Willem Van duijn

Goed geholpen via de telefoon dacht eigenlijk dat ik het kantoor moest bezoeken maar alles prima geregeld via telefoon en mail

Dieuwe

Boeking was duidelijk. Echter wordt er op de site gezet dat je 30 euro reistegoed kunt krijgen maar staat er niet bij dat het enkel geldig is voor een cruise samen met een vlucht. Op een site...

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

duidelijke communicatie in de korting die aangeboden wordt.

Wij zijn heel effectief en duidelijk geholpen.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Het zou fijn zijn geweest wanneer er ook voor vervoer van het vliegveld naar de Cruise Terminal was gezorgd.
Royal Caribbean is daar altijd goed in geweest.

Ik werd keurig te woord gestaan ,beleeft en gezellig,dank aan Bart en Tanja

Nee die heb ik niet,

cruisewinkel.nl

Zeer professioneel geholpen

Op dit moment nog niet.
Meer vragen waarschijnlijk wanneer we de reisdocumenten ontvangen.
Hebben nl nog vragen over de transfers. Staan ze klaar met n naambordje op de luchthaven?
en voor de terugreis, wordt daarvoor een bedrijf of taxiplaats duidelijk vernoemt?
En mochten we de aansluiting tijdens de overstap missen, wat dan te doen?
Voor het eerst dat we zo'n "pakket op maat" boeken, dus voelt als reizen zonder reisleider!

amsterdam

Zeer goede ervaringen

Zeer aardig geholpen, maar wel jammer dat de vlucht die we bij U geboekt hebben duurder was dan op internet.
Had ik dat geweten hadden we de vlucht zelf geboekt.
Maar nogmaals iedereen...

Manuela

Online ging het prima. Echter belde ik met een meneer om een wijziging door te geven en werd ik terug verwezen naar de online omgeving door deze meneer. Dat vond ik minder klantvriendelijk. Het was...

Iets meer persoonlijke klantvriendelijkheid

Uitstekend. Ze bleven de beschikbaarheid monitoren. En mailde direct toen er plek was.
Chapau.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Iets duidelijker vermelden dat het een offerte betreft bij eerste boeking!

Uitstekend