veronique van loy

Heel vlotte boeking, zeer snel feedback

Neen

Pootemans Francois

Onze vorige cruise in Februari 2023 was uitstekend geregeld door Wondercruises. Hopelijk is onze volgende cruise Maart 2025 evenzeer een voltreffer. Al moeten we een kleine negatieve beoordeling... Onze vorige cruise in Februari 2023 was uitstekend geregeld door Wondercruises. Hopelijk is onze volgende cruise Maart 2025 evenzeer een voltreffer. Al moeten we een kleine negatieve beoordeling geven. Medewerkers zouden meer contacten moeten leggen met de rederijen om de cruisereizigers nog beter op de hoogte te brengen van de voor en nadelen van de gekozen cruise. Hopelijk wordt daar aan gewerkt.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Betere communicatievaardigheden klant toe.

Moonen

Vriendelijke personeel duidelijke antwoorden op uw vragen vlotte afwerking aanrader

Nee

Van der Kelen

Tweede keer dat we cruise boeken met wondercruises om zijn perfect customer service - alle vragen worden beantwoord binnen de 24u, wat wij persoonlijk belangrijk vinden

op dit miment niet

Glenn Verdonck

Erg positief: Het zoeken en boeken van onze cruise verliep zeer vlot, omdat alles heel duidelijk werd omschreven, de info volledig, de betaaluitnodiging duidelijk was en de mails meteen de correcte... Erg positief: Het zoeken en boeken van onze cruise verliep zeer vlot, omdat alles heel duidelijk werd omschreven, de info volledig, de betaaluitnodiging duidelijk was en de mails meteen de correcte info gaven. De opvolging van Wondercruises is duidelijk goed en dat geeft een fijn en gerust gevoel bij het boeken van een cruise.
Ook deze keer dus weer zeer tevreden.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Het is teleurstellend om op de site interessante prijzen te vinden voor cruises, en dan bij het doorklikken er andere prijzen verschijnen.

Benny Hoefs

Zeer tevreden

Telefoonverbondingen

Maurer

Boeking via internet : zeer vlug en correct. Mededeling dat er stortingen werden uitgevoerd geeft en gerust gevoel van opvolging. Bijkomende vrag werd onmiddellijk beantwoord.

Nog niets

Christiaan HELLEMANS

Heel goede en duidelijke website met veel uitleg en onmiddellijke berekening van eventueel inbegrepen vluchten.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Kantoor Antwerpen is zo goed als onbereikbaar. Bij meerdere pogingen om te telefoneren op verschillende dagen telkens in de wachtrij gezet en na enige tijd ook elke keer het verbreken van de... Kantoor Antwerpen is zo goed als onbereikbaar. Bij meerdere pogingen om te telefoneren op verschillende dagen telkens in de wachtrij gezet en na enige tijd ook elke keer het verbreken van de connectie. Mail gestuurd met de vraag om me terug te bellen maar ben ondertussen alweer 26 uur aan het wachten op een reactie. Dienst naverkoop laat te wensen over!

Piessens nicole

Vlot online kunnen boeken en telefonisch contact na mislukte betaling loste het probleem op

Neen

Kim Goossen