CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Hans Schaeffer

Geen verzendkosten, razendsnelle levering

Daniel

CV totaal annuleert gewoon rechtsgeldige overeenkomst omdat de installatie te moeilijk of te veel tijd gaat kosten en nog voordat ze de situatie hebben gezien. Terwijl in de offerte aanvraag alles... CV totaal annuleert gewoon rechtsgeldige overeenkomst omdat de installatie te moeilijk of te veel tijd gaat kosten en nog voordat ze de situatie hebben gezien. Terwijl in de offerte aanvraag alles was aangeleverd van bouwtekeningen, foto's situatie omschrijving.

Wordt afgedaan met '' foutje'' van de medewerker en wordt ook geen enkel initiatief genomen tot een oplossing. Als een bedrijf al niet aan een geldig overeenkomst kan houden, hoe betrouwbaar kunnen ze zijn?

Kom je afspraken na

Reactie CVtotaal:

Heel jammer, dit. We hebben hier inderdaad een fout gemaakt, en kunnen deze ketelvervanging helaas niet uitvoeren. Dat spijt ons bijzonder, want natuurlijk willen we iedereen van warmte voorzien.... Heel jammer, dit. We hebben hier inderdaad een fout gemaakt, en kunnen deze ketelvervanging helaas niet uitvoeren. Dat spijt ons bijzonder, want natuurlijk willen we iedereen van warmte voorzien. Het gaat alleen niet altijd. Klantenservice cvtotaal.

Joukje Been

Prima service

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Niet alles was op mij van toepassing

Johan Verkooijen

Er is door 4 verschillende diensten geleverd en de thermostaat zat in een fietstas zonder melding.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Als er iets geleverd wordt, zorg voor een duidelijke tijdsindicatie. Eerste spullen om 8u s’ochtens en laatste om 17.30u. Daar kan je geen rekening mee houden. Waardeloos.

H ter Huerne

Betrouwbaarheid

Nee/niet

marc van den biggelaar

Netjes en snel geleverd

Geen prima

wouter adolfsen

Bestelling niet goed gegaan. Na mail-contact alsnog goede bestelling ontvangen met wat vertraging. Netjes afgehandeld.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Zorg voor een goede, directe bereikbaarheid voor overleg. (tel). Er staat een telefoonnummer vermeld, dat blijkt echter een whats-app nummer te zijn. Als je dat belt krijg je dat te horen en wordt... Zorg voor een goede, directe bereikbaarheid voor overleg. (tel). Er staat een telefoonnummer vermeld, dat blijkt echter een whats-app nummer te zijn. Als je dat belt krijg je dat te horen en wordt de verbinding verbroken. Dat vind ik erg irritant.

frank dalen van

Snel en goed

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Iets duidelijker maken op de website als je een andere leverdatum aangeeft dat het ingevuld moet worden voor alle aangeschafte spullen

d leutscher

Prima zaak

vooral zo doorgaan

B.O. Witkamp

Snelle service en concurrerende tarievven

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

daar er geen persoonlijk contact is geweest kan ik niet overal een oordeel over geven