Dacks

Dacks Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dacks? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company85
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dacks met 9.3/10. Gebaseerd op 85 ervaringen.

Albert Schenkel
Albert Schenkel

Uw ervaring

Vakkundige service en maatwerk omdat wij niet bepaald om de hoek wonen!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Super tevreden met onze laatste aankoop! stoelen welke wij in 2011 hebben gekocht zien er overigens nog als nieuw uit ondanks dagelijks gebruik en constante blootstelling aan de felle zon!.

Annet
Annet

Uw ervaring

persoonlijke begeleiding zeer gewaardeerd, professioneel handelen en mooie collectie

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Van verschillende merken meubels bij dacks gekocht, erg blij hoe alles bij elkaar past! de begeleiding vonden mijn man en ik erg professioneel. we werden tijdig geïnformeerd over levertijden en waren aangenaam verrast hoe vakkundig alles gemonteerd werd.

Karla

Onwijs bedankt voor de goede, persoonlijke service! ik ben heel erg blij met mijn fermob meubelen. dank voor de snelle afhandeling en het advies, ik zal jullie per mail een foto sturen van het eindresultaat! groetjes karla, utrecht.

Carla

Onwijs bedankt voor de goede, persoonlijke service! ik ben heel erg blij met mijn fermob meubelen. dank voor de snelle afhandeling en het advies, ik zal jullie per mail een foto sturen van het eindresultaat! groetjes carla de bruin, utrecht.

Theo
Zeer slecht (2/10)
Theo

Reactie Dacks:

Beste heer, mevrouw,

Het is mij onduidelijk om welke bestelling het hier gaat, er staat anoniem bij. Wegens enorme drukte is het zo dat sommige bestellingen soms later geleverd worden, wij proberen iedereen hiervan altijd op de hoogte te brengen. Wanneer dat bij u niet is gebeurt, excuses hiervoor! Wellicht dat u nog een mailtje kunt sturen of dat wij u even kunnen bellen dan kan ik kijken waar het is mis gegaan.

Team Dacks
Jeroen Vogelaar

Score voor Dacks:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik ben eerst in de winkel geweest en heb op basis daarvan 2 stoelen besteld, levertijd op site tot 4 wkn, maar omdat ze thuis afgeleverd moesten worden konden het er 6 worden. na 4 weken gebeld of bekend was wanneer geleverd zou worden, dit werd uitgezocht, niets gehoord, na een week weer gebeld de volgende week weer tot ze na week 7 binnen waren gekomen, zelf naar transport moeten bellen om ze, omdat ze nog een gaatje hadden, met 8 weken in huis te hebben. volgens mij hebben zij de stoelen pas na de eerste keer bellen, dus na 4 wkn, besteld . nooit excuses gehad, dus voor mij geen vervolg aankoop meer.

Goed (8/10)
Score voor Dacks:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima, komen de afspraken na. besteld en snel geleverd!.

Uw ervaring

Wij vonden daar de rust van Ikea, maar konden snel benodigde informatie en advies verkrijgen. Prettig dat ze ook e.e.a. in voorraad hebben. Op internet kan je géén stoel proberen of voelen hoe zwaar, of hoe groot die is. Als Horabarnelveld teveel is en Kees Smit net niet bijzonder genoeg is dan is Dacks zeker de moeite waard om rustig te kijken, eventueel ook een tweede of een derde keer. Pas bij de derde keer is het bij ons gelukt iets moois te kopen en we zijn er erg blij mee. We komen vast nog vaker terug want ze hebben nog erg veel mooie dingen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Dacks vult vlgs. ons een enorm gat in de markt rondom amsterdam, de zaanstreek e.o. voor echt kwalitatief goede tuinmeubelen als skagerak (vh trip trap) moesten we naar middenmeer, voor coastline onderhoudsvriendelijke tuinmeubelen moesten we naar wassenaar. 30 jaar geleden deed dircks onze woning en 6 jaar geleden arti home waar dircks naartoe is verhuisd. wij denken dat de bemanning van dacks meer eigentijds zijn, dus ook uitstekend 60 plussers kunnen adviseren die een mooie inrichting willen waar hun kinderen alleen maar van kunnen dromen voor een zeer acceptabele prijs..

Erik-Jaap Kroone
Erik-Jaap Kroone

Uw ervaring

Zeer service en klantvriendelijk gericht!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een zeer groot compliment aan de firma dacks voor hun service! nadat ik toch een verkeerde heater van heatscope had aangeschaft twijfelde harry en geert geen moment om deze terug te nemen en er voor te zorgen dat ik nu heerlijk in mijn veranda kan zitten met de juiste heater aan het plafond. super service!.

Uw ervaring

Heel klantgericht, meedenkend, en topkwaliteit.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Nicole van dacks heeft ons goed en vakkundig geholpen. fijn meegedacht. verder werd tot onze verbazing alles binnen een week geleverd. prachtige stoelen en wat een fijne, lage, smalle tafel. erg mooi allemaal.

Dacks 1 beoordeling

Ruim assortiment, goed advies. betrouwbare levering en zeer correcte na- service bij ervaren probleem. dacks heeft zeer correct en tijdig geholpen met oplossing.

Bedrijfsinformatie

Dacks, winkels in exclusieve tuinmeubelen in Amsterdam en Gorinchem. Uitstekend bereikbaar, gratis parkeren, zeer ruime collectie, toonaangevende merken, vakkundig advies en service.
Adres
Pedro de Medinalaan 89-91