Dacks

Teun

Wat een fijn adres, eindelijk een winkel waar wel de laatste collecties van 2019 staan. Op een prettige manier te woord gestaan nadat eerst rustig naar ons werd geluisterd.

duidelijk kennis van zaken

Wieger

Afgelopen zondag geweest voor het aanschaffen van een aantal buitenlampen. Zeer klantgericht en goed geholpen. Ook eerdere bestellingen zijn altijd goed geleverd.

Uw ervaring

Service, denken met je mee!

De allerslechtste service ooit. Ik wacht al sinds Mei (dus nu inmiddels 2 maanden) op een vervangend Kartell artikel, nadat deze tijdens hun transport beschadigd bleek. Nog nooit een excuses... De allerslechtste service ooit. Ik wacht al sinds Mei (dus nu inmiddels 2 maanden) op een vervangend Kartell artikel, nadat deze tijdens hun transport beschadigd bleek. Nog nooit een excuses ontvangen van Nicole erg slechte service. Inmiddels krijg ik zelfs geen antwoord meer op mijn mail en krijg ik ook niet mijn geld terug. Oplichters zijn het, dus PAS OP

Uw ervaring

Bestel hier niets, want als het artikel beschadigd tijdens hun transport, krijg je geen vervangend artikel en ook geen geld terug!

Reactie Dacks:

Beste mevrouw, Het klopt dat de eerste bestelling beschadigd aankwam. Wij hebben zoals met u destijds is afgesproken direct een nieuwe in bestelling geplaatst welke zoals u weet volgende week... Beste mevrouw, Het klopt dat de eerste bestelling beschadigd aankwam. Wij hebben zoals met u destijds is afgesproken direct een nieuwe in bestelling geplaatst welke zoals u weet volgende week binnenkomt in verband met levertijd. Nu begrijp ik dat u geen vervangend tafeltje wilt via deze weg. Dan zullen wij de tafel annuleren en de beschadigde retour nemen, uiteraard krijgt u uw geld terug. Wanneer u ons mailt wanneer we het tafeltje kunnen afhalen zal ik het gelijk inplannen. Graag verneem ik ook het rekeningnummer waar wij het bedrag op kunnen terugstorten. Met vriendelijke groet, Team Dacks, namens Kartell Shop Amsterdam

matthijs mulder

Wij hebben op 2e paasdag een hartelijke ontvangst bij Dacks ontvangen met een hapje en een drankje. Een mooie winkel, een uitstekende sfeer en een persoonlijke benadering ondanks de drukte. We... Wij hebben op 2e paasdag een hartelijke ontvangst bij Dacks ontvangen met een hapje en een drankje. Een mooie winkel, een uitstekende sfeer en een persoonlijke benadering ondanks de drukte. We hebben mooie tuinmeubelen uitgezocht en zijn daarin goed geadviseerd. De sales en aftersales was uitstekend. De transporteur die de tuinmeubelen heeft geleverd, gemonteerd en geinstalleerd deed een uitstekende job. Kortom, we zijn erg tevreden.

Uw ervaring

service en advies. mooie, eigentijdse collectie

Klaas & Tanja

Bij 1 van onze buitenstoelen liet de verf deels los en bij navraag bleek dat buiten de garantie van de fabrikant (2 jaar) en die ging er niets mee doen. We kregen wel een mal met de mededeling:... Bij 1 van onze buitenstoelen liet de verf deels los en bij navraag bleek dat buiten de garantie van de fabrikant (2 jaar) en die ging er niets mee doen. We kregen wel een mal met de mededeling: "Omdat wij jullie zeer waarderen als goede klant van Dacks, hebben wij een nieuwe stoel besteld en zullen deze omruilen. Zodra deze stoel bij ons binnen is, vernemen jullie dit direct!." Vandaag zelf opgehaald en echt super service. Geweldig en nogmaals bedankt!

Uw ervaring

Ook bij de aankoop waren we al zeer tevreden over de aandacht en flexibiliteit.

Na een klacht over een verkleurd buiten tafeltje na 5 jaar een nieuw exemplaar ontvangen inclusief verzendkosten. Great service! Thanks.

Uw ervaring

Meteen een zeer begrijpende reactie over de klacht en perfecte communicatie. Dank.

Melle

Het team van Dacks reageert heel snel op vragen en denkt daarbij goed mee met de klant. Chapeau!

Uw ervaring

Persoonlijke service, korte lijnen.

Albert Schenkel

Super tevreden met onze laatste aankoop! Stoelen welke wij in 2011 hebben gekocht zien er overigens nog als nieuw uit ondanks dagelijks gebruik en constante blootstelling aan de felle zon!

Uw ervaring

Vakkundige service en maatwerk omdat wij niet bepaald om de hoek wonen!

Annet

Van verschillende merken meubels bij Dacks gekocht, erg blij hoe alles bij elkaar past! de begeleiding vonden mijn man en ik erg professioneel. we werden tijdig geïnformeerd over levertijden en... Van verschillende merken meubels bij Dacks gekocht, erg blij hoe alles bij elkaar past! de begeleiding vonden mijn man en ik erg professioneel. we werden tijdig geïnformeerd over levertijden en waren aangenaam verrast hoe vakkundig alles gemonteerd werd.

Uw ervaring

persoonlijke begeleiding zeer gewaardeerd, professioneel handelen en mooie collectie

Karla

Onwijs bedankt voor de goede, persoonlijke service! Ik ben heel erg blij met mijn Fermob meubelen. Dank voor de snelle afhandeling en het advies, ik zal jullie per mail een foto sturen van het... Onwijs bedankt voor de goede, persoonlijke service! Ik ben heel erg blij met mijn Fermob meubelen. Dank voor de snelle afhandeling en het advies, ik zal jullie per mail een foto sturen van het eindresultaat! Groetjes Karla, Utrecht