Marleen

Wat zijn wij blij dat we voor het drukwerk van Daglief hebben gekozen. We hebben zelf een persoonlijke en lieve rouwkaart kunnen maken, via een fijne, snelle en directe service. Ook is er... Wat zijn wij blij dat we voor het drukwerk van Daglief hebben gekozen. We hebben zelf een persoonlijke en lieve rouwkaart kunnen maken, via een fijne, snelle en directe service. Ook is er persoonlijk contact met ons opgenomen en met ons meegedacht zodat de puntjes écht goed op de i kwamen. Het kaartje zelf was precies zoals we hem hebben wilde, onze omgeving en wij waren ontroerd door hoe mooi en passend het was.
Bedankt!

Ontwerptool was voor mij makkelijk te gebruiken. Ik heb wel ervaring met dergelijke programma's. Bij de papiersoort stond al een bepaalde keuze al 'aangevinkt'. Ik heb die niet veranderd. Toen ik... Ontwerptool was voor mij makkelijk te gebruiken. Ik heb wel ervaring met dergelijke programma's. Bij de papiersoort stond al een bepaalde keuze al 'aangevinkt'. Ik heb die niet veranderd. Toen ik de kaarten ontving, vond ik het papier toch iets te zwaar. De kaart die ik heb besteld had 2 rillijnen. De buitenzijden moesten naar binnen gevouwen worden. Door de dikte van het papier bleef de kaart een beetje bol staan. Achteraf had ik beter een iets lichtere papiersoort kunnen kiezen. Nu moest ik per kaart ook 2 postzegels plakken. Drukwerk zag er verder netjes uit. Levering was heel snel. En ik vond het fijn dat er even werd meegedacht over de uitlijning en de tekst.

V. Bos

Ik was erg tevreden over het resultaat, en heb ook alleen maar goede reacties op de kaart gehad.
Iedereen vond hem heel mooi, en fijn dat ik zelfgemaakte foto’s heb gebruikt die een speciale betekenis voor mijn moeder hadden. Het was ook een fluitje van een cent om de kaart te ontwerpen met de software van de site.

Bedankt voor de service!

V. Bos

Het is een makkelijke tool. Daarnaast reageren ze erg snel, zijn ze klantvriendelijk en deskundig

Anja Flissinger

Zeer klantvriendelijk, snelle reactie en er wordt meegedacht.

Via de site creëer je eenvoudig een hele mooie kaart van goede kwaliteit. De kaarten worden gecontroleerd en eventueel aangepast, echt heel fijn! De levering is snel.

Familie Schuurman

De kwaliteit is perfect en de ontwerptool is heel handig, maar met nog wat meer toepassingen wordt dit nog beter. Wat ik erg prettig vond om te merken is dat je ontwerp niet zomaar wordt overgenomen... De kwaliteit is perfect en de ontwerptool is heel handig, maar met nog wat meer toepassingen wordt dit nog beter. Wat ik erg prettig vond om te merken is dat je ontwerp niet zomaar wordt overgenomen en afgedrukt. Ik had bijvoorbeeld wat moeite met het uitlijnen van de tekst en had het een beetje op de gok gedaan. Binnen een uur nadat ik de proefdruk had besteld, kwam er een mailtje terug van Muriël. Ze had gezien dat de teksten niet helemaal goed waren uitgelijnd en had dit aangepast. Wat een fijne service is dat! De kleuren op de kaart zijn ook prima en komen mooi uit. Deze site is veel meer dan alleen een webshop voor rouwkaarten. Heel hartelijk dank.

Natasja van Straten

Perfect, vooral dat je zelfs in de avond iemand aan de telefoon krijgt die zeer behulpzaam is.

Stefanie Zieck

Goede en vriendelijke persoonlijke begeleiding aan de telefoon gekregen.
Daglief is voor 100% aan teraden