Mireille

Zeer goede ervaring

Cindy Schlosser

We zijn tevreden over de mogelijkheden op de site en het gemak waarmee het gaat. Ook de hulpvraag die ik had is snel opgepakt. De kaart is kwalitatief goed uitgepakt. Het verzenden/ bezorgen heeft... We zijn tevreden over de mogelijkheden op de site en het gemak waarmee het gaat. Ook de hulpvraag die ik had is snel opgepakt. De kaart is kwalitatief goed uitgepakt. Het verzenden/ bezorgen heeft echter lang geduurd terwijl we het wel als rouw post hebben laten verzenden. We hebben het woensdag voor 17.00 uur besteld en de eerste kaarten zijn pas vrijdag bezorgd en een deel zelfs op zaterdag.

Edith peeters

Heel goed, professioneel, efficient, zeer vriendelijk en klantgericht

Jolanda

Goed. Duidelijke uitleg

Desirée K.

Op zich goede site met veel keuze in kaarten.
Op zich goede site met veel keuze in kaarten.
Echter was het programma waarin de kaart ontworpen diende te worden erg ingewikkeld. Mijn oom die grafisch ontwerper is, is uren bezig geweest om de kaart zo te krijgen zoals wij em wilden. Er stonden strepen vast in het ontwerp van de kaart en het was heel ingewikkeld om die weg te krijgen.
Daarnaast heeft de auto-correct mijn naam verkeerd gecorrigeerd. Wij hebben namelijk gecheckt waar het streepje stond. Ik schrijf mijn eigen naam altijd zonder streepje maar in mijn paspoort staat ie wel. Mijn naam wordt met dubbel e geschreven op het eind. Dat is dus door jullie ontwerpsysteem verkeerd veranderd. Dat hadden wij niet gezien (na vele uren werk) en daardoor stond mijn naam twee keer verkeerd op de rouwkaart. Dit vond ik erg vervelend. Meteen nadat we dit ontdekten, hebben wij aan Rashida door gegeven dat dit fout was gegaan en zij gaf aan nog te proberen het bij jullie te veranderen, maar daar is niets van gekomen. Terwijl wij de foute auto-correct een paar minuten na bestellen ontdekten.

Dan nog een laatste ding. Ik weet niet of dat Excel bestand waarin de adressen gezet moesten worden van jullie is. Maar er moest een kaart verstuurd worden naar Servië en dat adres/land pakte steeds niet. Uiteindelijk wel gelukkig, maar onhandig dat dat zo moeilijk ging.

De kwaliteit van de kaarten was goed. Mooie kaart. Het werd ook snel geleverd.