9.5/10

Niculina Stoleriu

Super leuk

Bianca Hulsebosch

Wij hebben voor de eerste keer hier besteld en kan niet anders zeggen dat wij de service super hebben ervaren.
Wij hadden namelijk een bestelling geplaatst en kwamen er achter dat we wat...
Wij hadden namelijk een bestelling geplaatst en kwamen er achter dat we wat vergeten waren, waardoor we eigenlijk een nieuwe bestelling erbij moesten plaatsen.
We hebben een mail gestuurd met onze vraag en werd heel snel op gereageerd en ons probleem werd opgelost door de bestelling samen te voegen.
Netjes factuur gestuurd etc..
Daarna ook gevraagd of we volgende dag konden ontvangen en ook daar kregen we heel snel reactie op en we hadden de volgende dag dan ook netjes onze bestelling binnen.
Zeker een site waar we nog een keer gaan bestellen.
Bedankt voor jullie goede service!!

Snelle afhandeling van vragen

De eetbare glitter misschien meerdere kleuren als mogelijk???
Maar is zeker geen kritiek.

B de Munnik

Goede service en snelle levering

René Heesters

Snelle levering waarbij 1 element ontbrak. Dit werd heel snel opgelost. Kwaliteit van de spullen is absoluut goed

Breed assortiment, spullen redelijk snel te vinden.

Was de 1e levering, nog geen suggesties

Marjolijn Spoorenberg

Goede service

Netjes verpakt

Shirley Bernard

Supersnelle levering en alles was precies zoals afgebeeld

Goede omschrijving van de producten en snelle levering

Ga zo door!

A. Ozmen

Overzichtelijke website, vriendelijke en snelle klantenservice

Jennifer

Uiteindelijk goed. Eerst een verkeerde bestelling gekregen, maar mocht deze klossen en de volgende dag de juiste ontvangen. Snel opgelost.

Winnie

Prima.

Mijn bestelling was niet wat ik had besteld. Contact gehad via de mail en daar stond in vermeldt dat mijn bestelling direct in orde wordt gemaakt en dat ik mijn verkeerde bezorgde artikelen mocht... Mijn bestelling was niet wat ik had besteld. Contact gehad via de mail en daar stond in vermeldt dat mijn bestelling direct in orde wordt gemaakt en dat ik mijn verkeerde bezorgde artikelen mocht houden!!!! Zeer Klantvriendelijk.

Goed controleren of de bestelling klopt. Dat is het enige.