Alle informatie snel en duidelijk

nee

A.j.reigwein

Prima zeer goed prettige mensen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Beter zoeken naar alternatieve vluchten

Goede service, snelle reactie op vragen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

De persoon waarmee ik meerdere malen telefonisch contact heb gehad, was zeer behulpzaam. Na mijn besluit om van de cruise af te zien (moeilijk met een persoon 100% rolstoelgebonden), werd ik later...

Voorlopig niet.

Snelle afhandeling, na gestelde vragen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

je krijgt veel papierwerk na het boeken van een cruise. Vorig jaar was dat eenvoudiger omdat zij de boeking deden en
ik antwoord gaf op vragen. Dat kost mij nu veel moeite

Marga Dolle

Het boeken van de reis ging vrij eenvoudig. De enige verwarring kwam bij de mogelijkheid om terug te gaan. Uit de tekst op te knop bleek niet duidelijk dat het ging om teruggaan om dingen te...

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Op de knop(pen) links onder het woord "wijzigen" toevoegen

Snelle , deskundige afhandeling, vriendelijk, geduldig en ook nog een grapje af en toe klasse!!!!

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

het bankrekeningnummer op een duidelijker plaats zetten.

Vriendelijk en goed geholpen.
Leuk dat de foto's- en reiservaringen van uw medewerkers op de website staan.

J. Bloemheuvel

Het contact mat al Uw medewerkers is uitstekend, vriendelijke medewerkers, beleefd en zonder uitzondering allemaal
heel correct en behulzaam.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik weet niet of het aan o.g. ligt maar om naar het PERSONAL PORTAL te gaan dient men een password te hebben en mijn vraag is waar in de correspondentie kan ik dat password vinden?

De ervaring is goed. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Heel vervelend vond ik het dat ik ongevraagd vreselijke muziek op mijn oren kreeg gedurende de wachttijd aan telefoon, waarom geen rustige...

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Het liefst geen muziek gedurende de wachttijd aan de telefoon, maar als dat dan echt niet anders kan, dan rustige muziek.
Een extra telefoonlijn zou de wachttijd kunnen bekorten. Als het erg druk is kan er eerder aangeboden worden om teruggebeld te worden en niet pas na ongeveer 10 minuten.

De informatie over benodigde visa is niet éénsluidend en daardoor verwarrend. Beter afstemmen is handig.