Meer trainingen met Evert

Van basic fit

larry

Beschrijf hier je ervaring

Ik kan op dit moment niet meer inloggen. ik zou 2 maande gratis proef hebben. heb nu 1 mnd erop zitten.
dat vind ik erg jammer. hij kent mn email ook niet meer

bij aankoop fiets

Hi Larry,

Ik heb zojuist even voor je gekeken, maar er lijkt niet verkeerd met je account.
Weet je zeker dat je op de juiste website zit? Ik vermoed dat je op www.cyclemasters.com probeert in te loggen, dit is de nieuwe website van ons, die tijdelijk naast www.clubvirtual.com draait. Het klopt dat je account nog niet is overgezet naar deze nieuwe website.

Je kunt echter wel prima inloggen op: https://www.clubvirtual.com/nl/consumer/
Binnen enkele weken zullen we je account automatisch overzetten naar de nieuwe website.

Mocht het niet lukken, dan horen wij het graag.

Laurens

Elteanytime

Goede beoordeling

Beschrijf hier je ervaring

Ik vind het fijne lessen

Gewoon zo door gaan

Via onze sport club Anytime Fitness

Mieky

Beoordeling

Beschrijf hier je ervaring

Ik vind het een heerlijke manier van sporten. Mijn wielrenner op de tacx gezet en op mijn eigen tijd sporten

Ik zou het fijn vinden als er een opbouwende reeks van trainingen zou zijn, zoals een trainingsprogramma die aangeeft welke route je het beste kan volgen.

Hoe ken je ClubVirtual?

Ik heb kennisgemaakt met Clubvirtual bij BasicFit. In plaats van abo daar verlengen heb ik me rechtstreeks bij jullie aangemeld

Hi Mieky,
Dank je wel voor je positieve review!

Op onze nieuwe site is het mogelijk om programma's te volgen. Je kunt alvast een kijkje nemen op www.cyclemasters.com. Binnen enkele weken worden alle huidige ClubVirtual leden overgezet naar onze nieuwe site.

Frans

Fiets training

Heel goed.

Het ritme van de omwentelingen duidelijker aangeven.Zodat je altijd het ritme te pakken hebt.

Hoe ken je ClubVirtual?

Via de sportschool en kreeg gratis pakket bij de aanschaf van mijn sponning fiets

Hi Frans,

Wat leuk dat je nu ook thuis onze lessen kunt volgen. In onze nieuwe lessen zijn er wat aanpassingen gedaan in de interface. Hierbij zal ook de RPM worden weergegeven. Hopelijk komen we hiermee aan jouw wensen tegemoet. Nog enkele weken geduld. Dan zijn de nieuwe webiste en de eerste nieuwe releases beschikbaar!

Fijn!

Beschrijf hier je ervaring

Heerlijk om lekker thuis te kunnen spinnen

Graag connectie met Chromecast

Van sportschool

Hi,

Dank je wel voor je positieve review! Op onze nieuwe website is de connectie met Chromecast mogelijk. Nog enkele weken geduld ;-) Mocht je hier meer informatie over willen ontvangen? Neme dan even contact met ons op via onze chatservice op de website.

Ageeth Pasman

Goed!!

Beschrijf hier je ervaring

Ook heel goed! Goede omgeving, goede enthousiaste docentes.

Geen, vooral zo door gaan! Ik word er blij van!!!!

Internet!

Reactie CycleMasters:

Bedankt voor jouw zeer positieve review!

Leuke workouts en van alle niveaus

Beschrijf hier je ervaring

Mis de streaming voor chromecast.
Een app met rechtstreekse verbinding naar tv is echt een must! Voor dit bedrag zijn er betere apps, weliswaar Engelstalig maar met een goede en eenvoudige streaming op tv blijf ik zeker lid.

Van de sportschool

Hi,
Dank je wel voor je review. De nieuwe site komt eraan waarbij streaming via Chromecast ook beschikbaar is. Daarnaast vind je op de nieuwe website ook lessen in meerdere talen.
We hopen dat dit de ervaring thuis zal verbeteren.

Koersen met Evert

Beschrijf hier je ervaring

Ideaal om binnen te trainen tijdens de winter periode

Ik fiets altijd alleen met Evert,. Die vind ik verreweg het leukst. Nog meer Nederlandse routes met Evert zou leuk zijn

Fit for free

Sandra Wegman

Super

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb 13 jaar in sportscholen gefietst maar had er geen zin meer in. Nu doe ik het thuis wanneer ik er zelf zin in en tijd voor heb en gelukkig met super professionele instructeurs die leuke lessen geven met goede muziek. Ben blij dat Betersport ClubVirtual heeft aanbevolen.

Ik zou het handiger vinden als je meteen kan zien wie de les geeft en wat ze gaan doen. Nu moet je eerst de les starten en dan heb ik soms dat ik dat niet wil en weer een andere les moet starten enz. Kost te veel tijd?

Via Betersport

Hi Sandra,

Wat leuk dat je op deze manier toch aan fietsen toe komt. Op onze nieuwe website is het een stuk overzichtelijker welke instructeurs de desbetreffende les fietst. Deze website staat deze maand live, dus nog heel even geduld ;-)