Cygnus

Kabonk (Onderdeel van Breepark Breda)

Het traject is voortvarend en nauwkeurig aangevlogen, we werden continu op de hoogte gehouden van de voortgang en de uiteindelijke doorlooptijd heeft ons positief verrast. De persoonlijke aanpak... Het traject is voortvarend en nauwkeurig aangevlogen, we werden continu op de hoogte gehouden van de voortgang en de uiteindelijke doorlooptijd heeft ons positief verrast. De persoonlijke aanpak door Leon Brouns en zijn team was erg prettig. Dank voor deze samenwerking!

Arnold

Door Covid-19 kwam mijn bedrijf in acute liquiditeitsproblemen. Mijn huisbank was niet flexibel en het duurde allemaal erg lang. Terwijl ik die tijd niet had. Cygnus Amsterdam heeft snel gehandeld... Door Covid-19 kwam mijn bedrijf in acute liquiditeitsproblemen. Mijn huisbank was niet flexibel en het duurde allemaal erg lang. Terwijl ik die tijd niet had. Cygnus Amsterdam heeft snel gehandeld en het contact overgenomen. Nu kan ik weer bouwen aan een toekomst.

Wouter de Jonge

Adviseur heeft mij prima geadviseerd, en heeft gekeken naar mijn persoonlijke situatie en vooruitzicht van mijn bedrijf. Altijd bereikbaar, vriendelijk en accuraat.

Frank van de Meulen

Door Covid-19 kwam mijn bedrijf in directe liquiditeitsproblemen. Samen met Eric van Cygnus heb ik een strakke planning opgesteld en hebben we gekeken naar hoe ik mijn business structureel kon... Door Covid-19 kwam mijn bedrijf in directe liquiditeitsproblemen. Samen met Eric van Cygnus heb ik een strakke planning opgesteld en hebben we gekeken naar hoe ik mijn business structureel kon aanpassen. Dit heeft mij heel veel inzichten gebracht en samen gaan we dit nu de komende maanden toepassen.