anoniem

Super behulpzaam, denken ook mee met een oplossing.

Andre Voesenek

Prima, goede service en communicatie

SV

Positief. Gebruiksvriendelijke ontwerptool met veel uiteenlopende voorbeelden als vertrekpunt om een zeer persoonlijke kaart te kunnen maken, naar ieders wens! Transparante communicatie en feedback... Positief. Gebruiksvriendelijke ontwerptool met veel uiteenlopende voorbeelden als vertrekpunt om een zeer persoonlijke kaart te kunnen maken, naar ieders wens! Transparante communicatie en feedback over eigen ontwerp. Bovendien wordt het eigen ontwerp qua lay-out aangepast in functie van verbetering indien nodig! Een aanrader!

Fam Kamman

In 1 woord GEWELDIG. De proefdruk was razendsnel binnen en voldoet helemaal aan onze wensen. De site is helder en duidelijk en de begeleiding fantastisch. We werden zelfs op zondag gebeld om mee te... In 1 woord GEWELDIG. De proefdruk was razendsnel binnen en voldoet helemaal aan onze wensen. De site is helder en duidelijk en de begeleiding fantastisch. We werden zelfs op zondag gebeld om mee te denken over enige aanpassingen.

G. Righart

Uitstekend

Adriaan van der Eijk

Zeer vriendelijke en directe hulp. Erg fijn om mee te werken. Adressen invoeren was het eenvoudigst via een voorbeeld excel.

Walter

Prettig contact, vlotte levering.

SvO

Zeer prettig in lastige tijden

Rebecca Bouhuijs

Zeer goed! Snelle reactie, goede check en service plus een persoonlijke benadering.