Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Gewoon zoals het hoort geen problemen

H. Kor

De daken van het woonhuis en de schuur laten reinigen. De mannen hebben goed werk geleverd. Daarnaast allebei uiterst vriendelijk en correct met de juiste instelling.

Meedenkend, servicegericht. Kortom een bedrijf dat vertrouwen wekt en verdient.

N.v.t.

B.Holwerda

Alles zeer correct en netjes. Goed gesprek gehad over de mogelijkheden bij ons dak. Alle vragen waren beantwoord.

De snelheid waarmee alles gedaan wordt is in één woord goed te noemen. Alles wordt vooraf klaargezet en voorbereid zodat alles in een mum van tijd is gedaan en wordt nadien weer netjes wordt achtergelaten.

*Altijd een hoeveelheid coating bij de klant achterlaten zodat eventueel kleine puntjes handmatig kunnen worden bijgewerkt.
*De afspraak wordt 1 dag van tevoren gemaakt, dit is erg kort op en moeilijk te plannen. Er wordt immers verwacht dat er iemand thuis is bij het schoonmaken en er is stroom nodig. normaal gesproken is een ieder aan het werk. Het zou handiger zijn wanneer er iets meer tijd tussen het telefoontje en de werkzaamheden zit zodat er gepland kan worden.

Wilfried

Prima. De uitvoering van de werkzaamheden(dak schoonmaken en coaten) waren uitstekend.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Inspelen op de vraag. Uitvoering extra werkzaamheden. Klantvriendlijk personeel.

De gemaakte afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden. Als je afspreekt dat je in een bepaalde week een nog niet bepaalde dag komt dan moet je dit nakomen. Zo'n afspraak is al zo ruim. In mijn geval heb ik al mijn afspraken in die week verschoven en dan blijkt dat men niet komt. Erg slordig en vervelend.

Mijn ervaring met dit bedrijf is: de afgesproken werkzaamheden worden netjes uitgevoerd.

Meerdere gebruiksklare producten en apparatuur.

Meerdere gebruiksklare producten en apparatuur beter vastzetten tijdens rijden en uitvoering werkzaamheden.

Er is uiterst zorgvuldig en correct gewerkt. Zowel in de offerte- begeleiding- als in de uitvoeringsfase.

Kennis en kunde alsmede de communicatie

iets eerder de uitvoeringsdatum meedelen.

Mijn dak is hun vak!

Technische kennis, sociaal, toon initiatief!

Denk om PBM's!

Robert Bode

Werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het resultaat: super!

Na aanbrengen binnen een uur droog. De hoosbui die s'avonds kwam was geen probleem.

Communicatie over de planning. Al met al bijna een jaar verder na eerste contact.

Kristel

Prima. Zodra de mannen aan de klus begonnen hebben ze hard gewerkt en prima werk geleverd. De communicatie over de planning van de werkzaamheden verliep wat rommelig, maar de uitvoering was goed.

De uitvoering van de klus. Het dak ziet er weer strak uit.

De communicatie over de planning. Tijdens het verkoopgesprek werd gezegd dat onze klus er wel tussen zou kunnen omdat wij zonnepanelen krijgen. Na het tekenen van de offerte bleek dat de klus pas eind juli zou kunnen. Toen ik belde om aan te geven dat dat te laat voor ons zou zijn bleek ineens dat we eind mei in de planning stonden. Dat was prima voor ons, maar hadden we graag van jullie gehoord ipv via een telefoontje door onszelf. Het opruimen na de klus had wat ons betreft ook wel wat netter gekund. We vinden nu nog steeds van die plastic wiggen tussen de planten.

G.vVoorn

Goed ,betrouwbaar en komt de afspraken na

Ze werken netjes en nauwkeurig

De dag voor de werkzaamheden bellen dat jullie komen,