Vanessa Griekspoor

Prima! En scheelde ook weer een paar euro met de entree op de website van het park zelf.

niels jacobs

Kaartjes kopen ging gemakkelijk en snel geregeld!

Eric van Vugt

Goed en snel geregeld! Veel korting voor een dagje toverland en nog belangrijker, een super leuke dag gehad!

Christel Weinhold - Pepermans

We waren er heel positief over het is een aanrader makkelijk op website te bestellen

Moritz Geschke

Helaas zijn de tickets niet automatisch aangekomen. Maar toen ik ze per e-mail vroeg, kreeg ik ze binnen een paar minuten toegestuurd

Matthias Vanneste

Duidelijk, correct, voordelig.

Yuri Verhoeks

2 tickets voor Toverland besteld voor de kids en dat ging zonder problemen, hier kijk een volgende keer zeker weer. Heb wel altijd zo m'n twijfels bij resellers van tickets, maar ik kreeg al... 2 tickets voor Toverland besteld voor de kids en dat ging zonder problemen, hier kijk een volgende keer zeker weer. Heb wel altijd zo m'n twijfels bij resellers van tickets, maar ik kreeg al achtbaan foto's terwijl ik nog onderweg naar huis was dus totaal geen problemen om binnen te komen :-)
Heb de beoordeling op 1 punt 4 sterren gegeven zodat men kan zien dat het een echte beoordeling is (en niet alles blind 5 sterren).

Steven Van De Poele

Het was allemaal zeer overzichtelijk en aan een scherpe prijs ook de afhandeling en ontvangen zonder probleem

Jeffrey Beuks

Door corona maatregelen in Duitsland was er eerst wat twijfel of er geen reservering nodig was, dit was niet helemaal duidelijk op de site maar dat bleek uiteindelijk niet het geval. Waarbij andere... Door corona maatregelen in Duitsland was er eerst wat twijfel of er geen reservering nodig was, dit was niet helemaal duidelijk op de site maar dat bleek uiteindelijk niet het geval. Waarbij andere websites wel zo'n reservering vroegen en daardoor 4 dagen nodig hadden om kaarten te leveren, waren de tickets via dagtickets er binnen 15 min, en was er geen enkel probleem in het park. Top geregeld en gauw geld bespaard t.o.v. direct bij het park bestellen.

Jouelle Kemp

Snel en goedkoop geregeld