Verf en Behangwereld Alkmaar

Zeer toegankelijk bedrijf. Zet goede druk op de crediteur en heeft voor ons regelmatig voor betaling van onze facturen gezorgd.

S-Team BV

Kort en krachtig, veel gemak voor ons.

De mensen achter Credifin zijn accuraat, vriendelijk en bijzonder doeltreffend. Steeds als ik ze benader, weten ze op de juiste manier mijn zaken te behartigen en dat doen ze inmiddels al vele jaren.

I.T.C Emmen

Zeer behulpzaam, meedenkend en concreet uitvoerend. Duidelijk inzicht in je dossier via de site. Voor het eerst een ervaring met een wanbetaler en mocht het nog eens voorkomen dan zou ik ZEKER weer... Zeer behulpzaam, meedenkend en concreet uitvoerend. Duidelijk inzicht in je dossier via de site. Voor het eerst een ervaring met een wanbetaler en mocht het nog eens voorkomen dan zou ik ZEKER weer Credifin raadplegen.

Een professionele ervaring met een uiteindelijk goede afloop met onze incasso zaak

Fashionminds

Incassobureau dat zich in iemand vastbijt totdat er betaald is, ook internationaal. Eenvoudig cases toe te voegen, helder overzicht van de huidige status en betalen snel uit na succes.

Een incasso op een nette wijze afgewikkeld

Goede ervaring.
Lossen dingen goed op of komen met een andere oplossing wanneer ze het idee hebben dat er niet betaald gaat worden.

We hebben 2 keer oproep op Credifin Nederland gedaan en telkens werd ons dossier heel snel en suksesvol afgesloten door Dhr den Hollander. Indien nodig zullen we in de toekomst niet aarzelen met... We hebben 2 keer oproep op Credifin Nederland gedaan en telkens werd ons dossier heel snel en suksesvol afgesloten door Dhr den Hollander. Indien nodig zullen we in de toekomst niet aarzelen met Credifin Nederland opnieuw te werken.