Raphael ten Voorde

Wat een behulpzaam platform!
helpt de klant aan zijn behoefte, levert kwaliteit zeker een aanrader.

Twan

Cursusgeregeld.nl heeft begrepen waar een werkgever behoefte aan heeft. Ze maken het niet leuker, maar makkelijker. Top

De medewerker helpt je met zoeken, geeft je advies en zet de mogelijkheden voor je op een rij. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat bij je past en het is gemakkelijker om een keuze te maken voor... De medewerker helpt je met zoeken, geeft je advies en zet de mogelijkheden voor je op een rij. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat bij je past en het is gemakkelijker om een keuze te maken voor een cursus.

Bouwdewijn

Zo'n site zochten we al jaren na. Dat het zo simpel kan is toch wel erg prettig. Ook mooi dat alle uitnodigingen en certificaten bij jullie vandaan komen, dat scheelt ons een hoop werk. Ga zo... Zo'n site zochten we al jaren na. Dat het zo simpel kan is toch wel erg prettig. Ook mooi dat alle uitnodigingen en certificaten bij jullie vandaan komen, dat scheelt ons een hoop werk. Ga zo door!!

Spankracht Ontwerpers

Duidelijke toelichting per chat toen ik vragen had over een cursus. Het boeken zelf was overzichtelijk en ging snel!

Victor M.

Echt overzichtelijk én duidelijk; makkelijk zoeken en heel eenvoudig boeken. Ik maak met plezier sinds kort gebruik van deze website

Linda

Dat er zo'n handige website voor cursussen bestond wist ik niet! Ik raad het iedereen aan om via CursusGeregeld.nl een cursus te boeken. Makkelijk en snel, altijd een cursus bij je in de buurt!

Ik vind Cursus Geregeld een ideale oplossing om snel een cursus te vinden. Ook erg prettig dat daarnaast een goede service wordt geboden als er toch iets niets helemaal duidelijk is. Meer als... Ik vind Cursus Geregeld een ideale oplossing om snel een cursus te vinden. Ook erg prettig dat daarnaast een goede service wordt geboden als er toch iets niets helemaal duidelijk is. Meer als tevreden dus.

Johan Verweij

Ben werkzaam in de groenvoorziening en zocht een opleiding voor het werken met een bosmaaier,kon hem niet direct vinden,maar met behulp van de zoekfunctie was het met een paar tellen gevonden en... Ben werkzaam in de groenvoorziening en zocht een opleiding voor het werken met een bosmaaier,kon hem niet direct vinden,maar met behulp van de zoekfunctie was het met een paar tellen gevonden en geboekt,Super 👍

Francien de Jong

Voor mij als HR medewerkster is het nu heel eenvoudig om voor onze medewerkers een passende locatie dicht bij huis te vinden voor het volgen van een training. Heel overzichtelijk ondanks het grote... Voor mij als HR medewerkster is het nu heel eenvoudig om voor onze medewerkers een passende locatie dicht bij huis te vinden voor het volgen van een training. Heel overzichtelijk ondanks het grote aanbod. Ook de telefonische ondersteuning was heel vriendelijk en duidelijk.