Wiesje

Snelle levering, spulletjes worden netjes verpakt afgeleverd

Nikita van den Ouden

Ik vind de producten van Creative Cosmetics echt geweldig! Zelf zwem ik heel veel en daardoor is mijn huid vaak schraal, maar met deze producten is het veel minder. Het is mooi egaal en je merkt en...

Super fijne make up, helaas wel aan de duren kant als student. Was blij met de leuke acties.

Antje Nowotny en Nancy

Hi Antje 😁,

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van de producten 😊.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze Whatsapp service op 06-15154991.

Vanessa

Supersnelle levering. Ik ben wel al fan van de intensive repair creme, de groene en roze concealer maar de foundation ben ik nog volop aan het testen. Ik ben er nog niet uit welke kleur ik zal...

Hi Vanessa

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de levering van de producten en de producten zelf.😊

Wij kunnen je adviseren over de kleuren foundation. Je kan dan eventjes contact opnemen met
onze Whatsapp service op 06-15154991.
Wij wensen je heel veel plezier met je producten.✨

Het team van Creative Cosmetics💕

Snel levering en goed geholpen. Was een keer verkeerde kwast gekregen maar dat was ook snel opgelost.

Hi 😁,

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en de levering van de producten 😊.

Hoi hoi 😁,

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten 😊.

Het team van Creative Cosmetics💕

Fijne producten. Ben gelijk aan de slag gegaan.

Hi 😁,

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten 😊.
Wat leuk dat je gelijk aan de slag bent gegaan 😍

Tineke

Heb wat probeer verpakkingen besteld. Heb nog geen tijd gehad om te testen. De bestelling werd snel geleverd en zag er netjes uit.

Sonja

Ik vind Creative Cosmetics geweldig. Ik gebruik diverse producten: reinigingsmelk, reinigingslotion, dagcreme, foundation, concealer, blush, oogschaduw. Alle producten zijn heel fijn, werken heel...

Hi Sonja😁,

Bedankt voor je positieve beoordeling!
Wat super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten 😊.

Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact opnemen met onze Whatsapp service op 06-15154991.
Wij wensen jou heel veel plezier met de producten!