaamheden op 26 maart jl. en hebben de verbeterpunten/tips m.b.t. de sigaret en de smartphone met hun besproken. Een van de medewerkers die bij u ter plaatse was, is in opleiding. Onze voorman heeft aan deze medewerker aangegeven dat het inderdaad niet de bedoeling is dat wij buiten de pauze en in het bijzijn van de klant roken en de smartphone alleen voor zakelijk contact mogen gebruiken tijdens werkuren. Excuses hiervoor. Nogmaals hartelijk dank voor de review en voor nu een fijne avond! Met vriendelijke groet, Elise Hageman Dak- & Gevel Noord

Goede ervaring

Duidelijke offerte en de werkzaamheden zijn snel en netjes uitgevoerd. Aardige en nette medewerkers.

Geen, we waren zeer tevreden.

BistBizy Wijngaard

Offerte uitvoering en nazorg zijn naar wend verlopen.

Voor aanvang van het werk is de uitvoering en de veiligheid samen met ons doorgesproken.

Als er een check list was geweest hedden we er aan gedacht op enige reserve pannen ook te reinigen. Dit hebben we nu vergeten.