C. Goud

De reis online reserveren gaat goed.
Maar telefonisch moeilijk bereikbaar.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Telefonisch beter bereikbaar zijn.

R. Kok

Prima eerste ervaring met cruisewinkel.nl, kijk nu al uit naar de cruise.

Geen idee

Ad Koens

Gewoon GOED ! Niets op aan te merken.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Nee, vooral zo doorgaan ! Zo doorgaan !

Eddy Rampen

Goed op een punt na

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Aansluiting van boot naar vlucht is veel te lang ,om 8 u. uit der hut en pas om 19.15 u. vliegen dat is veel te laat daar er om 14.u en om 17.10 al vliegtuigen op amsterdam vliegen

Johan en Corine

Wij zijn door Esther zeer vriendelijk en kundig geholpen. Geen enkele vraag was teveel en nog steeds kan ik met vragen terecht. Alles werd zeer goed bekeken en mee na gedacht wat het beste zou zijn.... Wij zijn door Esther zeer vriendelijk en kundig geholpen. Geen enkele vraag was teveel en nog steeds kan ik met vragen terecht. Alles werd zeer goed bekeken en mee na gedacht wat het beste zou zijn. Heel fijn, want het is onze eerste cruise boeking en dan is het fijn dat cruisewinkel (Esther) dit zo goed oppakt met ons.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

nee absoluut niet, ga zo door met mensen zo goed te begeleiden en te helpen met al hun vragen.

R. De Backer

Wij hebben niet op een normale manier een boeking gedaan. Onze buren hadden dit een aantal maanden geleden wel gedaan. Wij wilden ook met de buren samen dezelfde reis hebben, maar om nu zelf alles... Wij hebben niet op een normale manier een boeking gedaan. Onze buren hadden dit een aantal maanden geleden wel gedaan. Wij wilden ook met de buren samen dezelfde reis hebben, maar om nu zelf alles te regelen, had gekund, maar wij hebben Cruisewinkel gebeld met de vraag of zij dezelfde reis kon boeken als wat onze buren hadden gedaan, inclusief de vliegreizen. Dit uitstekend verlopen, wij hebben helemaal niets hoeven te doen dan alleen onze gegevens door te geven. Chapeau voor Vliegwinkel, wij zijn erg blij dat dit allemaal geregeld is door Cruisewinkel.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik zou niet weten wat er verbeterd kan worden, voor ons is dit goed verlopen, uitstekend zelfs.

van Rooijen

Eenvoudige site

tot nu toe niet

de Beer

Telefonisch niet bereikbaar, lange wachttijd.
Na boeking via internet wel snel teruggebeld om extra Covid verzekering af te sluiten en mogelijkheid om vluchten bij te boeken.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Telefonisch sneller bereikbaar zijn.

van der Kroft

Vriendelijk

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

wachttijden telefoon zijn bizar lang

Ton

Geweldig goed geholpen, goede adviezen.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Meer de vinger aan de pols houden tijdens het hele proces