Eerste keer crème gekocht. Resultaat moet nog blijken. Ik heb hem nu 3 dagen gebruikt.

Hoi hoi,

Bedankt voor je goede beoordeling/review en wat lief dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Wat leuk dat je de crème hebt besteld!
Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd terecht bij onze klantenservice.
Heel veel plezier van de crème!

Liefs,
het team van Creative Cosmetics!

Mariette Hiemstra

Erg goed! Snelle levering, fijne youtubefilmpjes (waarin oa goed wordt uitgelegd hoe je moet testen) en producten die doen wat ze beloven.

Hoi Mariette,

Bedankt voor je goede beoordeling/review en fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten en de YouTube filmpjes.
Ook vinden we het erg fijn dat je onze snelle levering zo prettig ervaart. Wij hechten hier namelijk erg veel waarde aan.
Wanneer je nog vragen hebt, kun je altijd een berichtje sturen naar onze WhatsApp service 06 15 15 49 91.

Nicole

Mooie producten

Hoi Nicole,

Bedankt voor je goede beoordeling en wat lief dat je deze voor ons hebt ingevuld.
Super om te lezen dat je onze producten zo mooi vindt!

Hedwig

Een bedrijf dat constant blijft vernieuwen. Ga zo door! Elke keer weer een verbetering in de toch al zo goede en fijne producten!

Hoi Hedwig,

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten.
Ook vinden we het erg fijn dat je blij bent met onze constante vernieuwingen/verbeteringen.

Jenny

Mijn ervaring nu toe is dat ik helaas niet kan kiezen uit de 7 kleuren foundation die ik heb ontvangen....

Hoi Jenny,

Wat leuk dat je onze tester hebt aangeschaft!
Indien je er nog niet bent uitgekomen welke kleur er het beste bij je past, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice 06-15154991.
Succes met testen!

Pascalle

Fijne make up en goede informatie

Hoi Pascalle,

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten.
Ook vinden we het erg fijn dat je onze informatie verstrekking zo goed vindt.

Het team van Creative Cosmetics!

Prettig en kundig advies. En fijne producten!

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten.
Ook vinden we het erg fijn dat je ons advies prettig hebt ervaren.

Petra Schuimer

In 1 woord ...geweldig. De producten zijn super....

Hoi Petra,

Bedankt voor je goede review en fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld.

C schols

Ik had foundation testers besteld. Volgende dag binnen. Ik twijfelde wat, maar kon goed terecht voor advies.

Hoi hoi,

Super om te lezen dat je goed bij ons terecht kon voor advies. We helpen je graag!

Het team van Creative Cosmetics!

Leuke informatieve demo-filmpjes, natuurlijke materialen, niet goedkoop maar wel fijne producten en.... supervlotte levering! Ik ben erg tevreden!

Hoi hoi,

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten en de snelle levering.
Ook vinden we het erg leuk dat je onze filmpjes informatief en leuk vindt.