Cindy Hofman

Heel gebruiksvriendelijk, supermooie kaarten en er wordt ook nog eens extra naar gekeken of de kaart helemaal goed uitgelijnd is e.d. Super service!

De ontwerptool is zeer gebruiksvriendelijk en geeft voldoende opties om je kaart naar eigen smaak te ontwerpen. Zeker een aanrader. Daarnaast is prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

Frank

Zeer snel bezorgd. Vrijdags om 16:00 besteld, zaterdags bezorgd.
Er werd ook goed en zorgvuldig meegedacht met het ontwerp.
Prima service!

Hermans

Top service, snelle levering en goede kwaliteit.

Marleen

Wat zijn wij blij dat we voor het drukwerk van Daglief hebben gekozen. We hebben zelf een persoonlijke en lieve rouwkaart kunnen maken, via een fijne, snelle en directe service. Ook is er... Wat zijn wij blij dat we voor het drukwerk van Daglief hebben gekozen. We hebben zelf een persoonlijke en lieve rouwkaart kunnen maken, via een fijne, snelle en directe service. Ook is er persoonlijk contact met ons opgenomen en met ons meegedacht zodat de puntjes écht goed op de i kwamen. Het kaartje zelf was precies zoals we hem hebben wilde, onze omgeving en wij waren ontroerd door hoe mooi en passend het was.
Bedankt!

Ontwerptool was voor mij makkelijk te gebruiken. Ik heb wel ervaring met dergelijke programma's. Bij de papiersoort stond al een bepaalde keuze al 'aangevinkt'. Ik heb die niet veranderd. Toen ik... Ontwerptool was voor mij makkelijk te gebruiken. Ik heb wel ervaring met dergelijke programma's. Bij de papiersoort stond al een bepaalde keuze al 'aangevinkt'. Ik heb die niet veranderd. Toen ik de kaarten ontving, vond ik het papier toch iets te zwaar. De kaart die ik heb besteld had 2 rillijnen. De buitenzijden moesten naar binnen gevouwen worden. Door de dikte van het papier bleef de kaart een beetje bol staan. Achteraf had ik beter een iets lichtere papiersoort kunnen kiezen. Nu moest ik per kaart ook 2 postzegels plakken. Drukwerk zag er verder netjes uit. Levering was heel snel. En ik vond het fijn dat er even werd meegedacht over de uitlijning en de tekst.

V. Bos

Ik was erg tevreden over het resultaat, en heb ook alleen maar goede reacties op de kaart gehad.
Iedereen vond hem heel mooi, en fijn dat ik zelfgemaakte foto’s heb gebruikt die een speciale betekenis voor mijn moeder hadden. Het was ook een fluitje van een cent om de kaart te ontwerpen met de software van de site.

Bedankt voor de service!

V. Bos

Het is een makkelijke tool. Daarnaast reageren ze erg snel, zijn ze klantvriendelijk en deskundig

Anja Flissinger

Zeer klantvriendelijk, snelle reactie en er wordt meegedacht.

Via de site creëer je eenvoudig een hele mooie kaart van goede kwaliteit. De kaarten worden gecontroleerd en eventueel aangepast, echt heel fijn! De levering is snel.