Helemaal tevreden!

Reactie CTS GROUP | European Distribution & Logistics:

Bedankt voor uw beoordeling!

Fijne palletvervoerder. Ook handig dat ze meerdere bestemmingen binnen Europa oppakken en er ingeboekt kan worden met een online klantenwebsite. Met de Distribloks van CTS GROUP heb ik altijd... Fijne palletvervoerder. Ook handig dat ze meerdere bestemmingen binnen Europa oppakken en er ingeboekt kan worden met een online klantenwebsite. Met de Distribloks van CTS GROUP heb ik altijd controle over mijn zendingen en weet ik precies welke looptijd en service ik kan verwachten.

Goed contact met de medewerkers, flexibel en goede tarieven voor kleinere zendingen.

Kwalitatief sterk, eerlijke houding en betrouwbaar

Pim

Prima betrouwbare partner

Martin

Ik stel het op prijs dat ik een e-mail kan sturen voor een prijsopgave en boeking

Wessel

CTS onderscheidt zichzelf niet alleen in kwaliteit voor haar diensten maar heeft daarnaast ook nog aandacht voor jaarlijks terugkerende ludieke en onderscheidende acties voor haar klanten. Deze... CTS onderscheidt zichzelf niet alleen in kwaliteit voor haar diensten maar heeft daarnaast ook nog aandacht voor jaarlijks terugkerende ludieke en onderscheidende acties voor haar klanten. Deze eenvoudige gestes genieten oprechte waardering.

Michael

CTS heeft de laatste jaren een enorm positieve groei doorgemaakt!

Jerry

Keep up the good work!

Een professionele transporteur die de kwaliteit uitstraalt die wij ook onze klanten bieden. Ze zijn ons visitekaartje.