yvan callebaut

Alle nodige informatie is overzichtelijk en duidelijk. Zeer snelle en goede reacties van jullie medewerkster.

neen

Wesley

Aangename en positieve ervaring. Vriendelijke werknemers. Duidelijke antwoorden op vragen.
Beloftes worden waargemaakt, bijvoorbeeld een belofte om snel extra informatie via mail over te maken resulteert effectief in een snelle mail met volledige en duidelijke informatie.
Bravo.

Chris Van de Ven

Ter plaatse goed geholpen, online toch wat zoeken. Boeking moeten herhalen hetgeen onzekerheid veroorzaakt.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

bereikbaarheid met telefoon is nihil.

Hugo Godts en Gerda Mathees

Beste MSC Cruises Team,

Beste MSC Cruises Team,

Ik wil graag mijn oprechte dank en waardering uitspreken voor de onvergetelijke ervaring die mijn gezelschap en ik hebben gehad tijdens onze recente cruise met een van jullie schepen.

Vanaf het moment dat we aan boord kwamen, werden we begroet met warme gastvrijheid en een gevoel van opwinding voor wat er zou komen. De service aan boord was uitstekend, met attente en vriendelijke bemanningsleden die er altijd waren om ervoor te zorgen dat onze behoeften werden vervuld en dat we ons thuis voelden.

De accommodaties waren comfortabel en goed onderhouden, waardoor we elke dag konden genieten van een rustgevende nachtrust na een dag vol avonturen. De culinaire ervaring aan boord was voortreffelijk, met een breed scala aan heerlijke gerechten die aan elke smaak tegemoetkwamen. Het was een waar genoegen om elke maaltijd te genieten, of het nu in het hoofdrestaurant was of in een van de specialiteitenrestaurants.

Wat betreft de entertainment en activiteiten aan boord, we werden nooit teleurgesteld. Van live muziek en theatervoorstellingen tot spannende excursies aan wal, er was altijd iets te doen voor iedereen in ons gezelschap. We waardeerden ook de diverse culturele en educatieve evenementen die werden aangeboden, waardoor onze reis nog verrijkender werd.

Kortom, onze ervaring met MSC Cruises was niets minder dan spectaculair. Jullie toewijding aan uitmuntendheid en klanttevredenheid is duidelijk te zien in elk aspect van de cruise-ervaring, en we zijn dankbaar voor de herinneringen die we hebben kunnen maken tijdens deze reis.

Nogmaals hartelijk dank aan het hele team voor jullie voortreffelijke service en toewijding aan het creëren van onvergetelijke vakantiemomenten. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer met MSC Cruises te reizen en nieuwe avonturen te beleven.

Hugo Godts & Gerda Mathees

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Eigenlijk hebben wij geen verbeterpunt.

Roger en Deanna BORREMANS - JACOBS

Reis VEEL TE VROEG GEBOEKT.Had ik de reis vandaag op het vakantiesalon in Antwerpen geboekt kreeg ik 10% KORTING.
Dus.........

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Clienten op tijd verwittigen van mogelijke kortingen,dan komen ze ter plaatse geen verrassingen tegen en wordt er misschien ook meer besteld.
Staat wondercruise volgende week op het...
Staat wondercruise volgende week op het vakantiesalon in Brussel?
Is daar ook korting voorzien als men een cruise besteld?

Philippe Opsomer

Top!

Nee

Annelies Duyts

Altijd lange wachttijden aan de telefoon maar zeer vriendelijke personen aan de lijn

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Iets doen aan de wachttijd aan de telefoon

Laeremans Geert

Duidelijk , efficiënt en vriendelijk

Momenteel niet

Ad

Op de beurs hebben we uitleg gehad er is toen een offerte gemaakt met de beurskorting echt top

Niet dat ik weet

Vande Velde

Vlotte en vriendelijke aanpak van Noortje Hoekstra.
Geen vraag is teveel en ze zorgt er voor dat al onze wensen mogelijk zijn.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Beter telefonisch contact met de kantoren.
Op bepaalde momenten niet bereikbaar.