Veel geleerd in een ontspannen setting. Echt een aanrader!

Wij hebben de eendaagse cursus gevolgd en hebben het gevoel goed voorbereid te zijn voor de bevalling.
Bedankt voor de leerzame middag.

pascal en shalane emmerig-geugjes

Kim Antons heeft ons erg veel nuttige informatie gegeven op de cursus. Mede hierdoor ging mijn vrouw met een ontspannen en zelf verzekerd gevoel de bevalling tegemoet. Ze wou de gehele bevalling op... Kim Antons heeft ons erg veel nuttige informatie gegeven op de cursus. Mede hierdoor ging mijn vrouw met een ontspannen en zelf verzekerd gevoel de bevalling tegemoet. Ze wou de gehele bevalling op eigen krachten doen en dit is haar gelukt. Van Kim hadden we 2 puf methodes geleerd en dit was genoeg. De verloskundige en de ziekenhuis assistente dachten dat dit niet haar eerste kind zou worden omdat ze het zo goed deed. Toen we vertelde dat Jake echt ons eerste kind werd vroegen ze welke cursussen we hadden gevolgd of wat voor zwangerschaps yoga we gedaan hadden. Echter hadden wij alleen de cursus bij Kim gevolgd van 1 middag. Wij vonden dit een groot succes en hebben alles geleerd en te horen gekregen wat voor ons nodig was. Bedankt Kim en succes met je cursussen.

Eveline

Fijn om alle informatie op 1 middag te horen. Wij hebben het gevoel goed voorbereid te zijn.

malou

Goede opbouw van alle benodigde informatie. het geeft zekerheid en ik heb het gevoel dat ik alles weet dat noodzakelijk is.

Monique

Wij vonden het een volledige cursus. Er werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen maar ook voor alle vragen die wij hadden. Erg fijn!

Marielle

Een gezellige, informatieve middag met bruikbare tips.

Melissa

De cursus gaf ons rust omdat we meer wisten van wat wij zouden kunnen verwachten

Wij zijn door de cursus beter voorbereid op wat er kan gebeuren tijdens de bevalling en dit zorgt ervoor dat ik de bevalling met meer vertrouwen tegemoet zie.

We hebben de cursus als zeer nuttig ervaren en voor ons gevoel waren we klaar voor de bevalling. Voor zover je klaar kunt zijn voor een bevalling.