Dacks

Albert Schenkel

Absolute top service!

Uw ervaring

Alweer 10 jaar geleden heb ik de eerste stoelen gekocht bij Dacks, ik woon op Curacao en daar hebben producten extra te lijden van zon en zout. Mijn stoelen zijn na 10 jaar nog als nieuw! Zeven jaar... Alweer 10 jaar geleden heb ik de eerste stoelen gekocht bij Dacks, ik woon op Curacao en daar hebben producten extra te lijden van zon en zout. Mijn stoelen zijn na 10 jaar nog als nieuw! Zeven jaar geleden heb ik Adirondack stoelen gekocht en deze staan op een ander terras maar bevallen ook geweldig. Voor moederdag heb ik via de mail twee prachtige Adirondack stoelen voor mijn moeder gekocht en deze zijn vanmorgen keurig gemonteerd afgeleverd! Geweldige service en dito kwaliteit!

Hilde Hermans

Slechte service als webwinkel

Uw ervaring

Mijn bestelling van augustus heb ik nog steeds niet ontvangen.
Mijn bestelling van augustus heb ik nog steeds niet ontvangen.
Het enige dat ik heb is een ordernummer (600001177) maar nergens op de site vind ik enige mogelijkheid om de bestelling op te volgen of informatie te vragen. Daarom maar via deze weg.

Reactie Dacks:

Goedemiddag Hilde Hermans,
Goedemiddag Hilde Hermans,
Zojuist hebben wij u een mail gestuurd met meer informatie. Een dergelijk systeem om via onze website uw bestelling in te zien is niet ingebouwd. Wel zijn zowel het telefoonnummer als het mailadres op onze site te vinden. Hier kunt u ons team ten alle tijden vragen stellen, wij staan u graag te woord!
Team Dacks Amsterdam

Beate Volker

Zeer goed bedrijf met een heel fijn team!

Uw ervaring

De bestelling die ik bij Fermob deed duurde en duurde maar en er ging bij verschillende schakels iets mis. Maar het Dacks-team heeft mij goed geholpen en geïnformeerd en samen zijn we er... De bestelling die ik bij Fermob deed duurde en duurde maar en er ging bij verschillende schakels iets mis. Maar het Dacks-team heeft mij goed geholpen en geïnformeerd en samen zijn we er uiteindelijk uitgekomen. Wat een fijn team!

E B te Naarden

1,5 jaar geleden hebben wij een weltevree buitenhaard bij Dacks gekocht. Hiervan waren verschillende laspunten losgesprongen.

Uw ervaring

Nadat ik dit gemeld had, werd door de medewerker van Dacks meteen contact gezocht met de leverancier. Over de terugkoppeling en voortgang werd ik per e-mail op de hoogte gehouden. Binnen een week... Nadat ik dit gemeld had, werd door de medewerker van Dacks meteen contact gezocht met de leverancier. Over de terugkoppeling en voortgang werd ik per e-mail op de hoogte gehouden. Binnen een week werd de buitenhaard vervangen door Weltevree. Heerlijk zulke bedrijven die zo service gericht in actie komen en daar over communiceren, zodat je niet eindeloos er achteraan moet bellen. Chapeau zou Mart Smeets zeggen. ?

Teun

Wat een fijn adres, eindelijk een winkel waar wel de laatste collecties van 2019 staan. Op een prettige manier te woord gestaan nadat eerst rustig naar ons werd geluisterd.

duidelijk kennis van zaken

Wieger

Afgelopen zondag geweest voor het aanschaffen van een aantal buitenlampen. Zeer klantgericht en goed geholpen. Ook eerdere bestellingen zijn altijd goed geleverd.

Uw ervaring

Service, denken met je mee!

De allerslechtste service ooit. Ik wacht al sinds Mei (dus nu inmiddels 2 maanden) op een vervangend Kartell artikel, nadat deze tijdens hun transport beschadigd bleek. Nog nooit een excuses... De allerslechtste service ooit. Ik wacht al sinds Mei (dus nu inmiddels 2 maanden) op een vervangend Kartell artikel, nadat deze tijdens hun transport beschadigd bleek. Nog nooit een excuses ontvangen van Nicole erg slechte service. Inmiddels krijg ik zelfs geen antwoord meer op mijn mail en krijg ik ook niet mijn geld terug. Oplichters zijn het, dus PAS OP

Uw ervaring

Bestel hier niets, want als het artikel beschadigd tijdens hun transport, krijg je geen vervangend artikel en ook geen geld terug!

Reactie Dacks:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Het klopt dat de eerste bestelling beschadigd aankwam. Wij hebben zoals met u destijds is afgesproken direct een nieuwe in bestelling geplaatst welke zoals u weet volgende week binnenkomt in verband met levertijd. Nu begrijp ik dat u geen vervangend tafeltje wilt via deze weg. Dan zullen wij de tafel annuleren en de beschadigde retour nemen, uiteraard krijgt u uw geld terug. Wanneer u ons mailt wanneer we het tafeltje kunnen afhalen zal ik het gelijk inplannen. Graag verneem ik ook het rekeningnummer waar wij het bedrag op kunnen terugstorten.
Team Dacks, namens Kartell Shop Amsterdam

matthijs mulder

Wij hebben op 2e paasdag een hartelijke ontvangst bij Dacks ontvangen met een hapje en een drankje. Een mooie winkel, een uitstekende sfeer en een persoonlijke benadering ondanks de drukte. We... Wij hebben op 2e paasdag een hartelijke ontvangst bij Dacks ontvangen met een hapje en een drankje. Een mooie winkel, een uitstekende sfeer en een persoonlijke benadering ondanks de drukte. We hebben mooie tuinmeubelen uitgezocht en zijn daarin goed geadviseerd. De sales en aftersales was uitstekend. De transporteur die de tuinmeubelen heeft geleverd, gemonteerd en geinstalleerd deed een uitstekende job. Kortom, we zijn erg tevreden.

Uw ervaring

service en advies. mooie, eigentijdse collectie

Klaas & Tanja

Bij 1 van onze buitenstoelen liet de verf deels los en bij navraag bleek dat buiten de garantie van de fabrikant (2 jaar) en die ging er niets mee doen. We kregen wel een mal met de mededeling:... Bij 1 van onze buitenstoelen liet de verf deels los en bij navraag bleek dat buiten de garantie van de fabrikant (2 jaar) en die ging er niets mee doen. We kregen wel een mal met de mededeling: "Omdat wij jullie zeer waarderen als goede klant van Dacks, hebben wij een nieuwe stoel besteld en zullen deze omruilen. Zodra deze stoel bij ons binnen is, vernemen jullie dit direct!." Vandaag zelf opgehaald en echt super service. Geweldig en nogmaals bedankt!

Uw ervaring

Ook bij de aankoop waren we al zeer tevreden over de aandacht en flexibiliteit.

Na een klacht over een verkleurd buiten tafeltje na 5 jaar een nieuw exemplaar ontvangen inclusief verzendkosten. Great service! Thanks.

Uw ervaring

Meteen een zeer begrijpende reactie over de klacht en perfecte communicatie. Dank.