De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is... De ontwerptool leverde hier en daar wel wat vragen op, maar Muriel helpt je er telefonisch op prettige wijze doorheen. Ook andere vragen (papierkeuze e.d.) zijn telefonisch beantwoord. Ze is klantvriendelijk en denkt goed mee. De kaarten zijn mooi geworden. Het proces is naar volle tevredenheid en op plezierige wijze verlopen.

Ravestein

De service na bestelling, was super. Een telefoontje en mail, om fouten aan te passen. Het is even het programma door hebben, maar dan is het een fijn programma met ruime mogelijkheden.
Fijn dat de kaart goed nagekeken en aangepast is nadat de bestelling geplaatst was, ik had toch nog fouten over het hoofd gezien. En kreeg nog goed advies wat kkeurven foto betreft.
De kaart kwatiteit was mooi en ik kreeg veel complimenten.

Corinne Simons

Prima!

Lucretia Kuijpers

Daglief doet haar naam eer aan. Goede service. Heel fijn dat ik elk moment kon bellen en dat mij heel helder alles werd uitgelegd. Snelle levering zoals afgesproken, kaarten mooi. Helemaal super.

Ivo Aben

Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv.... Mooie, overzichtelijke, praktisch handige website met veel mogelijkheden om je drukwerk naar eigen wens en smaak te maken. Het 'spelen' met de lay-out kan hier en daar nog worden verfijnd (bijv. geleidelijk in-/uitzoomen ipv sprongsgewijs, voorbeeld op ware grootte).
Klantvriendelijke service en betrouwbare afhandeling met goede kwaliteit van het eindproduct. Zeer aan te bevelen!

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste heer Aben, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw feedback ook. Dit nemen we zeker mee, goede tips! Hartelijke... Beste heer Aben, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank voor uw feedback ook. Dit nemen we zeker mee, goede tips! Hartelijke groet, Team Daglief

Bor

Eenvoudig en erg gebruikersvriendelijk

Zeer gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit van de kaarten en uitstekende service!