Gerrit Groenendijk

Boeking ging in het begin gedeeltelijk goed tot ik, voor de definitieve boeking ontdekte dat er geen terugvlucht en transport naar het vliegveld was geregeld. Uit eindelijk is dat met een meerprijs... Boeking ging in het begin gedeeltelijk goed tot ik, voor de definitieve boeking ontdekte dat er geen terugvlucht en transport naar het vliegveld was geregeld. Uit eindelijk is dat met een meerprijs toch gebeurd, verder kon ik geen thuisblijver invoeren, keek wel of dat lukte naar bij door gaan verdween de gewenste persoon en kwam mijn naam etc. er voor in de plaats. Bij de 4e poging er naar mee gestopt en geheel afgemaakt. De volgende ochtend een mail naar onze, op dat moment, contact persoon gestuurd dat het gewijzigd moest worden met de reden. We zijn nu 4 dagen verder en tot op heden geen antwoord.

kirsten

Ik probeer al een paar dagen telefonisch contact op te nemen met Cruise travel, omdat we een paar vragen hebben die we online niet beantwoord kunnen vinden. Het is me tot op heden niet gelukt iemand... Ik probeer al een paar dagen telefonisch contact op te nemen met Cruise travel, omdat we een paar vragen hebben die we online niet beantwoord kunnen vinden. Het is me tot op heden niet gelukt iemand aan de lijn te krijgen. Ook op een email krijg ik geen reactie..Als ik zo de reacties van andere potentiele boekers zie, dan denk ik dat ik ook geen reactie meer ga krijgen. Jammer, want het leek ons een erg mooie bestemming en gave reis!

Straathof

Ik vond het soepel gaan .Vond het spannend om hert digitaal te doen

René

Al bijna 20 jaar ons vertrouwde adres. Ondanks een lastig voortraject, met afzeggingen, opnieuw boeken en veel last van Corona-perikelen dankzij Cruisetravel toch goed gekomen.

Mullenders

Goede service

Jean Hanssen

Zeer snelle beantwoording van de gestelde vragen kunnen veel maatschappijen zich een voorbeeld aan nemen.

cruise travel

Dit is de eerste maal dat we een cruise gaan doen geboekt ging vlot mailtje ook vlot antwoord via telefoon ook vlot tot nu toe tevreden nu 2023 cruise

Alken

Vlotte afhandeling. Binnen 24 uur een reactie.

Koppelman

Komen afspraken niet na zonder enige schaamte

Louis Kleyn

Al zo'n 25 jaar ons cruiseboekadres