Sander

Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me... Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me corrigeerden. Daags hierna waren de kaarten al binnen. Fantastische service dus, met oog voor detail.

Marjorie Verbrugghe

Ontzettend tevreden van deze site, van Muriël haar hulp en nabijheid. Ons kaartje is helemaal geworden zoals we in gedachten hadden. En dat voelt zo goed, schoonpapa een kaartje te heven die hij zo... Ontzettend tevreden van deze site, van Muriël haar hulp en nabijheid. Ons kaartje is helemaal geworden zoals we in gedachten hadden. En dat voelt zo goed, schoonpapa een kaartje te heven die hij zo verdiend! Dank je wel Daglief!

De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is... De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is klantvriendelijk en denkt goed mee. De kaarten zijn mooi geworden. Het proces is naar volle tevredenheid en op plezierige wijze verlopen.

Ravestein

De service na bestelling, was super. Een telefoontje en mail, om fouten aan te passen. Het is even het programma door hebben, maar dan is het een fijn programma met ruime mogelijkheden.
Fijn dat de kaart goed nagekeken en aangepast is nadat de bestelling geplaatst was, ik had toch nog fouten over het hoofd gezien. En kreeg nog goed advies wat kkeurven foto betreft.
De kaart kwatiteit was mooi en ik kreeg veel complimenten.

Corinne Simons

Prima!

Lucretia Kuijpers

Daglief doet haar naam eer aan. Goede service. Heel fijn dat ik elk moment kon bellen en dat mij heel helder alles werd uitgelegd. Snelle levering zoals afgesproken, kaarten mooi. Helemaal super.

Ivo Aben

Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv.... Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv. geleidelijk in-/uitzoomen ipv sprongsgewijs, voorbeeld op ware grootte).
Klantvriendelijke service en betrouwbare afhandeling met goede kwaliteit van het eindproduct. Zeer aan te bevelen!

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer Aben,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Hartelijk dank voor uw feedback ook.
Dit nemen we zeker mee, goede...
Beste heer Aben,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Hartelijk dank voor uw feedback ook.
Dit nemen we zeker mee, goede tips!
Hartelijke groet,
Team Daglief