Nathalie

Een ruim aanbod van kwalitatief zeer goede producten. Uitstekende dienst na verkoop.

Hoi Nathalie,

Bedankt voor je goede beoordeling en review! Super dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Wat fijn dat je zeer tevreden bent over onze producten! Ook vinden we het erg fijn dat je onze service op prijs stelt.
Wanneer je nog vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze WhatsApp service op 06-15154991.

Het team van Creative Cosmetics💗

Aangenaam, vlotte verwerking, makkelijke website

Hoi hoi,

Wat fijn dat je onze vlotte verwerking zo fijn vindt. Ook vinden we het erg fijn dat je makkelijk op website heb kunnen zoeken.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd een berichtje sturen naar onze WhatsApp service op 06-15154991.

Snel verzonden

Hoi Hoi,

Wat fijn dat je blij bent met de snelle verzending!
Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd een berichtje sturen naar onze WhatsApp service op 06-15154991.

Lisanne

Ik heb langer dan een jaar geleden een workshop gevolgd, daarbij heb ik gewerkt met de wenkbrauwpoeder Toffee. Deze is uit de keuze, maar toen ik belde werd er een superalternatief geboden. Ik ben...

Hoi Lisanne,

Bedankt voor je goede beoordeling en review! Super dat je deze hebt ingevuld.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de wenkbrauwpoeder en dat je erg goed bent geholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd nog een berichtje sturen naar onze WhatsApp service op 06-15154991.

Het team van Creative Cosmetics💕

Sharon

Goede service en goede producten. Fijn dat er de mogelijkheid is om de foundation te testen en je zo de juiste kleur kunt kiezen, dat voorkomt een miskoop. Super crème nu 5 dagen gebruikt en ik zie...

Hoi Sharon,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Ook vinden we het erg fijn dat je onze service zo goed vindt.
Wat goed dat je al een mooi verschil ziet door het gebruik van de supercrème😃

Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze WhatsApp service op 06-15154991.

Het team van Creative Cosmetics💕

Super producten! Ik kan deze elke dag gebruiken, zonder dat mijn huid er slecht op reageert.

Een makkelijke, fijne en snelle service.
Fijne producten! Voelt fijn aan op de huid en dekt goed.
Helemaal top!

Hoi hoi,

Bedankt voor je goede beoordeling en review! Lief dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten! Ook vinden we het erg fijn dat je de onze snelle service zo op prijs stelt.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met onze WhatsApp service op 06-15154991.

Eli

Snelle levering ,zeer goed geholpen geweest en nog een extra cadeautje erbij ..super

Goedemorgen Eli,

Bedankt voor je goede beoordeling en review! Super dat je deze voor ons heb ingevuld.
Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen! ook vinden we het erg fijn dat je blij bent met onze snelle levering.
Heel veel plezier van de producten en het cadeautje!
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze WhatsApp service op 06-15154991.

Laura de Haan

Hele fijne & mooie make up. Mooie kleuren en het blijft lang goed zitten. Mijn vorige foundation jeukte, maar deze is echt top, heel blij mee!

Hoi Laura,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten!
Ook is het super dat de foundation geen jeuk meer geeft😉

Diana

Paar testers en kwasten besteld en de pink concealer, en de eerste indruk is wowwww...wat een fijne producten!
Ga zeker een vervolgorder plaatsen met de groene concealer en de foundation...

Hoi Diana,

Bedankt voor je goede beoordeling en review! Wat lief dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Goed om te lezen dat je eerste indruk echt super is! Mocht je er met het kiezen van de foundation kleur iet uitkomen, helpen we je graag. Je kan dan een berichtje sturen via onze WhatsApp service op 06-15154991 en dan helpen we je graag verder.