Toine

Overzicht

Beschrijf hier je ervaring

Prettig! Altijd fijn om lekker te trainen en calorieën te verbranden op de spinning bike

Vóór de "corona sluiting" kon ik op de site van Cycle Masters een overzicht zien van alle mogelijke beschikbare en nieuwe ritten. Dat was handig omdat ik dan vóór de training een rit uit kon kiezen... Vóór de "corona sluiting" kon ik op de site van Cycle Masters een overzicht zien van alle mogelijke beschikbare en nieuwe ritten. Dat was handig omdat ik dan vóór de training een rit uit kon kiezen en deze door de medewerker van Fit for Free kon laten selecteren.
Nu kan ik zo'n overzicht nergens meer vinden.
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik dat wel kan vinden.

Via Fit For Free

Edwin

Evert al jaren aan top

Beschrijf hier je ervaring

Ik volg al jaren de virtuele lessen en vooral die van Evert. Evert maakt de lessen pas echt pittig en enerverend. De lessen van de andere instructeurs zijn flauwtjes. Je ziet dat ze zelf vrijwel... Ik volg al jaren de virtuele lessen en vooral die van Evert. Evert maakt de lessen pas echt pittig en enerverend. De lessen van de andere instructeurs zijn flauwtjes. Je ziet dat ze zelf vrijwel zonder weerstand fietsen. En ach, het 'pak je gitaar' en 'koeien op de kont slaan' zorgt voor luchtigheid. Vreemd dat anderen zich daaraan ergeren.

meer Evert, opnames maken in Noorwegen, Zweden, Finland

fit for free

Elkan Spijer

Apple Watch?

Beschrijf hier je ervaring

Prima ervaring met de lessen van CycleMasters.

Ik mis alleen de koppeling met de Apple Watch zodat meer op data kan worden gefietst. Wordt hieraan gewerkt en, zo ja, wanneer wordt dit verwacht?

Google

M.H. van Engen

Weinig variaties nog

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben nu twee jaar lid en gebruikte dit met regelmaat. Maar ja als basic fit 19,99 voor een maand vraagt en cyclemasters 14 zal de keus niet zo lastig gaan worden in de toekomst. Daarbij wordt... Ik ben nu twee jaar lid en gebruikte dit met regelmaat. Maar ja als basic fit 19,99 voor een maand vraagt en cyclemasters 14 zal de keus niet zo lastig gaan worden in de toekomst. Daarbij wordt onvoldoende rekening gehouden met mensen die minder getraind zijn. ik zie ze maar draaien aan de knop. Nou als ik draai wat zij draaien, gaan de trappers niet meer rond. In het begin was de uitdaging er wel, maar door de weinige variaties in lessen is deze verdwenen.

Minder over rand verschijnselen en omgeving hebben en meer concentreren op de les. Er wordt veel over koetjes en kalfjes gesproken tijdens de les. Totaal niet motiverend voor mij.

Hoe ken je CycleMasters?

Via de aankoop van een spinningbike.

Cornelis Dirk

Schitterend

Beschrijf hier je ervaring

Floor, je weet me telkens weer te motiveren. Echt heel toffe lessen. Bedankt hiervoor!

Jullie moeten niet verbeteren want het is prima, ik moet verbeteren.

Hoe ken je CycleMasters?

Ontdekt bij Basic-Fit maar ik doe nu de lessen thuis.

Nico Ros

Top lessen

De nieuwe les van Evert 53min:binnen is heel goed te doen

Ik denk aan een virtual les die nu veel gereden word in deze corrona tijd b.v de amstelcold race meten met de B,n die we er natuurlijk finaal afrijen.

Sportclub

Carla Temming

Live stream 20 april

Beschrijf hier je ervaring

Geweldig om te doen. Ik kijk al uit naar de volgende. Top

totaal niet.

Hoe ken je CycleMasters?

Heb al een jaar een account en spin 2 tot 3x per week.

John

Lekker spinnen

Beschrijf hier je ervaring

meeste lessen perfect, jammer genoeg geen Corine meer bij CycleMasters. Corine is alleen nog te zien bij oude Club Virtual lessen.
Betreft de HITT lessen zijn naar mijn inzien niet de lessen...
Betreft de HITT lessen zijn naar mijn inzien niet de lessen die ik voor ogen heb. Maar kan daar natuurlijk naast zitten. Is het effect van deze lessen voor vetverbranding voldoende?
Evert geeft vaak aan wat zijn hartslag is daar hebben we niks aan of je moet zijn leeftijd hebben. Geef aan hoeveel % je hart slag is daar heb je meer aan.
Duidelijker aangeven wanneer je moet staan of zitten dat schiet veel te kort.
Betreft zwaarder zie ik Marco soms draaien aan de knop dat ik denk hoeveel slagen heeft hij op zijn fiets bij 7 hele draaien kan ik niet meer opschalen maar dan krijg ik de pedalen niet rond.
Verder mag voor mij meer 45 minuten en of 90 minuten gemaakt worden.
HITT zal ik meer uitleg van willen hebben, deze lessen zijn kort, en na de les heb ik max 400 kilocalorieën verbrand, is de na verbranding na de lessen soms effectief wie kan mij vertellen wat de nut van HITT is. Bij Club Virtual hadden we ze niet.

commentaar betreft wat je gaat doen

club virtual

Philemon Hofman

Uitmuntend

LANG ALTIJD GEBRUIKT GEMAAKT VAN VIRTUEEL SPINNIG

ER ZIJN MISSCHIEN ALTIJD WEL VERBETERINGEN MAAR BEN ZEER TEVREDEN !

Van basic fit

Henny

Even een opmerking op Rob aukes

Beste Rob,
Ik fiets vanaf het begin dat de lessen begonnen bij basic fit, denk onderhand een jaar of 8, en ik kan dit negatieve commentaar van jou zeker niet delen.
Wat vind ik ze...
Beste Rob,
Wat vind ik ze allemaal fantastisch en wat word ik er toch super vrolijk van, mijn dag is zo verschrikkelijk goed na een spinningles!
Ik krijg er zoveel adrenaline van, en oh wat baal ik dat we nu niet kunnen omdat ze dicht zijn, ga zelfs een spinning fiets aanschaffen en me op jullie abonneren, jullie zijn allemaal toppers!!!!

De website ben ik heel benieuwd naar, maar bij basic fit vind ik jullie ook fantastisch dus zal zeker niet minder zijn, ik hoop op meer nieuwe lessen, ik zeg "kom maar op!"

Basic fit

Reactie CycleMasters:

Hi Henry, dank je wel voor jouw leuke feedback, daar worden we vrolijk van in deze gekke tijden. Leuk ook dat je lid wilt worden van CycleMasters. Mocht je advies willen over de aanschaf van een... Hi Henry, dank je wel voor jouw leuke feedback, daar worden we vrolijk van in deze gekke tijden. Leuk ook dat je lid wilt worden van CycleMasters. Mocht je advies willen over de aanschaf van een spinningfiets, hier hebben we een artikel over geschreven:
Vergeleken met Basic-Fit vind je bij ons altijd de volledige collectie lessen in de hoogste kwaliteit, ook kun je gebruik maken van onze app.
Mocht je andere vragen hebben, dan kun je ons altijd een berichtje sturen (of chatten) op de website.