bobvis vrouw

Leuke produnkies

riek

Geweldig en niks is te veel wat je ook vraag en echt hele goede make up nog nooit eerde zo iets gezien wat zo beloven maken ze ook waar toppie

Snelle verzending ....snelle antwoorden via de app

Mireille Rikken

Mijn ervaring is nog maar van korte duur. Inmiddels twee keer iets besteld. HIerover ben ik zeet tevreden.

Esther Toren

Producten zijn geweldig voor je huid. De vragen die je per app stelt heel snel beantwoord. En de status van de bestelling en het pakket worden heel goed bijgehouden en naar je toegemaild.

Pas begonnen, even zien hoe het mag verlopen. De bezorging is goed.

M. Meulenbroek

Heb een keer iets besteld, ging prima. De tweede keer was t een paar keer op (testers foundation) en kreeg ik het ook niet voor elkaar om als gast in te loggen. Nu heb ik dus geregistreerd, en wacht...

Reactie Creative Cosmetics:

Hoi hoi, wat goed om te horen dat je bij ons producten hebt besteld!
De testers zijn heel erg populair en gaan elke keer super snel.
De testers komen morgen (19-1) weer online om te bestellen!
Is het nu gelukt met het inloggen anders mag je ons altijd even een berichtje sturen zodat we je verder kunnen helpen. 06 15 15 49 91

Riënne

Na whatsapp contact en advies meerdere producten aangeschaft.

Annette

Twijfelachtig.... ondanks het feit dat ik zelf zonder tester een kleur bestelde en daarna per app advies vroeg en die niet kreeg omdat ik een 'test' set moest bestellen maar die zijn uitverkocht,...

Hoi Annette!
Onze service is dat je om advies kan vragen voor de juiste foundation.
Soms zijn de foto's helaas niet van goede kwaliteit en adviseren wij een test pakketje omdat door lichtinval een foto kan vertekenen.
Als je een tester bestelt, heb je 6 foundation tintjes die je op je gemak kan testen. Zo vind je gelijk de goede kleur. De keuze is echt aan de klant.

Cynthia

Levering had ik de volgende dag na bestelling verwacht. Duurde 1 dag extra. Verwachting van de groene concealer was hoopvoller dan het resultaat bij mij laat zien. Ik ga het nog zijn tijd geven om...

Hoi Cynthia!
Wat leuk dat je de groene concealer hebt besteld.
Wij versturen de producten de zelfde dag, soms kan de post wat vertraging oplopen bij Post NL of DHL bijvoorbeeld.
Je zal versteld staan hoelang je met een potje groene concealer kan doen. Je hebt maar heel weinig product nodig voor een mooi resultaat!
Als we je nog kunnen helpen mag je ons altijd een berichtje sturen! We helpen je graag!
06 15 15 49 91