E.Bourquin

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over Creative Cosmetics. Mooie producten, snelle levering en fijne medewerkers waaraan je via whatsapp vragen kunt stellen.

Ricky van eerden

De bestelling netjes geleverd kan niet beter ?. Ik had nog nooit iets besteld maar voor mij was het al super.
Ik moet het alleen nog uit proberen maar eerst naar de kapper .
En ik kreeg...

Hoi Ricky,

Dank je wel voor de beoordeling en de review, super dat je deze voor ons hebt ingevuld. 😊
Wat fijn om te lezen dat je de je bestelling al super is!Veel plezier bij de kapper en succes met testen.
Heel veel plezier van de producten en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan mag je ons altijd een WhatsApp berichtje sturen op het nummer : 06 15 15 49 91

Zeer goed

Hoi Hoi,
Wat fijn om te lezen dat je de make-up zo goed vindt.

Het team van Creative Cosmetics💕

Ik had persoonlijk meer verwacht van het product. Op de filmpjes wordt alles mooi voorgesteld, in werkelijkheid is dit toch anders. Met de roze concealer kan ik mijn blauwe kringen, wallen niet echt...

Bedankt voor je review.

Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over de dekking van onze make-up. Ik wil heel graag met je meedenken hoe je een mooi resultaat kunt krijgen, want onze make-up is echt geschikt voor elke huid. 😍
Mag ik vragen hoe je de foundation aanbrengt(vegend, deppend, draaiend)? En wat voor dagcreme breng je onder de foundation aan en hoe lang laat je deze intrekken voordat je de foundation aanbrengt?

Ik zie je reactie graag tegemoet. 😊
​mail; info@creativecosmetics.nl of via de app op 06-15154991.

Snelle levering.
De foundation poeder vond ik persoonlijk niet zo prettig.
Rond mijn neusvleugels zag ik de poeder er echt "op liggen".

Bedankt voor je review.

Wat jammer om te lezen dat de foundation niet goed samensmelt met de huid. Mag ik vragen hoe je de foundation aanbrengt(vegend, deppend, draaiend)? Wat voor dagcrème breng je onder de foundation aan en hoe lang laat je deze intrekken voordat je de foundation aanbrengt?

Ik wil graag met je meedenken hoe je een mooier resultaat kunt krijgen met onze make-up. Ik zie je reactie graag tegemoet. 😊 mail; info@creativecosmetics.nl of via de app op 06-15154991.

Tess

Goed bedrijf met mooie doelstellingen. Helaas vind ik de foundation niet mooi blijven zitten gedurende de dag

Goedemorgen Tess,

Bedankt voor je review.

Wat jammer dat de foundation niet goed genoeg bij jou blijft zitten. Mag ik je vragen hoe je de foundation hebt aangebracht? Gebruik je er ook een creme onder en zo ja welke? En hoe lang laat je je creme intrekken?

Ik wil je graag helpen, zodat ook bij jou de foundation goed blijft zitten. Je kan reageren via mail; info@creativecosmetics.nl of via de app op 06-15154991.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Het team van Creative Cosmetics😍

Producten voelen heel natuurlijk op de huid.

Hoi hoi!

Wat fijn om te lezen dat je de make-up zo prettig vind aanvoelen op de huid.
Heel veel plezier van de producten en mocht je nog vragen hebben of advies willen. Dan mag je ons altijd een WhatsApp berichtje sturen op het nummer : 06 15 15 49 91

Altijd zoals beloofd!

Hoi hoi,

Dank je wel voor je beoordeling en review, wat fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld. 😊
Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten!
Mocht je vragen hebben of advies willen, dan weet je ons te vinden. 😊

Janneke

Fijne producten. Snelle levering

Hi Janneke,

Dank je wel voor je beoordeling en review, wat fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld😊
Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast ben over onze producten en dat je alles zo snel thuis hebt ontvangen.
Heel veel plezier met je producten en mocht je nog vragen hebben. Dan mag je ons altijd een WhatsApp berichtje op het nummer 06 15 15 49 91.

Tina

Creative Cosmetics

Hoi Tina,

Bedankt voor je goede beoordeling/review. Wat fijn dat je deze voor ons hebt ingevuld.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze Whatsapp service op 06-15154991.
Heel veel plezier van je producten!