José

Heel goed, prima service

Liesbeth

Goede service

Sabine

Onze ervaring met daglief.nl is super!

Emma

Fantastische service en ondersteuning met het maken van de kaarten! Telefonisch en via de mail goed bereikbaar. Zeker aan te bevelen.

Marjolein

Mooie site en heel fijn contact met Muriel nadat ik de kaarten had gemaakt.

van Dalen

Goedemiddag, Vandaag de rouwkaarten per post ontvangen en we zijn maar dan ook 100% tevreden over de kwaliteit van de rouwkaarten, plus jouw empathische inlevingsvermogen tot uitdrukking komend in... Goedemiddag, Vandaag de rouwkaarten per post ontvangen en we zijn maar dan ook 100% tevreden over de kwaliteit van de rouwkaarten, plus jouw empathische inlevingsvermogen tot uitdrukking komend in de mail. Dank je wel en hartelijke groet,

Elske

Super! Ik wilde nog wat veranderen nadat ik het verstuurd had en dat alles was geen probleem en er werden nog wat aanpassing gedaan zo dat de kaart mooier ingedeeld was.

Lisa de Hooij

Erg goed geholpen, heel mooie kaartjes. Er wordt meegedacht en meegekeken naar eigen ontwerpen en zo nodig of naar wens aangepast. Top service en een snelle levering

Familie van Wanrooij

Ze zijn práchtig! Ontzettend blij dat het zó snel kon en dan met aardig wat aanpassingen van jou, een prachtig geheel voor ons gemaakt! Superfijn, er zijn al reacties, prachtige heldere duidelijke... Ze zijn práchtig! Ontzettend blij dat het zó snel kon en dan met aardig wat aanpassingen van jou, een prachtig geheel voor ons gemaakt! Superfijn, er zijn al reacties, prachtige heldere duidelijke kaart! Onze hartelijke dank!

Esther van der Gragt

Esther van der...