Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Bouw en Timmerbedrijf van Reen

Heldere offerte en komt afspraken goed na.

Kaandorp

Goed bedrijf die zijn afspraken na komt.

ellenmarie

Lichtstraten.nl fantastische service, wordt fijn mee gedacht en uitstekende kwaliteit geleverd! top!

Balletschool Annelies Marijs

Een hagelbui beschadigde onze lichtstraat.
Lichtstraten.nl nam de schade op, stuurde een passende offerte en voerde na opdracht het plaatsen van een nieuwe lichtstraat uit.
Snelle,...
Een hagelbui beschadigde onze lichtstraat.
Snelle, adequate en perfecte dienstverlening en uitvoering.

Gebr. J & P Janssen Holding BV

Netjes en snel . Al vaker met hun gewerkt. We zijn heel erg tevreden !!!!!

Brouwer Transport en Logistiek B.V.

Begin dit jaar hebben wij onze lichtstraten laten vervangen door lichtstraten.nl. De mensen achter lichtstraten.nl zijn praktisch ingesteld en zorgde weinig overlast voor de operatie. Wij Brouwer... Begin dit jaar hebben wij onze lichtstraten laten vervangen door lichtstraten.nl. De mensen achter lichtstraten.nl zijn praktisch ingesteld en zorgde weinig overlast voor de operatie. Wij Brouwer Transport en Logistiek uit Mijdrecht zijn er heel erg blij mee en bevelen Lichtstraten.nl van harte aan.

JdK

Top service.
Netjes en snel gemaakt

Jan Nijssen Souvenirs

Wij hebben een vrij nieuwe opslagloods waarvan de lichtstraat vanaf oplevering lekte. Contact gezocht met lichtstraten.nl
Inspectie en offerte waren snel geregeld.
Op korte termijn kwamen...
Inspectie en offerte waren snel geregeld.
Op korte termijn kwamen 3 correcte monteurs met vrachtwagen en hydr. kraan. Zeer professioneel werd een nieuwe lichtstraat gemonteerd en het oude materiaal afgevoerd. Nette werkers.
Prijs en facturatie prima. Bedankt mannen.

Van Egdom

Prima bedrijf om zaken mee te doen. werken snel en netjes.

anoniem

Offerte snel binnengekregen, werkzaamheden goed en snel uitgevoerd (beplating vervangen)