Raymond

Super snelle en correcte levering van de tickets voor Toverland!

Michael Schipper

Makkelijk en snel de tickets Phantasialand ontvangen. Top !

Ineke Loosvelt

Eerste keer dat ik bestelde via dagtickets, maar alles is zeer vlot verlopen.
Volgende keer doe ik het zeker terug via Dagtickets!

berry schoutens

Ga er zeker vaker bij bestellen voor de 1e keer toverland tickets besteld deze site betrouwbaar snel de tickets in de mail ontvangen zeker een aanrader en fijn dat je toch wat korting heb op de... Ga er zeker vaker bij bestellen voor de 1e keer toverland tickets besteld deze site betrouwbaar snel de tickets in de mail ontvangen zeker een aanrader en fijn dat je toch wat korting heb op de entree prijs

Ton Logjes

Super geregeld en met leuke korting

Fatiha Azaoum

Overzichtelijke website en binnen een paar tellen mijn bestelling kunnen doen. Mijn tickets waren binnen een minuut binnen, dus dat was super!

Dominique

Na wat aarzeling toch tickets besteld. Dit om 22 uur in de avond op vrijdagavond. Echter was het geen 2 minuten maar 1 uur dat de tickets binnenvielen. Uit nervositeit mailtje gestuurd naar de... Na wat aarzeling toch tickets besteld. Dit om 22 uur in de avond op vrijdagavond. Echter was het geen 2 minuten maar 1 uur dat de tickets binnenvielen. Uit nervositeit mailtje gestuurd naar de support. Uiteindelijk mijn ticket ontvangen door trage mailbox en groot aantal tickets. Ook nog in de avond reactie gekregen van support met mail met tickets. Mijn beoordeling is zeer positief en zeker voor herhaling vatbaar. Dankzij dagtickets toch korting op een gezellig dagje uit. Gaan we vaker doen.

Binjamin majer

Heel goed en snel

Wendy Ellenbroek

Ideaal om zo je tickets voor een goede prijs te kopen. Ook last minute.

Brigitte Ghys

Geen reden om het niet te gebruiken ! mooie korting bekomen.. ondanks de last minute bestelling