CVtotaal

Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken.
Vriendelijkheid van de medewerkers van cvtotaal.
Duidelijkheid van de verstrekte informatie?

Vera Hulsebosch

Goede prijs, snel geleverd

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

bij mijn bestelde ketel stond een levertijd van 1-2 weken, maar dat werd onverwachts 1-2 dagen. Daardoor stond de bezorger ineens voor de deur met mijn ketel terwijl er niemand thuis was dus dat was... bij mijn bestelde ketel stond een levertijd van 1-2 weken, maar dat werd onverwachts 1-2 dagen. Daardoor stond de bezorger ineens voor de deur met mijn ketel terwijl er niemand thuis was dus dat was niet zo handig.

Daniel De Treek

Ik voel mij er zeer neutraal bij

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

Als er een leverdatum is afgesproken dan die graag nakomen svp.

M Vermeer

Prijsverhouding

1dag later dan geplaned

wim van as

Geen problemen gehad bij bestelling en bezorging

Leontine Filius

Goede prijs, snelle levering

Jorg van der Hagen

Omdat ik tot 2x toe mijn bestelling niet heb gehad en tijdens dit schrijven nog steeds niet.

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

Een telefoonnummer op de site en je afspraken nakomen

Marco Wolfs

Duidelijke informatie op website

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

Informatie van de status van de zending via DPD was minder dan ik gewend ben van Post NL en DHL

Rudie Reekers

We gingen er van uit dat er binnen 24 uur geleverd zou worden. We hebben een vuilafscheider bij u besteld, op 22 april j.l., en gingen er vanuit dat deze de 26ste wel binnen zou zijn. We hadden de... We gingen er van uit dat er binnen 24 uur geleverd zou worden. We hebben een vuilafscheider bij u besteld, op 22 april j.l., en gingen er vanuit dat deze de 26ste wel binnen zou zijn. We hadden de cv-ketel ook bij u besteld, mooi op tijd geleverd. Omdat wij een afspraak hadden gemaakt om de cv-ketel en vuilafscheider tegelijk te laten monteren door een monteur, zijn we nu genoodzaakt om deze monteur nog een keer te laten komen, wat natuurlijk extra kosten voor ons meebrengt. De cv-ketel is geïnstalleerd en werkt perfect, helaas dat de wij met de monteur weer een afspraak moeten maken om de vuilafscheider te laten monteren.
Dus 24 uur service klopt helaas niet altijd bij jullie 😔😔.
Mvg Rudie

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

Op tijd leveren doordat mensen niet op extra kosten komen ivm met nieuwe afspraken voor een monteur

I.Y van der Kooi

Snelle levering, concurrerende prijzen.

Jorg Kerkhof

Welke tips of suggesties heb je nog voor cvtotaal?

Alles op dezelfde dag leveren