Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

J.T. van Elst

Goed advies. Duidelijke afspraken. Gedane werk is van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit is optimaal.

Vakmanschap. Betrouwbaar. Komen hun afspraken na.

Vooral de goede kwaliteit vasthouden.

Zeer goede ervaringen van offerte tot en met oplevering.
Geen “poes pas” verhalen.
Alles duidelijk en volgens afspraak verlopen

Zie onze ervaring.
Leuk dat we na het opleveren telefonisch werden benaderd door een medewerker van het BEDRIJF met de vraag of alles naar wens is verlopen. TIP TOP !

Ik kan niets bedenken.
Vraag, nazorg, ( nog ) geen gebruik van gemaakt. Op voorhand vertrouwen we dat dit ook goed zal zijn.

Wimerts

In eerste instantie werd een offerte op afstand uitgebracht (op basis van Google maps?) die volgens onze informatie iets te ruim qua vierkante meters uitviel. Vervolgens is een medewerker ter...

Duidelijke communicatie, vanuit het bedrijf en door de uitvoerende medewerkers.

Iets meer aandacht voor de omgeving bij het reinigen.

Roeli

Professioneel, afspraken worden goed nagekomen en werk wordt perfect uitgevoerd

Communicatie, afspraak is afspraak en behulpzaam.
Tevens goed tips.

e.h.bilder

Ervaringen zijn goed
afspraak nagekomen

Op gebied van planmatig onderhoud van de buitenschil van een groot deel van onze gebouwen hebben wij al jarenlang goed contact met Dak en Gevel. Advies en uitvoering tot in de puntjes

Praktisch en recht door zee

Klantenportal voor digitaal aanvragen opdrachten

Een goed bedrijf en goed personeel

snelheid en zuiverheid precisie.

zou het niet weten

judy rijpstra

Een prima bedrijf met goede, vriendelijke werkers die nauwgezet werken en keurig de troep achter zich opruimen, ook bij de buren. De dakpannen zien er schitterend uit. Dat horen we ook in...

Zie boven

Omdat ons huis hele hoge ramen heeft en een dakkapel waar jezelf niet bij kunt komen, had ik gevraagd of ze die gelijk even schoon konden maken. Dat hoorde erbij vertelden ze en inderdaad hebben ze die dingen ook afgespoten, maar ramen hebben toch iets meer nodig dan dat. Ze zijn nu nog troebel, dus dat had wat mij betreft beter gekund. Even na afloop een emmertje schoon water en met een trekker droog trekken had een veel beter resultaat gegeven.

Goede ervaring! Complimenten voor de mannen die het dak hebben bespoten, waren heel vriendelijk. Ze liepen achter op schema maar dat lieten ze niet merken.

Wij kunnen nog niet aangeven of het goed heeft gewerkt omdat inwerktijd van het product een paar weken is. Daarom bij nazorg en resultaat 3 sterren, maar komt vast goed

Ik had geen reactie op mijn vraag gekregen. Ik wist dat het druk was. Mijn tip is: als het druk is en er is geen tijd dat dit wordt aangegeven. Zodat je daar rekening mee kunt houden. Nee is ook een antwoord ;-)

Frans Goossen

Dit is de eerste keer dat wij het dak laten reinigen en gebruik maken van Dak en Gevel Noord.
Ervaring van andere bedrijven hebben we niet.

En kunnen daarom geen vergelijk maken