Yvonne Jelierse

Superfijne make-up

Geeske

Ik heb onlangs proefpotjes besteld en geprobeerd. En supersnelle levering

Monique Schepers

Heel goed!

Gorleer sabine (Stiep bv)

Super👌👌

B Dambruine

Na veel filmpjes en lives te hebben gezien van de producten toch overstag gegaan en proefset foundation, roze concealer en lipgloss besteld. Na het testen zo enthousiast dat ik meteen de foundation... Na veel filmpjes en lives te hebben gezien van de producten toch overstag gegaan en proefset foundation, roze concealer en lipgloss besteld. Na het testen zo enthousiast dat ik meteen de foundation erbij heb besteld. Ik vind het echt super spul!!

Reactie Creative Cosmetics:

Hoi hoi, Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk dat je onze video's en live filmpje bekijkt😍 Tof dat je door deze filmpjes enthousiast bent geworden over de make-up en nog meer na het proberen... Hoi hoi, Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk dat je onze video's en live filmpje bekijkt😍 Tof dat je door deze filmpjes enthousiast bent geworden over de make-up en nog meer na het proberen ervan😃 Heel veel plezier van je producten en mocht je vragen hebben, kun je een app sturen naar 0252-745170. Liefs, team Creative Cosmetics💗

Mandy

Wat ben ik blij met jullie! Al heel wat jaren een gevoelige huid, acne, littekens en eczeem.
Met jullie make up voel ik mij heel naturel! Het voelt niet als een masker en ik heb er zelf vertrouwen mee terug ontvangen. En dat is heel wat waard. Een vaste klant erbij. Aanrader!!

Reactie Creative Cosmetics:

Hoi Mandy, Bedankt voor je beoordeling en review! Wat fijn om te horen dat je je met onze make-up een natural beauty voelt en meer zelfvertrouwen hebt gekregen😍 Heerlijk zijn de producten hé!... Hoi Mandy, Bedankt voor je beoordeling en review! Wat fijn om te horen dat je je met onze make-up een natural beauty voelt en meer zelfvertrouwen hebt gekregen😍 Heerlijk zijn de producten hé! Heel veel plezier ervan en mocht je nog vragen hebben, kun je ons altijd een berichtje sturen op 0252-745170. Liefs, team Creative Cosmetics💕

Cindy Wauters

Heel vriendelijke en behulpzame mensen met geweldige cosmetica!

Reactie Creative Cosmetics:

Hoi Cindy, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld. Super leuk dat je blij bent met onze producten en dat je goed bent geholpen door de klantenservice😍 Heel veel... Hoi Cindy, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld. Super leuk dat je blij bent met onze producten en dat je goed bent geholpen door de klantenservice😍 Heel veel plezier van je producten en mocht je nog vragen hebben, kun je ons altijd een berichtje sturen op 0252-745170. Liefs, team Creative Cosmetics💕

Linda

Ik was aan een nieuwe foundation toe en mijn schoonheidsspecialiste wees mij op ‘Creative Cosmetics ‘. Er is genoeg info te vinden op de site en YouTube. Direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt... Ik was aan een nieuwe foundation toe en mijn schoonheidsspecialiste wees mij op ‘Creative Cosmetics ‘. Er is genoeg info te vinden op de site en YouTube. Direct van de mogelijkheid gebruik gemaakt een proefsetje te bestellen. En ben daar heel tevreden over en ga het product zeker bestellen. Ook dat verliep heel prettig.

Reactie Creative Cosmetics:

Hoi Linda, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat leuk om te horen dat je voor de eerste keer besteld hebt ❤ en dat op aanraden van je schoonheidsspecialiste 🥰! Super leuk dat je... Hoi Linda, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Wat leuk om te horen dat je voor de eerste keer besteld hebt ❤ en dat op aanraden van je schoonheidsspecialiste 🥰! Super leuk dat je gaat testen, mocht je er niet uitkomen stuur ons dan zeker een berichtje. Als je nog een keer vragen hebt, kun je ons altijd een berichtje sturen naar onze Whatsapp service op 0252-745170😍 Heel veel make-up plezier. 💄 Liefs, Het team van Creative Cosmetics ❤.