Jeannette

Vraag over notering afstand

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben erg tevreden over de lessen. Maak er dagelijks gebruik van.

ik heb sinds kort een Vivomove hr. Alle activiteiten kan ik hierin opnemen. Omdat de spinningsfiets niet beweegt, en er dus geen afstand gemeten kan worden, kan ook het calorieverbruik niet berekend worden.
Kunnen jullie per les de afstand weergeven, zodat ik die later kan invoeren?

Hoe ken je CycleMasters?

via lesmills (de sportschool)

Reactie CycleMasters:

Hi Jeannette, Bedankt voor jouw enthousiaste review. Jouw feedback zullen wij meenemen!

Jack

Lekker afzien.

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb inmiddels vrijwel alle lessen gevolgd en ben zeer tevreden. IPad op de fiets, oordopjes in en gaan. Zelfs op vakantie, als er een spinningfiets en WiFi is, maak ik er gebruik van. Ik hou vooral van lekker afzien bij beklimmingen.

De muziek mag meer opzwepend zijn.

Via aankoop spinningfiets.

Reactie CycleMasters:

Hi Jack, bedankt voor jouw enthousiaste review! Leuk dat je met zo veel plezier gebruikt maakt van de lessen.

Walter Wuyts

Super

Beschrijf hier je ervaring

Al enkele jaren volg ik de lessen . Eerste lessen gevolgd bij Basic fit . Daarna snel overgeschakeld naar eigen spinning thuis . Kan ik op ieder moment de lessen volgen zonder het huis uit te moeten. Wordt elke keer terug gemotiveerd om het uiterste uit de kan te halen. Vooral volg ik de lessen van Evert en Corinne.

Ik kan mij niet direct een verbeterpunt vinden.

Van bij Basic fit Turnhout

Reactie CycleMasters:

Hi Walter, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo positief bent! Wij wensen jou nog heel veel plezier met de lessen!

Leo

Verbeterde interface

Beschrijf hier je ervaring

Nieuwe interface ziet er gelikt en overzichtelijk uit. Toevoeging van de RPM indicatie maakt de lessen nog realistischer. Alsof je live bij de instructeur bent. Ook leuk om de lessen in het Engels te kunnen volgen. Daardoor meer keuze wat instructeur betreft.

Technisch regelmatig problemen met de nieuwe filmpjes. De oude clubvirtual filmpjes geen enkel probleem.
Ik stream de lessen via mijn iPad met AirPlay naar een AppleTV op mijn televisie. Bij de nieuwe filmpjes krijg ik regelmatig een error als ik deze wil starten. Ook heb ik soms geen geluid of loopt het geluid niet in sync met het beeld.
Ik ga er vanuit dat dit wat aanloopproblemen zijn die op korte termijn opgelost worden. Ik herinner mij van een aantal jaren geleden dat er ook streaming problemen waren die ik daarna nooit meer heb gehad.

Op deze technische problemen na, waar omheen te werken valt, tevreden over de nieuwe site

Hoe ken je CycleMasters?

Ben al een aantal jaren lid van clubvirtual en nu dus CycleMasters. In het verleden gezocht naar een leuke manier om thuis te kunnen sporten op de momenten dat het mij uit komt en toen hierop uit gekomen.

Hi Leo,
Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Maar dat je streamingproblemen ervaart is minder leuk.

Mocht je in de gelegenheid zijn om via de chat op onze website met een van onze medewerkers contact op te nemen, dan kijken we hoe we dit kunnen verhelpen.

Sapinho

Persoonlijk en flexibel.

Erg laagdrempelig

Nog meer lessen en variatie daarin.

Via via

Hi!
Dank je wel voor je positieve review!
Meer lessen en variatie worden in de komende maanden geregeld toegevoegd.
Tot snel op cyclemasters.com!

Famke

Fijn om thuis gemotiveerd te worden

Beschrijf hier je ervaring

Lekker! Je krijgt een extra motivatie om door te gaan! Ik ben wel verschillend enthousiast over instructeurs. Ik hou er van als er echt goed geteld wordt en naar de muziek geluisterd wordt.

Ik zou het fijn vinden als ik terug kon zien welke lessen ik allemaal al gevolgd heb. Kon eerst wel, maar nu niet meer, dat vind ik jammer

Hoe ken je CycleMasters?

Clubvirtual is over gegaan in cyclemasters

Hi Famke,

Bedankt voor jouw positieve feedback! je kan in het les overzicht filteren op gevolgde of niet gevolgde lessen. Op deze manier heb je toch een overzicht!

Annuska

Top!

Beschrijf hier je ervaring

Supergoed. Alles loopt goed, zonder stoorzenders. Heel tevreden. Ook de korte work-outs bevallen me enorm. Aangezien ik een tijdje minder kunnen sporten heb, ben ik terug begonnen met een schema voor de beginnende fietsers. Ideaal om terug conditie op te bouwen.

Hoe ken je CycleMasters?

Was al lid van club virtual.

Reactie CycleMasters:

Hi Annuska, Bedankt voor jouw zeer positieve feedback. Leuk om te horen, veel plezier met de lessen!

Liana

Merk eigenlijk weinig verschil. Prima programma voor de winter. Wel jammer dat schema niet voor maanden doorloopt. De korte lessen gebruik ik weinig. Af en toe om eens een nieuw programma te fietsen...

Beschrijf hier je ervaring

Prima, had bij sommige lessen error meldingen maar prima geholpen

Nieuwe lessen (voorkeur bergen) altijd welkom met wat meer top 40 muziek

Via Clubvirtual

Hi Liana,

Wij zullen contact opnemen met je, voor de error meldingen die je ontvangt. Dit kunnen wij waarschijnlijk oplossen.