Julia

We bestelden tickets voor Phantasialand op 08/08 en raakten zonder aanschuiven goedkoper binnen. Top!
Enige nadeel: er was even verwarring omdat op de website van Phantasialand stond dat tickets aangekocht bij partners omgeruild moesten worden. Hierover stond geen info op Dagtickets of op de website van Phantasialand maar dit bleek gelukkig niet nodig.

Ronny Dierick

Pas na contact via mail, hebben ze de tickets handmatig doorgemaild, de avond voor ons bezoek besteld. De dag zelf, voor de ingang van het park proberen contact te krijgen met dagtickets, waarna we... Pas na contact via mail, hebben ze de tickets handmatig doorgemaild, de avond voor ons bezoek besteld. De dag zelf, voor de ingang van het park proberen contact te krijgen met dagtickets, waarna we na meer dan anderhalf uur wachten de tickets handmatig doorgestuurd hebben gekregen door dagtickets helpdesk. We stonden dus iets na opening voor de poort van het park en konden niet naar binnen omdat dagtickets niet of moeilijk bereikbaar is. Pas na anderhalf uur na zelf contact te zoeken op verschillende manieren zoals messenger, email,... Website zitten doorschuimen op zoek naar een tel. nummer konden we naar binnen. Schandalig eigenlijk als er op de website staat dat de tickets binnen 2 minuten op je email staan!

Sperber

Prima site, alleen jammer dat je na je bestelling pas ziet dat je via het park een datum moet gaan plannen.

Shakila Olsen

Geweldig.

Lies Boonman

Voor de eerste keer tickets gekocht voor attractiepark Toverland via Dagtickets. Bij het volgende uitje kijken of we deze weer via Dagticket
kunnen kopen. Voordeliger en binnen no time heb je...
kunnen kopen. Voordeliger en binnen no time heb je je tickets via de email thuis.
Top geregeld.

Michaela Hensen

Alles prima

Marie-Louise

Voor de eerste keer besteld en alles wees zich vanzelf. Gemakkelijke website en ik zal er zeker vaker gebruik van maken.

Christine Ardillac-Hoebeke

Een zeer goede ervaring, zeker aan te raden

Cindy Lambregts

Snel makkelijk en een stuk goedkoper!!!

Van Gaalen

Makkelijk en duidelijk