Bianca Zwart

Heel goede, fijne en attente service!

José Feddema

Prima, zowel de rouwkaarten (die mijn schoondochter had besteld als bij de dankbetuigingen als erg prettig ervaren

Merel

Hele fijne ervaring. De ontwerptool werkt goed en intuïtief. De eigenaresse denkt mee, neemt de tijd en controleert alles zodat je met vertrouwen een bestelling kunt plaatsen.

Tobias Drenthen

Goed, alleen de inhoud binnenkant van de kaart terug kunnen zien na het bestellen zou fijn zijn.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
De inhoud terug zien kan zeker. Deze vindt u via account>bestellingen en als u het ontwerp opslaat dan vindt u deze ook terug via account>eigencollectie.
Hartelijke groet,
Team Daglief

Paul van Galen

Uitstekende service

Nellie Terwiel

Zeer goed! De kaart was mooi gemaakt en zeer snel geleverd

Maaike

Heel erg tevreden, mooie kwaliteit en snelle levering.

Wilma

Hele mooie voorbeeld kaarten, vervolgens aan te passen naar eigen wensen.

Kimberley Harkema / familie de Blok - Broos

Wij hebben een super goede ervaring met Daglief.nl!
Wij hebben een super goede ervaring met Daglief.nl!
Wij hebben rouwkaarten besteld voor mijn vader , en zijn erg fijn geholpen , de kaarten zien er perfect uit en de service was erg goed en fijn! , veel steun en hulp bij het maken van de kaarten , alles mogen vragen , snel en vriendelijk antwoord en snelle levering.
In 1 woord geweldig!.
Nogmaals hartelijk bedankt! ❤️ 😘 👍🏻 😊.