Ann

Service goed. Ze zijn klantvriendelijk en kaartjes naar wens
Service goed. Ze zijn klantvriendelijk en kaartjes naar wens
Echter voor rouwkaarten is het erg moeilijk om een juiste tekst op te zoeken in de kaartjes aangezien er veel op de site staan en u deze van binnen moet zien voor de teksten.
Wellicht in keuzemogelijkheden wat extra zoekpunten doen zodat er nog gerichter gezocht kan worden.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Beste Ann, we willen iedereen graag inspireren met mooie teksten. De pagina's die we hebben gemaakt hebben met voorbeeldteksten zullen we op een beter vindbare plek plaatsen. Dankjewel voor je... Beste Ann, we willen iedereen graag inspireren met mooie teksten. De pagina's die we hebben gemaakt hebben met voorbeeldteksten zullen we op een beter vindbare plek plaatsen. Dankjewel voor je feedback, samen komen we verder. Wens ik je moed en kracht toe in het proces van rouwen. Groetjes Leonne

Anneloes

Helemaal naar wens een kaart kunnen maken

Perro

Positief onder moeilijke omstandigheden. Ruimte maar ook ondersteuning.

Reactie Daglief | Rouw & herinneren:

Wat een mooi compliment dankjewel. Dat is precies hoe we er voor families en de uitvaartondernemers willen zijn.

Christa

Mooie dankbetuigingen laten maken bij Daglief. De kaarten werden snel en keurig verzonden.

Prima, goede service en snel geleverd