Caroline van Oort

Heel goed, fantastische service. Zeer mooie kaart.

Laurie Henderson

Kaarten van mooie kwaliteit, mooie druk, verfijnd, fijne service, aardig en snel mailcontact

Vivianne

Heel tevreden over Daglief.nl. Uitstekende service en begeleiding bij het bestellen van de kaarten en alles netjes op tijd geleverd.

Niels

Super service, razendsnel. Netjes alle tekst uitgelijnd aangezien dit op het scherm nogal lastig is.

Daphne v.d. Broeke

Kwaliteit, snelheid, communicatie ben ik helemaal tevreden over en ik vond het erg fijn hoe je meedenkt met de lay out.
Bij het ontwerptool is het lastig om goed de binnenkant te zien, omdat...
Bij het ontwerptool is het lastig om goed de binnenkant te zien, omdat deze gekanteld is, daardoor zijn de verhoudingen van de lettertypes niet goed te zien. Zou fijn als je deze naast gekanteld ook verticaal kan bekijken. Dat had mogelijk één of 2 proefdrukken kunnen schelen. Het verbaasde mij dat de proefdruk maar 1 keer 1 euro was.

Reactie Daglief | Rouwkaarten:

Beste familie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Alle ontwerpen kunt u per pagina beoordelen en aanpassen in de ontwerptool.
Daar...
Beste familie,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Heel fijn om te horen dat u tevreden bent.
Alle ontwerpen kunt u per pagina beoordelen en aanpassen in de ontwerptool.
Daar staan de pagina's niet gekanteld. In het 3d voorbeeld wordt het ontwerp digitaal in 3d getoond om een beeld te krijgen van het totaal. Deze afbeelding dient niet om alles goed te controleren. Dat kan inderdaad beter in de ontwerptool.
Het klopt dat we een aanbiedingsprijs hebben voor de eerste proefdruk. Voor 1,- drukken we de kaart op maat, ontvangt u papier en envelopstalen en natuurlijk wordt deze ook naar u verzonden. Helaas kunnen we deze service maar een keer aanbieden, want dit ligt al ver onder de kostprijs.
U kunt ons zeven dagen per week bereiken voor overleg - we adviseren en denken graag met u mee!

M.A.

De kaarten werden net voor 17.00 bezorgd en om 18.00 uur werd de post gelicht. Dus we hadden ruim 3 kwartier om te schrijven, de kaarten te vouwen. Maar het is gelukt!
De kaarten waren...
De kaarten waren prachtig! Precies zoals de bedoeling was. Onze dank!!
Hartelijke groet, A.M.

Saskia Slabbekoorn

Heel vriendelijk, snel, goede kwaliteit

Sander

Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me... Een paar maanden geleden een kaart zelf ontworpen, maar ondanks driedubbel checken zat er toch een klein foutje in mijn kleurgebruik. Hierover werd ik gebeld door daglief, die het voor me corrigeerden. Daags hierna waren de kaarten al binnen. Fantastische service dus, met oog voor detail.