Ontwerptool verliep wat stroef met combineren van achtergrond en meerdere foto's op drieluik.
Kwaliteit en levering zijn goed.

Lisanne Beijsens

Heel goed, werkt super makkelijk

Ron

Niets dan positief! Handig en makkelijk in gebruik. Snelle levering en een fijne attente service, waarbij meegedacht wordt over het eindresultaat.

Mattheeusen Veronik

Fantastisch

Goed, duidelijk en goede kwaliteit

Kirsten

Super, kwaliteit van kaarten is erg goed. Levering supersnel. Fijn ook een persoonlijke mail na bezorging.

Echt geweldig wij zijn buitengewoon tevreden

Maartje

Daglief is een zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool waarin je geheel eigen kaarten kan maken of bestaande kaarten als basis kan gebruiken. Zelf vond ik het erg prettig om op deze manier af te... Daglief is een zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool waarin je geheel eigen kaarten kan maken of bestaande kaarten als basis kan gebruiken. Zelf vond ik het erg prettig om op deze manier af te kunnen wijken van de ‘standaard’. De kwaliteit van de kaarten is heel heel mooi, de levering snel en de service geweldig. Ook de extra vragen die ik had zijn snel beantwoord en gerealiseerd.

Zeer gebruiksvriendelijke ontwerptool,kwaliteit van de kaarten is mooi, volop keuze. Prima begeleiding/ service bij het laatste nakijken alvorens ze gedrukt worden